CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 65 / 102 << < 62 63 64 65 66 67 68 > >>
Szerző RE: Bukócső
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2011.06.02 07:09
Szia CactusJack!

Ha sikerült felszerelned a bukócsövet (már miért ne sikerülne...) oszd meg velünk is, kérlek az élményeket, én speciel még bukócső-beszerzés előtt állok...

Apropó: plusz kiegészítő lámpákat fel lehet rá szerelni?
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Végsebesség
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2011.06.02 07:27
Kedves Csiga!

Debrecen mellett van az M35-ös vége, ahol nem kell pályadíjat fizetni, s kb. 3 km a táv.
Bár plexim nincsen, s én beöltözve is "csak" 80 kiló vagyok, "rásimulva" a tankra 115 km/h-t tudtam a sárkányból kihozni.
Nem volt még csutkán a gáz, de ahogy gyorsulni próbáltam volna, valami miatt inkább lassult, mint gyorsult.
Valami leszabályoz, vagy mi?
Asszem papír szerint is 110 a végseb, így a papírforma bejött.
Egyébként a 80-90 km/h bőven elég, szerintem ez egy jó utazó tempó, ráadásul ezen a tartományon igazodik be a 2,5 l-es fogyasztás.
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.06.02 09:16
Robi neked milyen áttételed van? Régen a gyárival nekem is igen elfogott 115 körül.Igaz a 135 óra szerint, közel sem biztos,hogy 100 fölött nem csal.Az viszont biztos,hogy az én áttételemmel (18:40) a 100-105 utazó kényelmesen tartaható,3 körüli fogyasztásal,felette kár kínozni,nem is teszem, a 80-90 meg nekem "lassú":-).Bacis gondolatai után kipróbátam a 17:40 et, na ez felejtős, vagy ez vagy a gyári de a 17:40 olyan látványosan Xar,hogy hihetetelen.Ez a motor érzényen mint egy hisztis pcsa, ennek minden számít,a fene sem gondolná ,hogy egy fog a parnasszus és a pokol közti különbséget is szimbolizálhatja. Persze mondom itt az én karbi és egyébb beállításaimnál. Lehet fél milivel nagyobb úszőszinten már az én áttételem nem jó..Szóval én biztos,hogy többet nem nyúlok hozzá. Olyan csömöröm van a szereléstől,hogy azt el nem mondhatom.35 éve mocizok,de szerintem ennyit összesen nem szereltem mire ezt a motort "beüzemeltem". De biztató, hogy minden beállítási, összerakási,hiányossági okból volt,és nem azért mert olyan látványosan xar a moci. Persze aki ezekre nem jön rá,nem tudja megcsinálni, az utálni fog minden együtt tőltött percet amit ezzel amocival le kell élni.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.06.02 10:36
Üdv!

Bukócső téma: tavaly rendeltem Szentendrén SL (superlight) bukócsövet, 7.000.- HUF volt. Fel is tettem asszony Supershadow-jára, de egy az egyben nem jó rá! Ha emlékeim nem csalnak, akkor a kürt csavarja az egyik ami fogja (kürt lecserélve/áthelyezve) egy távtartó hüvely (3-4 cm hosszú) beiktatásával, illetve két laposvasból hajlított tartó kell még hozzá ami asszem talán a lábtartó csavarjához van felfogatva, de kérésre küldök fotót. Egyébként olyannyira nem para ráapplikálni, hogy meló után 5 körül nekiálltam és távtartó/konzol gyártással, festéssel, megszáradással, felszereléssel együtt megvolt sötétedés előtt. Ja és azért nem akartam a Cruiser-ét felrakni, mert valahogy hülyén néz ki a SS-n, még ha rá is cuppan minden nélkül patentül. Pöttyke motorján is SL bukócső van egyébként. Azt láttam és az volt a "minta" smiley.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
CactusJack




Hozzászólások: 13
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 30.05.11
Elküldve: 2011.06.10 14:43
Szia!

Na, elmentem Szentendrére bukócsövet nézni. A Cruiseré tényleg hülyén néz ki, és sajnos az sem megy rá csak úgy, mert a lábtartó első két csavarjánál nálam rövidek a menetek -> a cső feltételekor nincs mire rácsavarni a csavarokat. Továbbá a bal (váltós) oldalon valamiért oda sem fér a hátsó csavaroktól.

Néztem a Superlight csövét, sokkal esztétikusabb darab. Most majdnem 10k az ára, de mindegy, mert inkább ez, mint a másik. Sajnos magamtól nem tudom elképzelni, hogy hogy rakjam fel, mert igazából sehol nem passzol oda. Az oldalsó csavarok közti táv annyival szélesebb, hogy ez pont a lábtartót fogó imbuszkulcsos csavarra tudna rámenni. A kürt csavarjánál sem tűnt úgy, hogy csak úgy simán odatehető. Ha tudnál mutatni néhány beszédes fényképet, meg némi magyarázatot, amiből egy laikus is megérti, hogy mit hová, és mi kell hozzá, akkor azt nagyon megköszönném. Még nem vettem meg a csövet, nem akartam feleslegesen.

Előre is köszi!
Jack


Üdv:
Jack
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Fattter




Hozzászólások: 4
Regisztrált: 15.04.11
Elküldve: 2011.06.11 21:10
Üdv !
A hátsó lánckerékkel van gondom. Azt hittem a szilentek vannak ki, de azok jók. Ennek ellenére a lánckerék lóg oldalirányba kb 1 cm-t. Azt látom hogy az aluminium agyhoz egy db. zégergyűrű fogja csak. Ez viszont kirágja az alu öntvényt, tehát a zéger sem fix már. Vagy új kereket veszek vagy nem tudom. Valaki átalakította ezt a lánckerék dogot esetleg ?
Köszi az ötleteket.
Fattter
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
retekeger

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 511
Lakóhely: Györ
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.06.12 20:24
Szeva!

Az hogy a lánckerék el koptassa az agyat, kell hogy a szilent engedjen
tehát Sz.....r, vagy az volt, a zéger hornyot szabályoztasd, sőt ha a
kerék lóg ajánlott perselyt tenni az agyra, ha türelmesen vissza olvasol
a topikba, már írtak hasonló esetről, és megoldásról.

Üdvözletem!


Semmi sem rombolja jobban a kalandvágyunkat, mint a biztos jövő.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
KainJoci

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 1414
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 17.05.07
Elküldve: 2011.06.13 04:57
Szia CactusJack!

Nekem van egy Superlight bukócsövem ha érdekel!

Az én motoromon is az van.Ha akarod segítek összehozni az ügyes emberrel aki nekem is felszerelte.

Üdv:

Joci
Kain Joci kainjozsef@t-email.hu 06-30-231-29-39 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
htq




Hozzászólások: 4
Lakóhely: Szakály
Regisztrált: 15.05.11
Elküldve: 2011.06.14 12:31
Sziasztok!

Egy-két héten belül boldog tulajdonosa leszek egy SS 250-nek. Gondoltam előre legyártatom a műanyag szilenteket, de a szerviz könyveknél én nem látok képeket csak kis ikonokat. Meg tudná valaki mondani a méreteket vagy hogy hogyan tudom megnézni a képeket?
A főfúvóka, gyertya, pipa, kábel cserén kívűl még mit célszerű lecserélni, mit kel ellenőrizni, milyen tartalék alkatrészt érdemes beszerezni?
A válaszokat előre is köszönöm!

