Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.01.05 12:46 |
|
|
semiféle gyűrűst nem tartok fontosnak.Sima 520 minden faxni nélkül-persze rősítettkivitel.500 ankét srayozni,és szerintem ennyi.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
KainJoci
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 1414
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 17.05.07 |
Elküldve: 2012.01.05 19:10 |
|
|
Robikám!
Én 30000-et gurultam a gyárival!Volt év,hogy szinte csak esőben.
Most is gyári /szentendrei/ gumikkal járok,nekem bevált!Nem beszélve az áráról,ha visszalapozol vhol leírtam mibe került.
Egy biztos nem TÉLI gumi!Lengyelországból hazafelé a Magas Tátrában volt vagy 3 fok, a vizes úton bizony ő vezetett!
Ha télen is motorozol nézz valami puhábbat!
Üdvözlettel:
Joci |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.01.06 09:29 |
|
|
Ja Robi elfelejtettem a privben,hogy egy adac teszet,kb 2-3 éve olvastam a -pirelli route démont- hozta ki legjobbnak.Én azt akartam feltenni előre.Bárcsak feltettem volna.Az ára volt hála"svejcnek" mindig az akadály.Annó a -r17.hu- internetes árúházban az első 28-30 körül mozgott,A hátsóra nem is emlékszem.
Szóval érdemes ha gagyogysz kicsit németül egy -adac- tesztet keresni mi a mai állapot.Persze anyagilag mit engedhet meg a "zemberek" az meg egy másik tészta.De ha megengedheted gumin ne sprólj.Én ennyit biztosan-bár nem tudom mennyi szerepe volt benne-a saját példámon leszúrni.
K..aszott nagy a büntetés így is ,bár a hála is ,hogy teljes ember maradhattam,6 hónapja nem ültem motoron min. egy évig nem, fogok,és senki sem tudja fogok e még.Éjjelenként álmomba motorozok és olyan boldog vagyok...a Grand canyonban húzok teljesen megélve a meleg szelet,mindent... úgy olvasgatom a motorhírdetéseket,mintha vasárnapig kénedöntést hozzak melyiket venném meg...pedig csak tv-ben láttam canyont....szörnyú hiányérzet...Szal ha csak 10 szálékban volt hibás a gumi 90 ben pedig én,az a 10 százalék lábon tartott volna...Lehet ilyen piciken múlik az jövő!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.01.06 09:31 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.01.08 15:18 |
|
|
Pogi nekem az 520 DID lánc erősített (arany-fekete) lánc jött be a leg jobban ! Kb. 12e.-be kerül. Minden más lánc amit ezidáig használtam, az "hamar" elnyúlt és ráadásul szakaszosra is némelyik ami által úgy éreztem, mint ha 8-s lenne a kerékben. Ezzel a lánccal már 16.000 km-t tettem meg és van még állítási lehetőség! A korábbiakat ilyenkor már régen elfelejthettem (a szekrényben őrzöm,mert valamire még biztos jó lesz) természetesen a rendszeres fújás és takarítás nélkülözhetetlen. Gumik területén a Heidenau gumik nagyon bejöttek, tapadtak mint a csiríz amit kb. 15e. km-re kell kalkulálni. Elérhető áraikkal szerintem a legjobbak (pl. Mofaker.hu -nél)
Mindenkinek biztonságos motorozást kívánok !
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
david0401
Hozzászólások: 23
Lakóhely: Tokodaltáró
Regisztrált: 03.08.10 |
Elküldve: 2012.01.16 19:37 |
|
|
Holnap motor összerakás végre megjöttek az alkatrészek volt egy kissebb gubanc a hátsó kerékkel de szerencsére nem történt baleset |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.01.19 10:01 |
|
|
Sziasztok!
Akinek landcruiser első lábtartói vannak, annak hogyan van rajta a lábtartó vason a lábtartó gumi? Mert nekem kajakra nem fekszik fel a gumi a vason!
Van rajta 4 gumicsöcs, de azok nem mennek teljesen át a lyukon. Ezért a gumi és a vas között van egy rés.
Vagy így a jó?
Megpróbálok képeket is feltenni az enyémről.
Amúgy még zsír újak!
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
Tigyo hozzácsatolta az alábbi képet:
Szerkesztette: Tigyo - 2012.01.19 10:02 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.01.19 10:09 |
|
|
És aztán így elég hülyén néz ki...
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
Tigyo hozzácsatolta az alábbi képet:
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.01.19 12:47 |
|
|
Robikám,a lemezen átlógő gumicsöcsöt húzd meg kombináltfogóval.A nagy bumszlinak át kell ugrani a vason.Teljesen fel kell feküdjön.Előtte be kell szappanos vizzel vagy syliconal fújni.Tanácsos bevinni lakásba előtte egy- két órával,hogy szobahőmérsékleten felpuhuljon.
Nem túl nehéz átugrasztani bár elsőre ijesztő.Nagyot fogj a csöcsből a fógóval nehogy kiszakitsa az a darabot amit fogsz!!Elsőre nehéznek tünik,de ha bekented és szobahőmérsékletű könnyeben áthúzod a bumszlit a lyukon mint várnád!
Vigyázz a gumilapokat ne nyomogasd mert fémbetét van bennük elhalik és a széleken nem fog feküdni.Fektesd a gumilapra az egész córeszt és (a fém lap feléd nézzen)és határozott mozdulattal húzd a csöcsöt-billegtesdközben jobbra balra kicsit- át fog ugrani.Előszőr a középen lévőket húzd át utánna egyik vége másik vége!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.01.19 21:05 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.01.19 12:58 |
|
|
Ja és vigyázz a trepnitartó imbuszcsavarjaihoz mikor szereled ,tuti imbuszkulcsot használj!!!Igen trágya a csavar anyaga!!!Ha átugik csak sikítózni tudod.A félgömbfejű csavart fogóval az életben ki nem csavarod,csak ha levágod,és a száránál csavarod ki! Tehát tuti állapotú imbuszlucs nélkül ne kisérletezz.Nekem irgalmatlan erővel voltak becsavarva-meghúzva!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.01.19 21:03 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.01.19 14:48 |
|
|
Köszi Csiga!
"Nekiesek" majd hajnalban. Este mindig babázok!
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.01.25 13:25 |
|
|
Sziasztok!
"Nekiestem" a múltkor a keréknek, s leszereltem. Már felraktam mindkét lánckereket (17-38), még a szilentek híja van.
Na meg egy alapos csutakolás!
Ja és CZ láncot vettem hozzá (tíz pénz volt...)
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
latakacs
Hozzászólások: 8
Lakóhely: Ikrény
Regisztrált: 26.01.12 |
Elküldve: 2012.01.26 20:05 |
|
|
Üdv Mindenkinek! Segítségetekre lenne szükségem. Motor vásárlás előtt vagyok, kíváncsi vagyok minden építő jellegű javaslatra, kritikára. Ahogy adatlapomból is kiderül, Ikrényben lakok, Győrtől 9 km-re, naponta járok be dolgozni oda, eddig autóval tettem ezt, de a több mint 420 ft-os benzin ár elgondolkoztat, hogy tennem kell valamit. Rövid gondolkodás, piacon való körültekintés után, a számomra szimpatikusnak tűnő Keeway chopperek egyikére fog esni a választásom, de nem tudom melyikre.
A mérvadó dolgok tehát:
1; Keveset fogyasszon,
2; megbízható legyen, ( ne hagyjon ott az út szélén,)
3; kényelmes is legyen,
4, hosszú távon is használható legyen,( itt évekre és nem napi km-re gondoltam.)
5; napi használatban gondolkodom, max 80 km/h-s sebesség mellett.
Mit ajánlotok? 125, 150, vagy 250 ccm-est? Mire figyeljek vásárlásnál, milyen típus betegségei vannak a keeway choppereknek?
Várom a válaszokat, üdv!
"Mindig legyen nálad törölköző." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.01.27 10:10 |
|
|
Latakacs! Olvasd végig a fórumot cruiser ,ss ,sl, és abból tudsz leszűrni benyomást,hogy neked ezek a tapasztalatok,hogyan csapódnak le.Többet mi sem tudunk hozzátenni.Az egész szubjektív.Ezek alapáján kb van infód,hogyan müködnek,mire számíthatsz.A döntés a tiéd.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
latakacs
Hozzászólások: 8
Lakóhely: Ikrény
Regisztrált: 26.01.12 |
Elküldve: 2012.01.27 14:35 |
|
|
Kösz a tanácsot, azért biztos, hogy nem regeltem volna be, hogy elolvassam azokat. Nagyon sok olyan hozzászólás van már itt, ami nem a vásárláshoz, hanem a gép javításához, tuningolásához hasznos.
Ilyen gondokat mondtak szerelők, hogy rozsdásodik, ill. a légszűrőben található gumi, vagy műanyag szétporlad, és csak egyben lehet cserélni, külön nem. Én kb. 5-6 éves mociban gondolkodom, amit még min. 5 évig szeretnék használni. Meddig bírhatja ezeknek a motorja? Állítólag, a Honda, Suzuki 50-60 e km, a kínai pedig 30 e km-t bír. Hozzá kell tennem, akik ezt mondták, véleményem szerint nem rendelkeztek még Keeway-jel, nincs rálátásuk a márkára, vagy csak a régebbi példányokra. Nektek van tapasztalatotok, véleményetek, kérlek, összegezzétek ezeket itt. Előre is köszönöm.
"Mindig legyen nálad törölköző." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
aircooled
Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12 |
Elküldve: 2012.01.29 14:09 |
|
|
Szevasztok! Én egy Land Cruisert hajtok Angliában pontosabban Southamptonban. Illetve, most nem hajtom mert meghalt szegényke december közepén. Ahogy bejöttek a hűvös nyirkos idők ő is elkezdte produkálni az első henger gyertyája beköpódik durrog stb dolgokat. Aztán szépen rosszabbodott a dolog végül nem indult többé. Karbit kipucoltam karbi pucoló sprayel, Láttam a szívócső és hengerfej csatlakozásánál nyomokat, hogy ez bizony falsot szívott, az eredeti tömitések szemre jók, bár egy kissé laposnak tűnnek. Kicseréltem az O gyűrüket, de home made verzióra mert csak azt találtam itthon (átmérő stimmel, de vastagabb az anyaga úgy két mm lehet, szóval hogy felmenjen szikével kivágtam pici darabokat az oldalábó, hogy felfeküdjön a hornyokra. Jelenleg egyébként nem indul a motor, valahogy nagyon csúnya falsot szív, ha betömöm ronggyal a légszűrő lukát (vázon) akkor indul szépen megy is mint a golyó alapjárat is van de okádja mind két henger a kékes füstöt. Szóval gyönyör a köbön. Most elszaladok venni hidegindító sprayt és ismét beröffentem aztán körbelövöm a karbit meg a szívócsövet hátha okosabb leszek légrés ügyben. Egyébként az az érdekes ha vis****akom az eredeti tömitéseket akkor is ugyanúgy **** mint az általam módosított O-gyűrükkel. A mociban 9000 km van egyébként, a füst aggaszt ugyan, de valószínűtlen hogy mindkét hengerben egyszerre törik gyűrű vagy halnak meg a szelepszár szimeringek. Szikra van gyújtás ****a új gyertyák új akksi, üzemanyagszint a helyén ac pumpál, így állunk. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
aircooled
Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12 |
Elküldve: 2012.01.29 17:34 |
|
|
Közben kicsit bírkóztam a géppel, rongyot betömtem a vázba (légszűrő) beröffent szépen járt szivatóra fordulatszámemelkedés ahogy kell alapjárat pöpec mindeközben körbefújkáltam hidegindító sprayel az mindenhol a szívócsőnél meg a karbit is persze, sehol sem emelkedett a fordulat, tehát vagy nem ott szív farsot, vagy hülyeség ez a hidegindító sprayes megoldás. Ha kíhúzom a rongyot a vázból azonnal megfullad. Vázba is befújtam indítás előtt hidegindítót és akkor egy pár fordulatot pöfögött szóval spray teszi a dolgát. Ja persze ha jár a motor olyan füst jön a kipufogóbol mint egy túlterhelt barkaszból. Kicsit mintha túl sok olaj lenne a motorban, viszont azt nem töltöttem bele amióta megállt és előtte nem füstölt. Levettem még kiváncsiságból az úszóház fedelét, megállapítottam, hogy mocsok van a tankban és feltűnt, hogy a benyában az apró porszerű anyagon kívül még úszkál ném víz is, helyesbítek ****sok víz. Tehát vizes a benzin. Holnap kipróbálom az akksihoz kapott kis műanyag flakont mint ejtőkannát és meglátjuk, hogy vizes benzin tud-e wartburgot csinálni egy négyüteműből (kétlem). |
|
Szerző |
RE: SS250 |
latakacs
Hozzászólások: 8
Lakóhely: Ikrény
Regisztrált: 26.01.12 |
Elküldve: 2012.01.30 12:13 |
|
|
És akkor még szidja valaki ezek után a hazai benzin minőségét!
"Mindig legyen nálad törölköző." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
aircooled
Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12 |
Elküldve: 2012.01.30 16:41 |
|
|
Oké, vettem friss benzint kannába (BP kút), lehúztam a vákuum rendszert ejtő tankos lett a maca, (szívócsövön bedugaszoltam a lukat persze) pöc röff rongy nélkül és és a füst is elmúlt. Viszont a karbiban valami grimbusz van, mert alapjáraton ketyeg, viszont ha ráhúznám a gázt megfullad, meg visszadurrog a karbi felé, szóval karbi megint szét és pucera, de azért már jobban állok. Diagnozis az első henger felől tutira szívott egy kis falsot a szívócső O gyűrűnél, de az igazán nagy baj mocskos benzin volt, amit az ASDA kútjánál tankoltam (mint a tesco gazdaságos kút otthon). Nem kell ezen meglepődni biztos dolgoznak ott lengyelek, azok meg ugyanúgy lopnak mint a magyar, ha nem gátlástalanabbul. (egyébként komázom lengyeleket, sok jó arc van köztük, lengyel csajoktól meg levegőért kapkodok) |
|
Szerző |
RE: SS250 |
aircooled
Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12 |
Elküldve: 2012.02.01 18:17 |
|
|
Segítség! Az házilag gyártott O-gyűrük nem szuperálnak tökéletesen bár jobbak mint amiket kiszedtem. Kellene nekem olyat ami tökéletesen passzol és minden vákuum gondom elmúlik. Tudja valaki a pontos méretét a tökéletesnek? A másik kérdésem pedig. Melyik gyertyapipa az amelyik megbízhatóan üzemel a motorral (pontos típusa kellene ami alapján megvehetem). Előre is köszi, nagyon várom a választ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.02.02 03:41 |
|
|
Szia Aircooled!
Rendelj a keeway-től O-gyűrüt, cikkszáma: (32209N04F000) 30Ft/db. Rendelj többet, ha esetleg megsérülne felrakás közben, meg tartaléknak. Pipájuk is van, de szerintem csak a gyári. Én valami szilikonos pipát fogok rakni a gépre. Rendelni pedig ezen a címen tudsz (magocs.sandor@keeway.hu).
Szerkesztette: Ori - 2012.02.02 03:42 |
|