CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 59 / 102 << < 56 57 58 59 60 61 62 > >>
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.02.06 21:23
Csiga, barátom, itt nem az a probléma, hogy 200ccm-es is van sl-ből és nálunk nem kapható, hanem az, hogy secából és landcuiserből csak 250-es van. Minimum kéne 400-as és 600-as verzióban is és most csak a minimum elvárható motorválasztékot említem (esetleg a 400-as elhagyható, egye kukac). Ha ezek teljesültek volna, talán megmaradok a Keeway-nél.

Üdv:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.06 21:45
Van 400 as, totális viragó 535 kardánnal, ha jólemlékszem 30-35 lóerővel,de ha megputtyanok akkor sem jut szembe a neve, de jing Jiang vagy Qin qwi vagy valami ilyesmi.Szal az gyártja aki a Keewayt.Hogy azt miért nem hozzák be ,nem tudom. gondolom azt is ki lehetne tatarozni,némi munkával motorozható lenne.De ha úgy hoznák mint a hyosungot,ami igen jó,de mivel -bocs- de nem"márka"olcsóbban, igen megbízható magyar népmotor lenne, de honda ,kawasaki,suzuki árban??? Sőt az uj Hyosung St (kitudja jó, nem jó ,zsákbamacsek, 200 al drágább mint egy suzuki vz 800 ! Annyi mint egy honda Vt 750, hát azért mindennek van határa.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.02.06 22:11
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.02.07 17:02
Szia Csiga !
Hogy ne őrlődj sokáig, az említett moci Lifan LF400, csak a közelünkben sehol nem árulják !
Egyébként lenne egy kérdésem: Idáig Castrol Acteco 10W40-el jártam. Ha szeretnék 20W50 -es olajat beletölteni, azt egy alapos kicsorgatás után megtehetem-e, vagy ki kell a motort mosni ? / Úgy vettem észre, hogy a nyári meleget a 10W40 kevésbé viseli, darabos lesz a váltó és hangosabb lesz a motor melegen .
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.07 18:02
Ezaz Lifan!!!pedig még a you tubon is megnéztem a videókat róla.....mindegy fegyveres kényszer hatására sem jutott volna eszembe...

Ha még nem vettél olajat probáld ki a -repsol rider 15w 40(vagy 50?nem emlékszem és nem vagyok otthon)- ez a hagyományos chopperek olajaként hírdetett.Én múlt évben végig ezzel jártam, az eredeti olajhoz képest azonnal érzékelhetó pozitiv változás: Zajtalan, van üres hidegen melegen!
A 20 w -t én a sl- emben próbáltam, abban jóval melegebb volt az olaj.Üzemi nyáron 90-100 c fok volt, ebben (ss) nyáron 70-80 fokos,mégis az első 10 perceben,amig nem melegdett fel nem volt üres, csúszott a kuplung!!. Hidegen használhatalan. Kb 1000 km et mentem vele. Akkor Szeptember-vagy október elején 1000 km után lengedetem,mert féltem,hogy hazavágodik a kuplung.Ha sebességben hagytam,hidegen indításkor lehetetlen volt üresbe rakni.Akkor agip 15 w raktam be és azonnal minden probléma megszünt. Mondom mivel a ss kisseb üzemi hőfokon megy szerintem a probléma ugyan úgy felmerülhet.

Viszont a 10w én 500 nál kidobtam az ss ből ,nem való bele.A hatás tényleg érzhető volt,nem csak hiszti. Én a 20w töl "fázok"kicsit.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.02.07 18:07
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.02.07 19:39
Köszi Csiga !
Csak még valami ! A maradék 10W40 nem veszik össze a 15W50-el, magyarul nem fog habzani ?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
retekeger

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 511
Lakóhely: Györ
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.02.07 20:32
A 20W 50 nem veszik össze főleg ha azonos a gyártója, de én sem javaslom, egyszer rábeszéltek és hidegen meg hát tavasz ősz ahol később
éri el az üzemi hőt a kuplung megcsúszott hirtelen gázadásra, a motor
valóban csendesebb volt egy kicsit, ki lehet próbálni, kinek a papné alapon
de a nyári melegbe ajánlanám.

Üdv


Semmi sem rombolja jobban a kalandvágyunkat, mint a biztos jövő.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.07 21:58
Na nemrég jöttem haza 15W40.a repsolom.Szal amit Retekegér mondott nekem mint írtam az Sl 150 nél volt. Elektromos hömérőm van,sőt ugyanaz,mert mikor a sl-t eladtam,az igen nyomott ár miatt "lefosztottam".
Szóval az sl- nyáron utazó 80-85 nél kb 28-30 fokban 90-100 fokos olajat produkált.
Az ss em ugyan ilyen külső hőmérsékletnél 80-100 as utazóval 70-80fokos olajat produkál.80 fok kb 30 km után van,és azt tartja. Tehát kicsit túl van hűtve,mint tudjuk.Ezért én mint említettem túlzásnak tartom.
A megcsúszás az sl.nél igen határozottan jelentkezett, már azt hittem tönkre ment a kuplug,de az agip 15w "megjavította". Igaz annak kb fele a kuplung mérete.Actevóból is van azt hiszem 15W és akkor biztos nincs hab. Olajszűrőt viszont cserélj akkor is ha még nem telt le a penzuma ,akkor is. Jó molyolást.
Én még csak állva röffentettem a gépet.Indult pöccre,egész téli állás utánsmileysmileysmileymost meg,hogy itt a "nyár" küzdök a melóval...


No Pytzoure, itt a 400 ccm es Kínai chopper: Lifan lf 400. Mondjuk úgy Viragó,ahogy van. Azért nem utálnám magam ha ilyenem lenne......
csiga1 hozzácsatolta az alábbi képet:


Szerkesztette: csiga1 - 2011.02.08 21:07
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS 250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2011.02.22 08:38
Sziasztok!

Pogi vagyok!

Nemrég vettem egy szuper kis ss250-est. Viszont van egy kis problémám, hogy amikor gázt adok finoman, akkor vagy felpörög hirtelen, vagy lefullad. mi lehet a gond?
Másik: a benzincsap 3 állása hogy van? nekem van egy variációm rá de nem tudom hogy jó-e: lefele nyit, vízsz-en zárt, felfelé tartalék?
Köszi.
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.22 12:01
Lefelé üzemi állás, felfelé tartalék,. középen szabad átfolyás, ez ac pumpa hiba esetére,vagy hosszú állás utáni úszóházfeltőltésre szolgál.


Ha az előzőeket olvasod/plane az én bejegyzéseim/ akkor el tudod hárítani a hibát.Szinte biztos,hogy alacsony lessz a benzinszinted,és kicsi a főfúvókád.
A gyertyát nézd meg,ha nem ngk- cr6 hsa ,vagy champion rz98 c - akkor dob ki.
Ha kemény ebonit gyertyapipád van, dobd ki, végy helyette piros syliconos championt, és minden hibád nagy valószinnel megoldódik.
A karbinál végezz pontos/NAGYON PONTOS!!/ munkát ,mert baromi nehéz belőni. De ha sikerül élvezet lessz menni vele. Sok sikert.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2011.02.22 17:14
Szia csiga!! Képzeld nem tudom beszerezni a 18-fogas első lánckereket.Tudod aminek megadtad a cikszámát,csak 17-ig van nagyobb nincs.Hol tudnám még megkérdezni?Nincs valami ötleted,merre keresgéljek?
06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.22 17:30
sajnos nincs.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Karbi
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2011.02.23 06:50
Köszi Csiga!
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.02.25 18:27
Sziasztok! Azt szeretném megtudakolni, hogy tud-e valaki olyan helyet, ahol lehet kapni az első teleszkóphoz porvédő szimmeringet ?/nem a teló szimmering, hanem ami fölöte van/ A Keeway-nál nincs !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.25 18:39
A haver múlt évben a Harmatinál vett Yamahát, nem totál azonos,kb 1,5 mm vel magasabb de berakható,de ha jól emlékszem 6000 ft vlt a kettő.
Nekem is repedezett kicsit.Molyolni kéne mi lehet még berakható méret alapján,mert szerintem most már akár 8" rugó" is lehet.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.25 18:39
A haver múlt évben a Harmatinál vett Yamahát, nem totál azonos,kb 1,5 mm vel magasabb de berakható,de ha jól emlékszem 6000 ft vlt a kettő.
Nekem is repedezett kicsit.Molyolni kéne mi lehet még berakható méret alapján,mert szerintem most már akár 8" rugó" is lehet.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.02.25 18:58
Köszi csiga !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.02.26 14:26
Szia Bacisteve ,bocs de félreinformáltalak a pórvédővel kapcsolatban.Mai emailváltás után-
Csak teljes gumikészlet(javító) ban volt kapható,két "O" gyűrű alulra felülre a két csavarhoz, simering és porvédő, és 9.e fölött volt kicsivel. Bocs Tehát porvédőt ott sem árúlnak. Mégegyszer bocs,de az emlékeim megcsaltak:-))
Szerkesztette: csiga1 - 2011.02.26 16:01
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.04 13:28
Tudom.Többször berzenkedtem már ezen....
Zltn feltette a chilei keeway klub honlapját."Gugli" fordítóval lefordítottam.Alkatrész: ss cdi 15000 pesó= 25 us dollár.........,hogy nálunk ez mitől lessz 37 000ft???Most nincs időm de ha többi alkatrész ára is hasoló különbséget mutat,akkor itt valaki nem tisztességes árakat gondol.Pedic Magyaroszág és Chile pont olyan messze van Kínától...vagy nem?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.07 20:55
Ha esetleg érdekel vakit, véres veríték árán:-) sikerült megszereznem az íridum gyertya számát mely seca illetve cruiser típusba betehető és kapható is:

NGK cr6 HIX

kb 4-5 ezer forint között kapható. Élettartama 90 000 km. Ez alatt még ellenőrizni sem kell. Tehát lazán kiszolgál 3 secát.
"aztat" mondják,hogy egy ,az az egy db szikrát sem hagy ki 3000/perc alatt. 3000 fordulat fölött 1000 szikrából egyet hagyhat ki a gyári minőségellenőrzés szerint.Azért az nem semmi.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.07 20:56
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.13 17:38
Na sziasztok. Ez az utolsó agitprop,írásom a lánckerékmódosításról és karbiállításról,és még valami....
Tegnap Halásztelek Balatonakarattya útvonal oda vissza, 100-110 es utazó FÉLGÁZZAL!!!!!.Utánna még indulna de lassan, viszont emberbaráti fordulaton viszi a 110 et, kb annyit forog mint gyári áttételel 80-85 nél ,
Mivel félgáz és normális fordulaton megy,valószínűleg távolkeletig bírja. Az olajhőmérséklet 70 fok.
Városban 2-3 ban lehet cikázni, 4 ben haladni, 5. 70 től. Tempósabb kigyorsításnál 85 ig 4., utánna 5., Előzésnél 95-100 ig 4., utánna 5.
Gondoljátok meg gyári áttétellel 5. csutkán megy 100 at.Itt 4. ben ,és az 5. még csak ezután.
Ma Halásztelek Dobogókő Esztergom és vissza. Hegyen is bejött amit mondtam, A fordulatszám kétharmadáig nyomatékból-egészen alapjárattól!!!-szinte a rángatási hatától húz-utánna gyengül,feljebb váltasz láss csodát rátesz egy lapáttal. Kellemes meglepetés .Azt hittem kettesben csutkán fogok felmászni hegyre, de nem, Az összes autóval tartottam a lépést, nem akadályoztam senkit.
Teljesen igazam volt,hogy ennek a motornak a fordulatát alúl kell tartani. Fölösleges, és láthatólag értelmetlen olyan áttételt használni mikór pörög. Enek dohogni kell.
A hegyre fel 75 fok volt az olaj. A hőterhelésnek is jó a ritka ütem.
80-85 öt sik útön egy negyed-ötöd gázzal megy!!!.


És még valami .A riasztó! Megálltam Esztergom és Dobogó között dobni egy sárgát-meg csinálni egy képet.
Felülök a motorra ,indítok,semmi csak egy sercenés ,és füst tör elő a lábamközül az ülés alól....gondoltam ilyen fickós talán nem vagyok...
A rúgós ülésem felhajtható a tank irányában,feltépem és füstöl a riasztó!!!!!!Be sem volt kapcsolva még soha!!!!.A puszta kezemmel tépkedtem a vezetéket!!!Az egyik beleégett az ujjamba a kesztyűn keresztül!!!!
Riasztó annyi!!! A Biztosíték pedig benn fityeg semmi baja.
Szal félorát kötögettem.Motor indul, CDI jó,haza tudtam jönni.Minösszue néhány kábelt kell újra füznön ha kiderítettem honnan hova megy.Ja és index nincs.

Szal ezt a büdös Ku..a riasztót mindenki hajítsa Kínáig azt javalom.Az sl em majdnem leégett,most meg ez is. Komolyan olyan ideg fogott el,hogy mi az anyám p...át csinálok egy dög motorral az erdő közepén,hogy szívritmus zavarom lett.Azt hittem két percig,hogy még a szerkót is leadom.Szerencsére hazahozott az én ARANYOM!

Előtte-van fenn egy kocka lada -voltmérőm. Kétszer Esztergomból vissza ledadogott a moci.A voltmérő 8!!! voltig lesett kb 2-3 másodpercre. Azonnal megálltam azt hittem lesett az akkusaru vagy valami, de nem tapasztaltam semmit.
Ezután kb 3 kilcsit ,megállok és annyi. Azt nem tudom ha a generátor és akku eggyütesét képes volt 8 voltra leszívnmi valami,ott mi történhetett?
Ezt a riasztót aki belerakta ezekbe a motorokban nagyon de nagyon csuklott ma.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.13 17:39
Privát üzenet küldése
Oldal: 59 / 102 << < 56 57 58 59 60 61 62 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK