CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2019. július 20. szombat, Illés napja van.
Holnap Dániel napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Kattints ide!

Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
CsaMoVáK Galéria
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Online
Vendég: 6
Nincs Online tag

Regisztráltak: 929
Nem aktiváltak: 2
Legújabb tag: BarryPoora
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 100 / 102 << < 97 98 99 100 101 102 >
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2015.09.06 18:59
Szia gitmiki!
Szentendrén az új 11603.- Ft !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 853
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2015.09.06 20:35
Szia Bacisteve !

Köszi szépen,már írtam a Keeway márka kereskedéshez Szentendrére !
06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.05.28 19:18
Szia Pytzoure!
Ha még köztünk vagy, lenne egy kérdésem! A motorom fulladása 1111+
próbálkozás után új membránnal,102,5-ös főfúvókával és a fordított "F"
alsó vonalára állított benzinszinttel talán megoldódott. Egy picit gyengének érzem, a vége 110 km/h. Az szeretném tudni, hogy SirPalya motorján a 107-es fúvókához milyen benzinszintet állítottatok? Azzal fulladt, lehörgött-e? Előre is köszönöm!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2016.06.01 09:23
Sziasztok! A hengerfej levételéhez ki kell venni a motort a vázból?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.06.01 22:20
Szia Csabi! Sajnos ki kell venni, mert a csavarokat nem tudod különben kihúzni! Nem tőcsavaros !!!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2016.06.02 06:10
Köszönöm válaszod.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.03 22:40
Üdv, Bacis!

Igen, természetesen köztetek vagyok még smiley, csak sűrűn el vagyok havazódva, ezért nem minden nap nézek fel. Na, kb annyi volt a konfiguráció, hogy a benzinszintet békénhagytuk, mert hiába kísérleteztünk vele, a 120-as fúvókához nem tudtuk összehozni. Mint utóbb kiderült, az üzemanyagszivattyú nem szállított már eleget. Amúgy a szintet hagyd úgy, ahogy van, rakd be a 107-es főfúvókát, a subert pedig állítsd az alaphelyzethez képest a 2. rovátkába. Ha torpan, vagy hörög, akkor a 3.-ba. Érdekes, hogy SirPalya gépén a 2. jött be, tökéletes lett a keverékképzés, a miénken meg kérte a 3.-at, a 2.-ban nem volt elég neki. Nem hörög, nem rancog, frankón veszi a lapot és egy 16-os helyett 17-es első lánckerékkel 100-110-es utazót tud. Fogyasztás 2.6-2.8L körül.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem: gyakorlatilag nem működik a szivatója és nem vágom, hogy miért. A bowden frankón húzza a kis tolattyút. Találkoztatok már ilyen hibával? Valakinek vmi ötlet?
Csabi, miért kell lebányászni azt a hengerfejet?


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2016.06.05 09:47
Üdvözöllek Pytzoure! A hengert akarom leszedni, mert mióta megvettem az első henger felől, hidegen melegen kopogást hallok. Csapszeg, vagy vezérlés hibára gondolok. Bántja a fülem. Különben működik, tavaly megjártuk Erdélyt, azóta is hetente 300-400km-t megyünk hétvégeken. Már több mint 20000 km-t tettem bele. A hátsó szilent problémát is megoldottam. Komplett Yamaha hátsó villát, kereket kapott. Idén nem tervezünk nagyobb túrát /most volt a lányom lagzija, elfogyott a pízem/ ezért gondoltam, hogy szétszedem, de lehet hogy marad őszig így. Télen akartam megcsinálni, de nem tudtam fűtött helyre vinni.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.06 20:58
Üdv, Csabi!

Nem belevau, de szelephézag probléma nem jöhet szóba? Vagy hozzányúltak és elrakták a vezérlést? Így elég kicsi esélyt látok csapszeg, vagy főtengely csapágy hibára, bár én nem hallottam a hangját.
Ez a yamaha komplett hátsó villa kerékkel együtt nagyon elegáns megoldás smiley. Csak találjon az ember egy donort smiley.
Más:
Valakinek valami 5let a korábban leírt szivató hibára?


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.06.07 14:51
Szia Pytzoure!
A szívató tolattyú "O" gyűrűje jól zár? Esetleg a karbi furat, amit a tolattyú végén a "csöcs" nyit, nincs
eltömődve? Valamiért nem tud a szívatóval vákuum képződni a suber membránnál.
Más! Írtad, hogy hagyjam a benzinszintet. Melyiket? A fordított F alsó vonalánál levőt?
Köszi!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.07 21:09
Üdv, Bacis!

Hja, majd, ha lesz érkezésem rá, akkor szétszedem. Igazából erre jutottam én is, hogy a vákuummal van gond, amit te is írsz. El akarnánk adni, de így nem tolhatom piacra. Kell még bele egy akksi, meg egy műszaki.

Na, egyelőre hagyd ahogy van, az alsó vonalnál. Akkor lesz jelentősége, ha neadjisten nem tudja kiszolgálni a szivattyú nyélgázon, de ennek valószínűsége 105-107-es fúvóka esetén viszonylag kicsi. Nagyon megemelni sincs értelme a benzinszintet, mert az úszó beszorulhat felső állásban az úszóházban. Akkor meg nagyobb a baj, mert nem zárja el a tűszelepet, a többit nem kell részleteznem smiley.

Üdv:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2016.06.07 21:50
Szia! A vezérlés a helyén, a szelephézag oké.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.08 10:31
Bakker, Csabi, akkor ez nem hangzik valami jól... smiley


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.06.08 18:57
Köszi Pytzoure!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2016.06.08 21:16
Sajnos ez a helyzet.Gyűjtök egy kis pénzt, aztán az idény végén nekiállok.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.12 10:19
Nincsmit, Bacis, majd írd meg azért, hogy hogy sikerült smiley! Kíváncsi vagyok smiley.
Csabi, sok sikert kívánok hozzá! Kicsit filóztam még a problémádon és olyan vad ötlet jutott még eszembe, hogy mi van akkor, ha valami oknál fogva megkopott a dugattyúszoknya és a dugattyú billeg a hengerben, ezzel okozva a kopogó hangot, amit hallasz. Ritka jelenség, de tapasztaltam már ilyet, viszont az megnövekedett olajfogyasztással járt, olajminőségtől függően. Igaz, autónál volt, Renault motorok (Megane, Laguna 2000 előtti) esetében és nagyritkán, de attól még benne van a pakliban. Nem riogatni akarlak, csak agymenésem volt smiley)).

Üdv:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.06.26 17:54
Szia Pytzoure!
Túl vagyok egy csomó próbálkozáson, de csak a 102,5-es főfúvókával nem
hörög le. Cseréltem szivattyút, többféle benzinszintet kipróbáltam, de semmi. A hengerfej felújítás előtt belepufogós volt az alapjárat, de 115-ös főfúvókával 130 volt a vége. Most egyenletes alapjárat, a vége 115! Már nem tudom merre induljak.Azt hiszem mégis az árokpart és tábortűz!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.26 21:30
Üdv, Bacis!

Pfff, már én sem tudom, hogy mit mondjak Neked... Próbáld emelni a benzinszintet, már nincs jobb ötletem. Amúgy mikor hörög le? Amikor megrántod a gázt, vagy nyelezed és megindul, mint akit hátbarúgtak, aztán egyszercsak elkezd ledadogni, mint amikor elfogy az anyag az úszóházból? Még van egy olyan ötletem, hogy mi van akkor, ha valamiért leszűkűlt a tűszelepnél a beeresztőnyílás és nem tud befolyni elég agyag? Tudom, kicsi rá az esély, de már nincs jobb ötletem. Vagy az üzemanyag rendszerben valami dugulás... Benzincsapnál, vagy a bánatom tudja... Elvileg a tankban van ugye két szűrő, egy a normál, egy a tartalék üzemhez. Megvan mindkettő? Mert ha nincs, akkor kerülhet bele maszat. Gondolom a karbi előtt használsz valamilyen szűrőt. Tényleg, azt éghajlati stiftet is hozzáhangoltad? Amúgy az a 130 elég durván hangzik! smiley Van egy kis áttételmódosítás is?


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2016.06.27 09:19
Szia Pytzoure!
Ha óvatosan gyorsítok, akkor lassan felgyorsít 120-ig. Tartom a gázt, elkezd hörögni és lassulni. Lelassul nyélgáz mellett 100-ig, azt tartja. Néha egy pillanatra indulna, de újra lehörög. Ha nyélgázon gyorsítok, akkor 100-ig gyorsít rendesen. Ott lehörög és ugyanazt csinálja mint az előbb írtam. Az áttétel 17/45. A benzincsapot próbáltam,valamint a próbák része volt 3! karburátor. 102,5-ösnél nagyobb főfúvókát nem hajlandó elviselni.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2016.06.29 22:53
Bakker, honnan szedtél te 3 karburátort? smiley Na, pedig ebből az jön le, hogy elfogy az anyag a karbiból, valamiért nem képes eleget szállítani az üzemanyagellátó rendszer. Azt írtad, hogy már másik pumpát is próbáltál. Ez egy vákuumos pumpa, a vákuumcsöveket leellenőrizted? Nincs kirepedve valamelyik? Vagy a torkokat ellátó "Y" gumicső nem szakadt ki? Karbi fölött a váznál a gumigyűrű rendesen a helyén van? Lehet, hogy ezért szívtál a keverékkel is, mert valahol falsot szív? Az magyarázná a pumpa gyenge teljesítményét is, mert gyengébb a szívócsődepresszió. Vazze, majdcsak kimolyoljuk már! smiley


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Oldal: 100 / 102 << < 97 98 99 100 101 102 >
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2019 Július >>
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

petya48
2019.07.20 06:46
Szevasztok!

Bartus
2019.07.18 22:22
Joci ! Kösz én már itt vagyok. Az , az hogy már nem is tudom hol vagyok ! De azért gyertek Várunk Benneteket !!!

KainJoci
2019.07.18 18:29
Bartus! Te nem jössz velünk?

Bartus
2019.07.17 23:27
Mi ez a nagy időpont egyeztetés ? Csak nem készültök valahova ???

kati
2019.07.17 16:27
Herci értettem! Tele tankkal megyünk!

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK