Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2015.09.06 19:35 |
|
|
Szia Bacisteve !
Köszi szépen,már írtam a Keeway márka kereskedéshez Szentendrére ! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.05.28 18:18 |
|
|
Szia Pytzoure!
Ha még köztünk vagy, lenne egy kérdésem! A motorom fulladása 1111+
próbálkozás után új membránnal,102,5-ös főfúvókával és a fordított "F"
alsó vonalára állított benzinszinttel talán megoldódott. Egy picit gyengének érzem, a vége 110 km/h. Az szeretném tudni, hogy SirPalya motorján a 107-es fúvókához milyen benzinszintet állítottatok? Azzal fulladt, lehörgött-e? Előre is köszönöm! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2016.06.01 08:23 |
|
|
Sziasztok! A hengerfej levételéhez ki kell venni a motort a vázból? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.06.01 21:20 |
|
|
Szia Csabi! Sajnos ki kell venni, mert a csavarokat nem tudod különben kihúzni! Nem tőcsavaros !!! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2016.06.02 05:10 |
|
|
Köszönöm válaszod. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.03 21:40 |
|
|
Üdv, Bacis!
Igen, természetesen köztetek vagyok még , csak sűrűn el vagyok havazódva, ezért nem minden nap nézek fel. Na, kb annyi volt a konfiguráció, hogy a benzinszintet békénhagytuk, mert hiába kísérleteztünk vele, a 120-as fúvókához nem tudtuk összehozni. Mint utóbb kiderült, az üzemanyagszivattyú nem szállított már eleget. Amúgy a szintet hagyd úgy, ahogy van, rakd be a 107-es főfúvókát, a subert pedig állítsd az alaphelyzethez képest a 2. rovátkába. Ha torpan, vagy hörög, akkor a 3.-ba. Érdekes, hogy SirPalya gépén a 2. jött be, tökéletes lett a keverékképzés, a miénken meg kérte a 3.-at, a 2.-ban nem volt elég neki. Nem hörög, nem rancog, frankón veszi a lapot és egy 16-os helyett 17-es első lánckerékkel 100-110-es utazót tud. Fogyasztás 2.6-2.8L körül.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem: gyakorlatilag nem működik a szivatója és nem vágom, hogy miért. A bowden frankón húzza a kis tolattyút. Találkoztatok már ilyen hibával? Valakinek vmi ötlet?
Csabi, miért kell lebányászni azt a hengerfejet?
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2016.06.05 08:47 |
|
|
Üdvözöllek Pytzoure! A hengert akarom leszedni, mert mióta megvettem az első henger felől, hidegen melegen kopogást hallok. Csapszeg, vagy vezérlés hibára gondolok. Bántja a fülem. Különben működik, tavaly megjártuk Erdélyt, azóta is hetente 300-400km-t megyünk hétvégeken. Már több mint 20000 km-t tettem bele. A hátsó szilent problémát is megoldottam. Komplett Yamaha hátsó villát, kereket kapott. Idén nem tervezünk nagyobb túrát /most volt a lányom lagzija, elfogyott a pízem/ ezért gondoltam, hogy szétszedem, de lehet hogy marad őszig így. Télen akartam megcsinálni, de nem tudtam fűtött helyre vinni. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.06 19:58 |
|
|
Üdv, Csabi!
Nem belevau, de szelephézag probléma nem jöhet szóba? Vagy hozzányúltak és elrakták a vezérlést? Így elég kicsi esélyt látok csapszeg, vagy főtengely csapágy hibára, bár én nem hallottam a hangját.
Ez a yamaha komplett hátsó villa kerékkel együtt nagyon elegáns megoldás . Csak találjon az ember egy donort .
Más:
Valakinek valami 5let a korábban leírt szivató hibára?
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.06.07 13:51 |
|
|
Szia Pytzoure!
A szívató tolattyú "O" gyűrűje jól zár? Esetleg a karbi furat, amit a tolattyú végén a "csöcs" nyit, nincs
eltömődve? Valamiért nem tud a szívatóval vákuum képződni a suber membránnál.
Más! Írtad, hogy hagyjam a benzinszintet. Melyiket? A fordított F alsó vonalánál levőt?
Köszi! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.07 20:09 |
|
|
Üdv, Bacis!
Hja, majd, ha lesz érkezésem rá, akkor szétszedem. Igazából erre jutottam én is, hogy a vákuummal van gond, amit te is írsz. El akarnánk adni, de így nem tolhatom piacra. Kell még bele egy akksi, meg egy műszaki.
Na, egyelőre hagyd ahogy van, az alsó vonalnál. Akkor lesz jelentősége, ha neadjisten nem tudja kiszolgálni a szivattyú nyélgázon, de ennek valószínűsége 105-107-es fúvóka esetén viszonylag kicsi. Nagyon megemelni sincs értelme a benzinszintet, mert az úszó beszorulhat felső állásban az úszóházban. Akkor meg nagyobb a baj, mert nem zárja el a tűszelepet, a többit nem kell részleteznem .
Üdv:
Pytzoure
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2016.06.07 20:50 |
|
|
Szia! A vezérlés a helyén, a szelephézag oké. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.08 09:31 |
|
|
Bakker, Csabi, akkor ez nem hangzik valami jól...
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.06.08 17:57 |
|
|
Köszi Pytzoure! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2016.06.08 20:16 |
|
|
Sajnos ez a helyzet.Gyűjtök egy kis pénzt, aztán az idény végén nekiállok. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.12 09:19 |
|
|
Nincsmit, Bacis, majd írd meg azért, hogy hogy sikerült ! Kíváncsi vagyok .
Csabi, sok sikert kívánok hozzá! Kicsit filóztam még a problémádon és olyan vad ötlet jutott még eszembe, hogy mi van akkor, ha valami oknál fogva megkopott a dugattyúszoknya és a dugattyú billeg a hengerben, ezzel okozva a kopogó hangot, amit hallasz. Ritka jelenség, de tapasztaltam már ilyet, viszont az megnövekedett olajfogyasztással járt, olajminőségtől függően. Igaz, autónál volt, Renault motorok (Megane, Laguna 2000 előtti) esetében és nagyritkán, de attól még benne van a pakliban. Nem riogatni akarlak, csak agymenésem volt )).
Üdv:
Pytzoure
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.06.26 16:54 |
|
|
Szia Pytzoure!
Túl vagyok egy csomó próbálkozáson, de csak a 102,5-es főfúvókával nem
hörög le. Cseréltem szivattyút, többféle benzinszintet kipróbáltam, de semmi. A hengerfej felújítás előtt belepufogós volt az alapjárat, de 115-ös főfúvókával 130 volt a vége. Most egyenletes alapjárat, a vége 115! Már nem tudom merre induljak.Azt hiszem mégis az árokpart és tábortűz! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.26 20:30 |
|
|
Üdv, Bacis!
Pfff, már én sem tudom, hogy mit mondjak Neked... Próbáld emelni a benzinszintet, már nincs jobb ötletem. Amúgy mikor hörög le? Amikor megrántod a gázt, vagy nyelezed és megindul, mint akit hátbarúgtak, aztán egyszercsak elkezd ledadogni, mint amikor elfogy az anyag az úszóházból? Még van egy olyan ötletem, hogy mi van akkor, ha valamiért leszűkűlt a tűszelepnél a beeresztőnyílás és nem tud befolyni elég agyag? Tudom, kicsi rá az esély, de már nincs jobb ötletem. Vagy az üzemanyag rendszerben valami dugulás... Benzincsapnál, vagy a bánatom tudja... Elvileg a tankban van ugye két szűrő, egy a normál, egy a tartalék üzemhez. Megvan mindkettő? Mert ha nincs, akkor kerülhet bele maszat. Gondolom a karbi előtt használsz valamilyen szűrőt. Tényleg, azt éghajlati stiftet is hozzáhangoltad? Amúgy az a 130 elég durván hangzik! Van egy kis áttételmódosítás is?
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.06.27 08:19 |
|
|
Szia Pytzoure!
Ha óvatosan gyorsítok, akkor lassan felgyorsít 120-ig. Tartom a gázt, elkezd hörögni és lassulni. Lelassul nyélgáz mellett 100-ig, azt tartja. Néha egy pillanatra indulna, de újra lehörög. Ha nyélgázon gyorsítok, akkor 100-ig gyorsít rendesen. Ott lehörög és ugyanazt csinálja mint az előbb írtam. Az áttétel 17/45. A benzincsapot próbáltam,valamint a próbák része volt 3! karburátor. 102,5-ösnél nagyobb főfúvókát nem hajlandó elviselni. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2016.06.29 21:53 |
|
|
Bakker, honnan szedtél te 3 karburátort? Na, pedig ebből az jön le, hogy elfogy az anyag a karbiból, valamiért nem képes eleget szállítani az üzemanyagellátó rendszer. Azt írtad, hogy már másik pumpát is próbáltál. Ez egy vákuumos pumpa, a vákuumcsöveket leellenőrizted? Nincs kirepedve valamelyik? Vagy a torkokat ellátó "Y" gumicső nem szakadt ki? Karbi fölött a váznál a gumigyűrű rendesen a helyén van? Lehet, hogy ezért szívtál a keverékkel is, mert valahol falsot szív? Az magyarázná a pumpa gyenge teljesítményét is, mert gyengébb a szívócsődepresszió. Vazze, majdcsak kimolyoljuk már!
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2016.09.22 09:46 |
|
|
Sziasztok!
Pytzoure! A gondom végre megoldódott! Sikerült az eredeti 102,5-ös fúvókával beállítani a mocit és most jó! Viszont!
Mivel most lehetőségem adódott egy nagyobb motort venni, így sajnos eladóvá vált!
http://www.kepesmotor.hu/keeway-chopper_cruiser/p1690043
Ha valakit érdekel,hívjon! Van mellé sok -biztonságképpen beszerzett-alkatrész is!
Ha el is megy a moci, a fórumot figyelni fogom, mert sok hasznos infó található itt! |
|