Tamás
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
cattesz




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 09.06.11
Elküldve: 2011.06.14 14:39
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.QJ250-H val kapcsolatban. Alapjáraton megy gázadásra fullad leáll,kihagy a gyújtás legalább is szerintem.Kérdésem az lenne normális,hogy a lendkerék olajos van-e ott szimering és ha van ott mi a mérete?Előre is köszönöm.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.06.14 14:45
Cattesz: a lendkerék??? Nem a kihajtásnál a lánckerékre gondolsz?
Amúgy a gázadásra leáll, az nekem gyanúsan anyaghiányra utal. Gyorsítószivattyú, főfúvóka, subertű, szóval kb a komplett karbit szétszedném, kitakarítanám, főfúvóka milyen benne, ha kell akkor csere nagyobbra, stb... A subertűt egy vákuummembrán húzza ki gázadáskor egy rugó ellenében, ha ez a membrán át van szakadva, akkor biztosan nem fog anyagot kapni gázadáskor. Úszóházban az üzemanyag szintjét ellenőrizni. Ha szívatót adsz neki egy kicsit akkor is csinálja-e? Most nagyhirtelen ennyi jutott eszembe, de biztosan nem ez a teljes repertoár smiley

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]

Szerkesztette: Pytzoure - 2011.06.14 15:00
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.06.14 15:55
danamit-metamidsylent-külső átmérő: 24,1.mm
belső(lyuk) átmérő: 9,7 .mm
hossza: 22.mm
Egy sima tompavégű műanyag rudat képzelj el melybe a fenti átmérüjú lyuk van.
Az éleket ne törjétek le,mert akkor mélyebbre csúszik.
Igen pontosan ,gyémántkéssel nagy fordulaton kell esztergálni,akkor olyan lessz mint egy muanyag öntvén.Kb 100-200 ft darabja.
Piros vagy fekete danamidból csináljátok az puhább a fehér a legkeményebb nem javasolt.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
cattesz




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 09.06.11
Elküldve: 2011.06.14 19:12
Tisztelt Pytzoure: köszönöm gyors válaszod és segítséged a gyújtás lendkerekére gondoltam, baloldalt a váltó oldalán egy kis kupak levételével látható és az is hogy olajos, gondolom ez így nem helyes.És szivárog onnan az olaj.A karbit sokszor szétszedtem, hibát nem találtam, ill. az állítócsavarok szerepéről nem tudok, hogy mire valók kivéve az alapjáratit amivel az alapjáratót növelem.Szivatóval az alapjárat megemelkedik gázadásra ugyanúgy leáll a membrán épp, úszószintet megnöveltem,a karbi oldalán lévő csavar kiszedhetetlen bele van rohadva csak nyíródik a teteje.Okozhatja ezt a hibát?Vagy az olajos gyújtás?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2011.06.15 06:04
Szia Csattesz!

Csiga leírásait olvasd végig! Ha frankón be akarod lőni a benyaszintet, és f*sza motort szeretnél "építeni", akkor csak olvass és dolgozz, mit az állat rajta gyorsan, mert minden percet ki kell élvezni ezzel a motorral az utakon!

Használtan vettem a motoromat én is (igaz, hogy Csiga nem...), az enyém mielőtt megvettem 2 évig állt!!! Darabokra szedtem a karbit, átmostam a tankot is, és az üzemanyag-rendszernél szinte mindent kicseréltem. Végig Csiga leírásaiból dolgoztam, s közben nem szidtam a kínaiakat.
Ha kellenek képek is a benyaszint-állításomról, szívesen küldök.

Széles utat!
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.06.15 06:40
Üdv, Cattesz!

Értem már, hogy mire gondolsz. Tehát a lendkerék az olajtérben van, úgyhogy teljesen normális, hogy olajos. A gyújtás induktív jeladója is olajban fürdik a dekni alján, ez is normális, ezért ne szedd szét. Kicsit szivárog a kupak alól? Elvileg van ott egy tömítőgyűrű, ha nincs, akkor pótold, ha van, akkor cseréld ki. De abból, hogy leáll gázadásra, még mindig csak arra tudok következtetni, hogy nem kap anyagot. Pillangószelep nyit, hirtelen sok levegő, anyag nuku, leszegényedik az a kevés is és nem robbanóképes az elegy => megáll. A karbi oldalán lévő csavarnak látszó tárgy pedig valójában nem csavar, hanem az éghajlati beállítás levegőszelepe, nem véletlenül van beragasztva, ne piszkáld. Még olyan ötletem van, hogy a gyorsítószivattyú nem pumpál be anyagot gázadáskor. Ezzel mizu van? Főfúvóka mekkora benne?

Üdv:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
htq




Hozzászólások: 4
Lakóhely: Szakály
Regisztrált: 15.05.11
Elküldve: 2011.06.15 10:21
Köszönöm a méreteket Csiga! Most már csak találnom kell egy jó szakit (ami itt vidéken nem is olyan könnyű), hogy legyártsa nekem. A régebbi hozzászólásaidban írtad, hogy ha valakit érdekel elküldöd neki képekben a karbi állítást. Ez még áll?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2011.06.15 10:30
Elküldhetem,de Pogirobit keresd neki ugyan erről a témárol sokkal profibb képei vannak,mert én egy igen rossz minőségü fényképezőt használtam akkor.

A sylentelegyártás szerintem egyik esztegályosnak sem okozhat gondot.Gondolom ezt a nagysebességü gyámántos munkamódszert mindegyik ismeri.Ezt csak arra írtam ha találsz valakinél barkácsesztergát,és magatok álltok neki, annak viszont ki kell pörgetni a szemét,mert "szörös" lessz kivülről..


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2011.06.15 10:33
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
cattesz




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 09.06.11
Elküldve: 2011.06.15 19:07
Üdv,Pytzoure
Ma egyésznap sz......tam vele ,mindent kipróbáltam.Extra magas benzin szint,kissebb 26mm, a főfúvóka a gyári olvashatatlan,a gyorsítószivattyú pumpál de betegesen,a pórvédő gumi már elporladt,a légszűrőház levétele a karbi lefojtásával némi fordulatszám kicsikarható de nem az igazi egy kicsit több levegőt kap leáll. gyári motor nem volt szétszedve habár már hagytam rajta vandál nyomokat a rossz minőségű csavarokon .Tanácstalan vagyok !De nem adom fel. Esetleg van még valami ötleted?ja és amit nem mondtam 3éve állt már mikor két hete megvettem 9700km van benne. üdv cattesz
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2011.06.16 06:34
Üdv, Cattesz!

Na, ez az állás ez nem tesz jót ezeknek a motoroknak. Gyári fúvóka 92.5-ös. Csere javasolt. A feleségemében 107-es van, Csigának a 120-as vált be (igaz, ő áttételt is módosított). Subertűt meg húzd ki tökig, maxra (zégergyűrű biztosítja, szétszerel, átrak, összeszerel, így kb 10 perces mutatvány). Első körben ezeket csináld meg, aztán meglátjuk.

Üdv:
Pytzoure




[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Babikata




Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11
Elküldve: 2011.06.16 07:18
Szia!
Babik Attila vagyok, egy éve van SS250 motorom. Nálam is volt ilyen jelenség. Alapjáratban gyönyörűen járt a motor, gáz adásra lefulladt. A problémát a gyorsítófúvóka dugulása okozta. Rendszeresen problémát okozott. Volt hogy csak 100-150km elteltével, de olyan is előfordolt gyakran, hogy 10-20 km elteltével. Kényelmetlen volt ez hosszab útvonalon, vagy esetleg sötétedés után lakott területen kívül. Ülés le, benzintank le, porlasztó alja le, fúvókák ki, tisztítás, összerakás és ezután mint az óra! A következő dugulásig! Benzintank tisztítás (többször át mostam, és mindig volt benne darabos szennyeződés). De innen nem juthat a porlasztóba szutyok, mert véleményem szerint nagyon jó az üzemanyagszűrő rendszere. Viszont a légszűrő csatalkozó gumi már hibás volt (a váz és a légszűrő közötti gumi)!!!! Repedt volt! Nem kaptam hozzá gyárit! Crouser gumit kellet beigazítanom (faragni, illeszeteni), és tökéletesre tömíteni a csatlakozó felületeket. Ezután teljesen megszünt ez a jellegű problémám. Esetleg ebben az irányba vizsgálódj.
Üdv: Attila
20 254 6993 Privát üzenet küldése
Oldal: 65 / 102 << < 62 63 64 65 66 67 68 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK