Szerző |
RE: SS250 |
KainJoci
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 1414
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 17.05.07 |
Elküldve: 2012.03.28 19:22 |
|
|
Szia Tigyo!
Szivesen!
Aztán vigyázz Galloknál! Jó utazást!
Joci |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Micsinyei Szilvia
Hozzászólások: 6
Regisztrált: 28.03.12 |
Elküldve: 2012.03.29 11:21 |
|
|
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Az SL után most egy SS tulaja lettem. Az SL-en már nagyon hozzászoktam a távindításhoz, de az SS-en a 2-vel előttem lévő tulaj állítólag kikötötte. Szeretném megcsinálni. A jelenség: távirányítóról indítva a visszajelzők világítanak, teker, de nem indul. Ha kulccsal ráadom a gyújtást, utána már pöccre indul távirányítóról is. Hova kellene nyúlnom, hol lehet megbuherálva vagy hol lehet a hiba? Esetleg van bekötési rajzotok a riasztóhoz?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Szerkesztette: Micsinyei Szilvia - 2012.03.29 15:16 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.03.29 15:41 |
|
|
A leg pancserebb megoldásként javaslom az előző tulajt megkérdezni, hogy hol "rontotta" el
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Micsinyei Szilvia
Hozzászólások: 6
Regisztrált: 28.03.12 |
Elküldve: 2012.03.29 17:12 |
|
|
SirPalya írta:
A leg pancserebb megoldásként javaslom az előző tulajt megkérdezni, hogy hol "rontotta" el
Én is így gondoltam, de én a 3. tulaj vagyok, az 1. követte ezt el, őt pedig már nem sikerült elérni. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
dupla
Hozzászólások: 210
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 26.03.10 |
Elküldve: 2012.03.29 17:17 |
|
|
Engem is érdekel ez a történet, mivel az enyém is pontosan így működik. Illetve nem működik |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.03.30 17:36 |
|
|
Ha lesz időm amit előre nem igazán tudok, akkor végig bogarászom a riasztós k/indítós kábeleket és beszámolok róla.
Addig egy kis néznivaló:
http://www.youtube.com/watch?v=sKms16y_Tyw
SirPalya
Szerkesztette: SirPalya - 2012.03.30 17:37 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.04.03 17:14 |
|
|
Nagyon jó a hangja, le a kalappal!
Teljesen nyitott a kipufogó, vagy van benne valami fojtás?
Mert ha végre túl leszek a műszakvizsgán, nekem is kéne egy ilyen.
Ja igen a kormány is frankó, olyan Sons of anarchy stílusú. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.04.05 10:00 |
|
|
Szép a hangja! De mint ha a második könyöknél kifújna...
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.04.05 15:05 |
|
|
Szerintem csak nedves az anyag ami rá van tekerve, és az gőzölög. De lehet hogy tényleg kifúj. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.04.06 21:35 |
|
|
Frissen bandázsolt a videón amit ugye vizesen kell feltekerni.
A csövön belül természetesen van fojtás , mi több csavarosan állítható !
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Micsinyei Szilvia
Hozzászólások: 6
Regisztrált: 28.03.12 |
Elküldve: 2012.04.08 15:59 |
|
|
Nem tudom rendelkeztetek-e már vele, de szereztem egy leírást a riasztóhoz, amin van bekötési rajz is (a képre kattintva teljes leírás):
Ui.: én nem értek hozzá, ez alapján nekem még nem sikerült megoldani a gépem hibáját, gondoltam egy hozzáértőnek mondd valamit, hátha tudtok ez alapján valami instrukciót adni.
Szerkesztette: Micsinyei Szilvia - 2012.04.08 17:49 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.04.08 20:22 |
|
|
Ahogy nézem segít eldönteni, hogy melyik rendszer van a mociban, ha az idnitókulcs szerkezetre kötött kábeleket megszámolom .....
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
alkoto
Hozzászólások: 10
Lakóhely: Kunszentmárton
Regisztrált: 11.03.12 |
Elküldve: 2012.04.09 14:03 |
|
|
Egyet kell ,hogy értsek SirPalyával Ugyanis ez a rajz ha jól látom a riasztó bekötését ábrázolja ,de a gép indítását már nem
Am a azt azért megnézném a helyetekben ,hogy nem zár-e vmi relén keresztül a motor leáálító kapcsoló...Ugyanis ha jól tudom olyankor működik az önindító s minden csak a gép nem indul.
Azért hála s köszönet a búvárkodásért!! Sokunknak segítség! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Micsinyei Szilvia
Hozzászólások: 6
Regisztrált: 28.03.12 |
Elküldve: 2012.04.09 20:07 |
|
|
alkoto írta:
Egyet kell ,hogy értsek SirPalyával Ugyanis ez a rajz ha jól látom a riasztó bekötését ábrázolja ,de a gép indítását már nem
Am a azt azért megnézném a helyetekben ,hogy nem zár-e vmi relén keresztül a motor leáálító kapcsoló...Ugyanis ha jól tudom olyankor működik az önindító s minden csak a gép nem indul.
Azért hála s köszönet a búvárkodásért!! Sokunknak segítség!
Hol lehet az SS-ben ez a relé? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
dupla
Hozzászólások: 210
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 26.03.10 |
Elküldve: 2012.04.09 20:15 |
|
|
Ha hihetünk a rajznak a mi motorunkban az 1. rajznak megfelelő bekötés van. A 2-es pozitív testelésű. Bár lehet, hogy csak nem jó a rajz. A hétvégén vettem egy komplett riasztót (gyári keeway) aminek ugyan ilyen rajza van. Legkésőbb hétvégén beszerelem és remélem okosabb leszek. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2012.04.10 21:46 |
|
|
Szia Csiga !
Szóval a benzinszint miatti lovas-szoborra jogosító igényemet megosztom Veled ! Meggyógyult a motorom ! Zseniális ötletednek köszönhetően, az egyébként tiszta karbim gyorsító-fúvóka rendszerét átnéztem és ott volt a bibi ! Az úszóház fedél tetejénél levő réz karikához/ahol a gyorsító szivattyú kinyomja a benzint/ odaszorítottam egy benzincsövet. Megszívtam és jött a levegő. Ez idáig jó! Belefújtam és szelelt a fedél gyorsító szivattyú szívó nyílásánál. Hát ez volt a baj. Feltettem a karbira a régi karbi úszóház fedelét és teljesen jól működik ! Szóval előbb kellett volna rád hallgatnom. De mivel télre leengedtem a benzint és semmi kosz nem volt utána sem az úszóházban, erre nem gondoltam ! Szóval EGYENLÍTETTÉL ! Köszi a segítséget !
Már csak azt szeretném tudni, hogy a furatot hogyan tudom kitisztítani ? Ha van erre is ötleted, oszd meg velünk ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.04.10 22:43 |
|
|
Gratula bacisteve (és Csiga mester)!
És mit tesz akinek nincs régi karbi úszóház fedele ...
Teszem hozzá, már lassan én is a célegyenesbe érek !
Első lánckerék 17-s lesz, de a hátsó fogszámán még töprengek, kinéztem egy 42 fogast. Csak nehogy túlzottan elgyengüljön a 110-s fúvóka mellett.
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.04.11 10:47 |
|
|
Sziasztok!
Nos bevallom, hogy azh én 17:38-as módosításom sz*r! Max 100, esetleg 110-zel megy a motor, de akkor már majdnem csutkán van!
Az biztos, hogy 80-90-nel jól megy, de 100 felett már nem húz!
A múltkori 130 is - már rájöttem - hátszéllel jöhetett össze.
Most megnézem, hogy mi van, ha a 17-es helyett visszateszem az eredeti 16-ost, (így 16:38) illetve megnézem hogy viselkedik akkor, ha csak a hátsó eredetit teszem vissza (így 17:45).
Majd beszámolok!
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.04.11 10:47 |
|
|
Szilvi!
Köszi a rajzot!
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2012.04.11 12:03 |
|
|
Szia Tigyo !
Nekem 17:45 az áttétel. Amikor jó volt a motorom, de még 110-es fúvókával és 85 kg ballaszttal/ami én vagyok/ viszonylagos szélcsendben 140 volt a vége. |
|