Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2011.05.19 06:41 |
|
|
Én ezt lehet, hogy ki sem merném próbálni; az én 75 kilómmal még szélcsendben is levisz a menetszél 100 felett...
Talán, ha odakötöm magam a mocihoz... |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2011.05.23 20:54 |
|
|
Sziasztok !
Korábban olvastam valahol, hogy a dugattyúkat fordítva szerelték a motorba. Hogyan kell állnia, merre kell mutatnia a dugattyúfenéken a jelölésnek ? Még valami ! A katalógusban nincs a henger alatt a talptömítésen kívül más, szétszedve ugyanakkor van egy gumigyűrű ! Hol lehet olyat kapni ? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.24 11:44 |
|
|
Pytzoure-t kérdezd privbe ö már szedett szét blokkot?Ez a gumi ahengertalp alatt van?A henger ívét követi,vagy a lánckűrtőt vagy az olajnyilások körül van,vagy hol?
Mit szolsz a végfokméréshez?:-)))?
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2011.05.24 13:09 |
|
|
Szia Csiga !
A gumigyűrű a hengerhüvely hengertömbből kiálló részére van ráhúzva, szerintem a hüvelynél tömíti a blokkot.
A végsebesség jónak tűnik, de lehet, hogy 17/40-es áttétellel nem kellene a plexi mögé nagyon bekuporogni. Picit soknak tűnik a 18/40-es áttétel. Valamint a motornak nem használ a túl alacsony fordulat, valamennyire pörögnie kell ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.24 18:51 |
|
|
Bacis ma megkérdeztem a szerelőhavert,Dugattyúknál szokásos jelölések a terhelt oldali csak egyféleképpeni beszerelést miatt(hát ezt szépen megfogalmaztam)
szal szokott lenni egy
-nyíl-,ha nincs hozzá más -haladási irány-.
-IN felirat-szivószelep oldalára.
-Csillag- gyújtógyertyafurat alá.
Mással még nem talákozott
Ha nincs semmi,ki kell mérni. A csapszefurat nem a dugattyú mértani függőleges középvonalában van hanem kb 2-5 mm re-fordulatszám és dugattyú átméröjének függvénye- el van tólva. Tehét a függöleges mértani középvonatól eltérve.
Beszerelés módja: Ha az óramutatóval megeggyező forgási irányt képzelsz el akkor a dugattyú csapszeg furatának a kisseb távolságú része jobb oldalra kerül. Tehá jobb oldalt van kozelebb a csapszeg a palásthoz. Ez azért van mert a dugattyú tetején képződik a lefelé toló erő. MIvel nics középen a csap,mint egy mérleghinta ha nem középen van alátámasztva és mindkét oldalán azonos a teher, balra fog billeni(csak billenne) a dugattyú. Ezáltal tehermentesiti a bal oldali alsó dugattyúszoknyát! Kell ez azért mert a lefelé haladó dugattyú, ebben a forgási iránynál(Óramutatóval egy) jobbra és lefelé tólja a hajtókart, igy ha elképzeled a dugó bal alsó szoknyája nyagyon szorúlna a hengerpalásthoz. Ha fordítva van benn a dugó, pont ezért kopik törik el. REmélem értzhető vagyok.Ha nem van egy rajzom róla,ha kell beszkennelem!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2011.05.24 19:56 |
|
|
Köszi Csiga !
Értem ! Itt nyíl van, akkor az a motor eleje felé kell, hogy mutasson ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.25 09:47 |
|
|
És fordítva volt?
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2011.05.25 12:10 |
|
|
Az a baj, hogy nem ! Nem tudni , hogy mi a baj, mert hibát nem találtunk !
Úgyhogy 2 henger + 2 dugó és majd meglátjuk ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.26 17:57 |
|
|
Bacis ma megpróbáltam a 17:40 et.Be se rakd! ****!
Eddig 80 nál előzésnél vissza 4. 110 ig lehet huzatni utánna 5. Ezt tempósan teszi kiváló egy 75-85 tel andalgó "lealázásohoz":-))!
Most 90-95 nél szétpörög, elgyengül, váltani kel 5. ben pedig azért nem gyorsul úgy.hogy nápolyimastiffá változzon a gyorsulástól az arcszerkezeted.
Aztán meg az általam preferált 90-100 as utazónál, pont egy ortopéd fordulatszámtartomány van és "zizzeg" az egész. ezt pedig friss gerincrötgenem szerinti,igen kitejedt meszem átkozza:-))!
Úgyhogy vis****aktam 50 kilcsi próba után a 18:40 et és újra csodálatos!
mÁS:kÉTSZER EGYMÁS UTÁN TUDTAM MOCIZNI!Akinek van lehetősége a céltalan ,csak a száguldás, a szél gyönyörének élvezetére, régi 6 -os út!!!!!!!Forgalom nulla!Aszfalt csodás! Táj csodás!Igaz csak annak akinek útbesik!
51 es, kosárfülű híd, át a 6 osra és mintha a saját lezárt utamon húznék! Ezer éve nem jártam arra.Egymás után készer,naponta csak úgy, lehúztam Szekszárdig,és vissza. Van hogy két percig húztam a napsütésben és nem jött szemben SENKI!!!!!Vagy mindenki a pályán van vagy ennyire kihaltak a pénztárcák!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.26 17:59 |
|
|
Ja Bacis és mennyire látszik rajta az eddig megtett kilóméter? Látszik egyáltalán vagy azért a mi gépünk is állja a sarat?
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2011.05.26 19:26 |
|
|
Szia Csiga !
Ha arra vagy kíváncsi, hogy van-e válla a hengereknek, az nem volt. A dugattyúkon látszott némi kopás és a hengereken,hogy nem volt túl kíméletes a bejáratás. Ha kész lesz megírom, milyen lett ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Fattter
Hozzászólások: 4
Regisztrált: 15.04.11 |
Elküldve: 2011.05.26 21:28 |
|
|
Sziasztok !
Van valakinek használható ötlete hogy lánckerék szilentet hol lehet beszerezni ? Szentendrén nincs. (
Üdv : Fattter |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.27 06:53 |
|
|
Be ne rakd azt a trágya sylentet!!!!!!!Csináltass egy esztergyályossal metamidból vagy danamydból,ugyan akkorát mint a sylent,tőmőr muanyagból.Örök darab! Szerintem azért nincs ,mert már ember nincs aki ezt a igazi trágya alkatrészt használja!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Fattter
Hozzászólások: 4
Regisztrált: 15.04.11 |
Elküldve: 2011.05.27 14:08 |
|
|
Hmm. Még nem szedtem szét és a moci csak pár hónapja van meg. A lánckerék lóg mint állat. De akkor is kellene egy rendes "mintadarab"
Ha nagyon kivan mást nem tud szétrongálni ?
Azért köszi |
|
Szerző |
RE: SS250 |
CactusJack
Hozzászólások: 13
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 30.05.11 |
Elküldve: 2011.05.30 16:37 |
|
|
Sziasztok!
Két hete szereztem egy SS250 mocit, és azon filózok, hogy szereljek-e rá bukócsövet, vagy sem. Szentendrén nincs (csak Superlight-hoz, és nem tudom, hogy az jó-e), és neten azt olvastam, hogy egyébként nincs is sok értelme, mert a lábtartó, miegymás eléggé jól védi a blokkot.
Nektek mi a véleményetek (és ha az, hogy jó lenne, akkor hol kapható?)
Ha egy-két "jótanácsot" is meg tudtok osztani a motorral kapcsolatban, azt is megköszönöm. Egyelőre panaszom nincs rá. Csak alapszinten értek a szereléshez, úgyhogy lehetőleg szájbarágósan írjátok le a dolgokat!
Köszönöm előre is! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.30 17:51 |
|
|
Olvass visszafelé a fórumon,ott mindent(?) megtalálsz, ami szerelésben eddig nálunk felvetődött.
Nekem qm 250 Wind storm bukócsövem van.(Qm hungária Bp üllöi ut ) kb 5000 ft. Jó még rá a superlight.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
CactusJack
Hozzászólások: 13
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 30.05.11 |
Elküldve: 2011.05.30 21:34 |
|
|
Köszi a gyors választ, és a tippet. Holnap felhívom őket, és megérdeklődöm.
A fórumot amúgy igyekszem olvasgatni, jó, hogy külön téma van a motorhoz, és hogy ennyire aktív.
Üdv:
Jack |
|
Szerző |
RE: SS250 |
CactusJack
Hozzászólások: 13
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 30.05.11 |
Elküldve: 2011.05.31 09:52 |
|
|
Felhívtam a QM-et, és azt mondták, hogy 15 000-ért van bukócső. A Superlight-hoz 10 000-ért van. Szerinted melyikkel járnék jobban? (És ugye 100%, hogy jó a SL csöve, mert feleslegesen nem mennék Szentendrére... )
Javítás: Most írták Szentendréről, hogy a Cruiser 250 bukócsövét ajánlják, ami elvileg átalakítás nélkül felszerelhető SS250-re, és csak 5000-be kerül.
Üdv:
Jack
Szerkesztette: CactusJack - 2011.05.31 11:25 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.31 19:16 |
|
|
A qm nél rendesen odapörköltek az árnak!Múlt évben 5000 ért vettem.A superlight-et és a qm et se tudod machináció nélkül feltenni! A cruiserét nem ismerem.Mivel a váz csak hosszában különbözik, elméletileg jó lehet hozzá.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.05.31 19:18 |
|
|
Tényleg V2 Chopper a te gépeddel mi a a helyzet ? Beindult már?Ha igen mi volt a baj,csak okulás képpen?
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|