CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 60 / 102 << < 57 58 59 60 61 62 63 > >>
Szerző RE: SS250
PMT

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 234
Lakóhely: Újpest
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.03.15 16:44
Pytzoure írta:
Hella!

Csiga, ezt tényleg bő lére eresztetted, de ez alapján még az egy éves fiam is meg tudná csinálni, úgyhogy elismerésem! ;D (Mikor tavaszodik mááá ki??? smiley(( )


Irígylem a fiadat.....

Ma eljutottam odáig, hogy:
-aksi feltöltve, vissza rakva (tudom, egybe kell írni, de úgy kicsillagozza a cenzúra),
-riasztó kiiktatva,
-üresjelző kék drótja megtalálva a lánckerék mellett,
-váltó üresbe, gyújtás ráadva,
-kék drót testelve, umva nagy szikra és leverte a biztosítékot, mint vak a poharat.

Lehet, hogy a vezérlő elektronika (vagy mi a tököm az a fekete doboz az ülés alatt a sárvédőhöz csavarozva) a zárlatos? Hogyan tudom mérni, vagy kipróbálni, hogy ne vegyek plankra egy másikat?


Tele tankot, széles utat, napsütést!
36/20/374-1026 http://www.perjes-konyvelo.hu Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.15 17:57
V2. Ha az üresjelzőnél igen nagy a szikra, akkor,mivel az a behűzótekercsnek ad testet, ott lehet zárlat.Nézd meg a behúzó tekercset ott minden ok e nincs e kidőrzsőlődve valami.Egyébbiránt elektromosan ,ha gyújtást adsz,pl lápák égnek?Féklámpa,index, fényszóró?Csak gyújtás és öninditó probléma áll fenn?
Értem hogy egyébb fogyasztó működik,csak az üresjező csattint szikrát?Szerintem a fekete doboz CDI biztos nem bünös,mert az üresjelzővel semmiféle kapcsolatban nincs. Az üresjelző kizárólagosan a behúzómágnesre hat.Megakadályozva,hogy sebességébe áramot adhass az önindítóra.Betolásta indúlna estleg a moci??

Tudod egyébként osztom az észt, fűnek fának tanácsolom,hogy az a kur..a riasztót dobja ki,és meg bennhagyom magamnak.Még mindig nem tértem teljesen napirendre emiatt.
A másik lehetséges próba. vegyél két méter 3mm es vezetéket. Réz flexibiliset.Kösd rá az akku pozitív sarujában plusszba,úgy, hogy az eredeti kábelt fennhagyod.Tedd rá a gyújtást, vigyázz ne legyen sebességben.Ezt a kábelt érintd az önindító sarujára.Persze előtte vedd le az eredeti önindító kábelt. Szigeteld le nehogy hozzáérjen valamihez. Így csak a gyújtás fog menni az eredeti áramkörön. Ha hozzérinted az öninditő csatlakozáshoz ,forgatnia kell.Esetleg be is indulni.Ha így beindul máris látod, hogy a behúzómágnes a rossz,vagy annak valamelyik vezetéke.Itt sok vezeték nincs egy pozitiívkábel jön a biztosítéktól a kormány nyomógombig,és az vissza a behúzó csúszósarujáig.Én félek hogy ennek kidorzsölődése nek kizárt.Ez egyébbiránt a tanknál fut,és ha jól emlékszem a jobb oldalon fut fel a kormányig,de most nem vagyok biztos benne. Vedd le a bal oldali, a légszűrő tökörkép koppoltyú fedelét,lehet ,hogy ott kap pozítivot és csak visszafelé van saját külön vezetéke.Az a baj mikor én múlt télen ****akodtam vele,az egész elektromos rendszer feltérképeztem ,mert én sem tudtam ,hol a hiba,már nem emléklszem ilyen részletekre..A másik, a kormánykapcsoló,öninditó nyomogomb ,vagy annak vezetéke lehet kidörzsölődve.Nézd meg azokat a pontokat,ahol a kormány belsejébe van vezetve,bujtatva.Ott szokott kidörzsölödni,ha sorlyás a lyuk.Vedd le a kormánykapcsoló fedelét,vedd ketté a kapcsolót,melyik az önindítót kapcsolja,nincs e szétesve belül,vagy letörve a pozítiv vezeték?A harmadik a behúzómágnes egy gumi burokban van elszigetelve a váztól néz meg ez a gumiburok ép e, nem testel e a vázhoz,vagy nincs -e ebből kibujva.A gyújtáskapcsolót buktasd ki,a vezetékei hajlamosak a hátsó kipuffogó levezetésnél kidörzsólődni.Néz meg onnan épen mennek e be az ülés alatti szektorba.Más most nem jut eszembe.Egyébbiránt a behúzómágnes igen szép mennyiségű áramot vesz fel,ha testet adsz neki,végül is szikrázhat de csak akkor ha közben nyomod az indítókapcsolót. Ha nem nyomsz semmit, akkor ráadott gyujtásnál sem adhat szikrát, hiszen ilyenkor mindössze, azt a 3 w os izzót müködteti ami az üreset jelzi.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.15 18:09
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.15 18:14
ja és nézd meg,hogy a karbifütéspatronokon fenn van -e a vezeték!Az a vezeték nincs e kidörzsölödve.Aztán probálhatód még úgy is hogy leveszed a karbifűtés vezérlőt az áramkőrröl.Jobb oldaldekli,egy mercicsoki szerű kis fekete dozoz.Húzd szét a csatiját.Több ötletem most tényleg nincs.Az elütésekért elnézést de most nincs időm molyolni vele.
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.15 18:15
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.03.15 19:17
Szia Csiga !
Meg szeretném kérdezni, hogy pontosan milyen hátsó lánckereket tettél fel / a 40 fogas /?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.03.15 19:44
Szevasztok!

Na, egy ideje nem volt érkezésem idelesni, de most vagyok. Szomorúan olvasom, hogy V2 secája még mindig beteg. Érdekes jelenség, amivel küzdesz. Szerintem a riasztó kiiktatásánál el is köthettél valamit, mert oda megy test is, meg vezérli az önindítót is, mivel távirányítóval beindítható a seca. Nem akarok belevau, de én ott kezdenék. A miénken még nincs kiiktatva, de Csiga füstjeleiből tanulván erősen elgondolkodtam rajta, hogy nem ártana, mert, ha ez az asszony alatt megtörténik, akkor biztos nem mer többet ráülni smiley.
Én a Hondámon cseréltem ma kipuffot, mert ami rajta volt, már elég égőn nézett ki. Gyári mivoltát gyorsan meg is szüntettük a szűkítő vég eltávolításával, mert az egyik dolog, amitől a falra mászok, az, ha egy choppernek nincs hangja. Nem mondom, hogy ordítson, de azért szóljon, na! smiley Próbakör is megvolt, nem is akartam leszállni róla, olyan jó volt végre motorozni a napsütésben smiley.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.03.15 19:49
Ja, igen, Csiga, még valami, egy kérdés: Amit bacisteve is kérdezett, csak engem kompletten érdekelne a lánckerékszett: milyen első és milyen hátsó lánckereket rámoltál a vasra? Ja, és a lánc kiadta, vagy azt is másikat kellett raknod?

Köszi:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.15 20:42
Sziasztok Pytzoure Bacis V2 és többiek.
Pytzoure te többet értesz a villanyhoz! Azt magyarázd meg,hogy az sl em,kishijján porig égett, a riasztó miatt,miért nem ment ki a riasztó bizti,és a főbizti?
Most szintén füstölt,igaz szolídabban a riasztó,de egyik bizti sem ment ki! Ezt hogy oldották meg kínában?Persze a kérdés kőltői!Igaz most önelfojtó volt a riasztó, hiszen még a kábelköteget sem égette le,és mire kitéptem,szó szerint már alig füstölt.Igaz vadi uj lidlis kesztyűm jobb mutatóujján keresztül kb 3 mm re "bejött" egy nem hideg kábel a mutató ujamba.Jobban megijedtem attól,hogy szívem beijesztett, el is megyek a dokihoz,mert piszokul berinyáltam, tényleg azt hittem itt az idő...
na de még megvagyok hála a Mindenhatónak.
De biztik nem adják meg magukat,lehet zárlat eső ,hó....,meg ez az áramelszívás,amiről voltmérő nélkül nem is tudnék,azt hittem volna gyeryaslussz.

Na erről ennyit.

Lánckerék első: bikeparts .hu rólcikszáma:-50-32016-18 yamaha viragó 250 18 fogas.Belül boshh köszörűvel 0,3 mm le kell minden bordát köszörülni,vagy esztergálni,mert a tengelyen nem elég mélyek a hornyok.Érdekes a 17 fogas felcuppant.Mindegy furóba fogva 2 perc. most 3100 ft.

hátsó:nagyvas.hu rólcikszáma: 135844 honda cmx 250 rebell ,40 fog,belül fel kell esztergálni 58-60 mmre most 4920 ft


120 as fúvoka ladaparts.hu niva 2121 esé.

lánchossz gyári bírja,nem kell cserélni

Ismétlem "figyúk",én csak a karbi általam már többször leírt beállítása,után csinálnám meg,mivel ez kb szerény számításom szerint +5-6 lóerőt ad,pont annyira sacolom a az őst a viragot.És mondom mivel fél gázokkal megy nem tudod túlterhelni.Ha csutkázól lelked rajta.: Éghajlati korrekciós alulról benézve zárt
suber alapon
benzinszint az F en
levegő másfél fordulat ki
gyetya champion rz 98 c vagy ngk cr6 hsa, Nekem csak így volt jó.
A lánchossz kiadja a gyári,még marad,nem sok, feszíteni.Mondom én többet nem aggitálok,akinek jó,hogy durrog,csühögy csattog, bizsereg a lába az hagyja úgy.Aki szeretne egy komfortosabb motort, nem sok beruházás. Hogy utassal mit csinál arról fogalmam sincs.Még kipróbálni sem tudom mert a rugós első ülés után egy csomagtartót szereltem a hátsó helyére. Engem a hegyi szakasz annyira meggyőzőtt,hogy na.Alapjárattól húz, én kb 4000-5000 re saccolom a gyengülést.Minden estre ha én így vettem volna akkor nagyon elégdett lettemvona az első perctől. Mivel tudom honnan indultam vele,ennek tudatában mondom,.hogy sokkal motorozhatóbb lett.De kinek a pap kinek a Pappné:-)))vagy Kovácsné,:-)a fenesem emlékszik...
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.15 22:03
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
PMT

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 234
Lakóhely: Újpest
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.03.16 08:21
Hi. A riasztónál biztosan nem kötöttem el semmit, mert anno, mikor Szentendrén beszerelték, kaptam egy dugót, hogyha meghibásodna, csak rádugom és ki van iktatva. Abban egy szál dróttal össze van kötve a fehér és a piros-fekete vezeték.

Egyszer induljon be a dög, eladom és veszek helyette egy motort.


Tele tankot, széles utat, napsütést!
36/20/374-1026 http://www.perjes-konyvelo.hu Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.03.16 18:09
Értem V2, én nem is kaptam hozzá ilyen dugót, pedig nem volna rossz, én is kiiktatnám belőle. Ettől kezdve viszont nemnagyon van ötletem, már ott tartok, hogy látni kéne. Mondjuk, ha nagyon nincs ötletem, végső esetben megkockáztatnám, hogy áthidalni a biztosítékot (vagy megpatkolni jó vastagon smiley ) és így megpróbálni indítani. Persze nem árt készenlétben lenni, hogy lekaphassuk az akkusarut, amennyiben szükséges. De mondom, ezt maximum végső elkeseredésemben lépném meg.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.17 07:23
Igen igen elég nehéz e mailban szerelni.
Annó halllottam olyat,hogy kollegák telefonon szereltek egy 850 fiat karbit.Kiderült,hogy a telefon túlsó végén jobkéz balkéz probléma volt.A vége egy törött házas karburátor lett.
Szal nehéz,nehéz......
Szerkesztette: csiga1 - 2011.03.17 07:53
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.03.18 13:40
Jobbkéz-balkéz probléma smiley. Ez dedurva... De amúgy tényleg szívesen vetnék egy pillantást V2 secájára, csak ne lenne ilyen baromi messze. Ja, eszembe jutott valami, az elektromos nyűgökről. A generátorból felfelé jövő kábelköteg hajlamos kidörgölődni, ezzel szakadást, rosszabb esetben zárlatot is okozhat. A másik: a bal oldali motordekni alatt bújik meg a gyújtás induktív jeladója. Ennek a vezetéke nagyon úgy tűnik, hogy nem olajálló! Ez rendkívül érdekes, főleg, hogy az egész életét olajfürdőben tölti az istenadta nagy hőterhelés mellett. Megkeményedik a műanyag szigetelés és eltöredezik és még le is potyog, aztán ezek mentén elkezd kirojtosodni a vezeték, rosszabb esetben le is testel, vagy zárlatos lesz, majd isten veled gyújtás és nem tudod, hogy miért nem indul a szerencsétlen, holott tegnap még ment... Szóval én már cseréltem a vezetéket, zsugorcsővel összerakva, reméljük nem lesz vele baj. Meg nem állt szerencsére, egyéb okból szedtem le a fedelet, de így legalább időben lefüleltük.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.18 18:19
Ma kicseréltem az első telókban az olajat.Az egyik telóban fele annyi volt a töltés mint kellene.Catról syntetik 10W tettem bele, 2,5 dl kell,telónként.
Felbakolt motornál, a tetjétől 25 cm a szint.Ezt egy akváriumi 4 mm es levegőztető csővel és 20 ml fecsivel oldottam meg.Betőltöttem a kért mennyiséget,és egy 25 cm re bemért csővel fentről "leszívtam" kicsit belőle a szintig.
A Yamaha virgács 250 szrvízkönyvéből voltam ilyen"kreatív".

Na végeredmény: igaz az eső miatt kb 30 kilóméter tudtam próbálni, azt tudtam mondani,hogy ezt miért nem tettem meg az első napon!
Tök más lett,sokkal jobb,lágyabb de jobb útfogás.Nem tudom,hogy a z egyikben kevesebb olaj miatt volt e kemény-igaz a lengedett olaj ,baromi sűrű- vagy a kínaiak ebbe is valami szemét pakurát tettek.Olyan lett mint egy citroen lágy ringó rugózás,de nagyon jó utfogás, az eddigi pattogás helyett.A vizes uton olyanokat döntöttem,amit soha nem bróbáltanm volna ki eddig.

Szóval én csak szerelek szerelek mint egy mániákus...Ha itthon vagyok saridő van. melózok süt a nap, hiába sose nincsen jó idő...
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.03.20 15:11
Szia Csiga !
Egyet még megírhatnál a módosításokkal kapcsolatban !
Milyen lett a fogyasztásod ?
Az enyém a múlt évben 17/45-el, 112.5 főfúvókával 3l alatt fogyasztott .
Köszi !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.20 15:49
Tulajdonképpen nem igazán változott, kb 2,8-3 lityi körül fogyaszt. Azért nem todom pontosan ,mert ősszel mióta megcsináltam, a hideg párás idők miatt(még most is) kannából tankolok. Ahogy hazérek,rögtön feltőltöm és úgy teszem le. És mindig kannából peremig. Minden motorom így csináltam májusig-és szeptember ,októbertől újra így leállásig.Így soha sem lessz rozsdás a tank
.
Szal érzésre semmi túlfogyi. Takarék sem jelentkezik,mert városi üzemben 3-4 ,néha 2. kiegyenlíti a hosszab áttételt. A Balaton oda -visszán 202 km ha jól emlékszem nem kellett tartalékra állítani. Ott becslésem szerint(az mo beraktam 5. be és Akarattyán vettem ki) 2,5 közelében fogyaszthatott,mert az 5 literes kanna,ami inkább 5,5 -6 liter fog be nem ment bele, maradt kb 4-5 deci az alján.-
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.03.23 10:43
Szia Csiga !
Ma megjött a 40 fogas lánckerekem. Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik oldalát tetted belülre ? Van egy sávos bemarás a felfogató csavar-lyukaknál.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.23 13:30
A rőgzítőcsavarok körívén gondolod,gondolom én.Az belülre lett téve.Az anyák felöl sík a felület.A te agyad 60mm es vagy 58 mm es? Nekem 60 mm es fel kelett szuratnom esztergána lánckereket.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.03.23 14:06
A kerék még a helyén van, én úgy 60 mm-t mértem. Nekem alukerekem van, gondolom ugyanaz, mint a tied.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.23 15:11
igen.Sok sikert a szereléshez.Remélem neked is örömöd telik benne.Az elsőt is cseréled ugye,18 asra? Ha hagyod a 17 est hosszú lessz-lehet a láncod.1-2 szemet
lehet ki kell venned.Ha 18 ast raksz fel,nézd meg a generátor vezetékeit,hogy alatta vane a védőlemez nyelvnek,vagy van e nyelvecskéd egyáltalán.Nehogy a vezetékek közelkerüljenek.A csak 18 ast ajánlom a szetthez.Nekem csak így tetszik.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2011.03.23 18:47
Egyenlőre a 17-essel próbálkozom. Új DID lánc van a vason, alig / kb.3-4 mm-t/ kellett hátra mozdítanom a tengelyen feszítéskor. Reménykedem benne, hogy még nem kell szemet kiszedni a láncból !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.03.23 21:27
Akkor biztos,hogy nem.Nekem az agyonnyúlt gyári van még fenn.Viszont kb 2000 km ig nyúlt "napi" fél centit.Aztán megállni látszik.Most 4000 km nél már elég egyszer-egyszer ellenőrizni.
Privát üzenet küldése
Oldal: 60 / 102 << < 57 58 59 60 61 62 63 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.29 10:50
Üdvözletem küldöm Hévízről!

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK