CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 44 / 102 << < 41 42 43 44 45 46 47 > >>
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.27 12:11
Üdv, Csiga!

A lövöldözéssel kapcsolatban ezek szerint bejött, az amit oly sokszor mondogattam, hogy azért csinálják ezek a gépek, mert szegényes a keverék! Kevés anyagot kap. Én mondjuk nem mertem így belekurkászni, hogy főfúvóka csere meg miegyéb, pedig gondoltam rá, hogy ha máshogy nem lehet, akkor csere, viszont féltem a fogyasztásemelkedéstől. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a fogyasztást milyen mértékben befolyásolja, mert elég drasztikusnak érzem a 92.5-ösről 110-esre való emelést+20mm-es úszószint+legmagasabb súbertű állás alkamazását így egyszerre. Aztán az is lehet, hogy a kínyai azért rakta bele a 92.5-öst, mert így folytotta le, hogy nehogy szétessen a blokk idő előtt smiley. És alighanem ez a magyarázata annak, hogy a Supershadow csak 18LE, a Yamaha meg 24(?)LE. Amúgy számíts rá, hogy valamelyest majd hozzá kell nyúlnod, ha jó meleg lesz az idő, mert akkor meg sok lesz neki az anyag. De mindenesetre ügyes vagy, kiindulópontnak remek az általad elért eredmény! Ha emlékeim nem csalnak, akkor még van is otthon egy Lada karburátorom mintegy alkatrésznek félretéve (merthogy szüleimnek még mindig megvan a jó öreg TECHNIKA! smiley ), úgyhogy meg is dikkhálom, hogy miféle főfúvóka leledzik benne és akkor már vennem se kell smiley.

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.27 16:53
Szia Pytzoure. Én sem saját kútfőböl gondoltam szecsa korábban írta ezt 110 es fúvokát már nem emlékszem a cruiser.vagy ss fórumban jó régen ,akkor még csak olvasgatam a fúromot, nem is gondolva,hogy nekem is ss-em lessz.
Mikor karbit bűvöltem,akkor már kisérleteztem a 110 es fúvókával, de az alaphibát nem találtam(szívócsőtőmítés) és úgysem ment. Kivettem.
A 92,5 fúvóka szerintem is folytás,lehet,hogy ezt az első szervíznél kiveszik??
A Yamaha manual írja ezt a 110 es méretet.Mivel a két karbi tökéleten azonos mikuni(csak a yamahaboltban(Harmati) 269 900 ft!!!megkérdeztem).
Mondom én is odzkodom a melegtől,és félek,hogy nem vagyok azért olyan okos,hogy feltaláljam a spanyolviaszkot,lehet,hogy mindent vissza kell csinálni.Lehet a cr6 os gyertyát sem bírja melegben és akkor minden megváltozhat.
Ma sajnos melóztam,de kb 1 órája jöttem haza ,beálltam a kocsival indítási próba(még az aszonmyt sem üdvözöltem:-))),pöc röff indúl,és nem fullad,vszi a gázt kb 3-4 perc múlva.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.27 16:53
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.27 19:55
Üdv, Csiga!

Hmm, azért ezt a fúvókakérdést alkaromadtán megvizslatom én is. Lehet, hogy önmagában is elég lesz, majd kiderül, de legalább van egy tényleges tapasztalat, ami végre valami konkrétum, mert nálad bevált és bizonyítja korábbi elméletemet, miszerint kevés az anyag. Ez alapján el lehet indulni. Majd a fogyasztásodra leszek kíváncsi. Most azonban egyelőre nem tudok sajna foglalkozni a járgánnyal, pedig lenne kedvem hozzá. Még menni is alig tudok pillanatnyilag, úgyhogy sajna a motorozás is várat magára. smiley

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.27 20:49
Gyógyulj Pytzoure.
Ha holnap jó idő lessz és délutánra nem rendelnek be melózni,lehet_sőt akkor biztos-gurítok egyet, csak úgy járatásként.Majd megírom mi az ábra,mert az,hogy garázsban jól indúl,az első 30 -40 kilcsiben igen jól muzsikált,még én is szkeptikus vagyok.Tudod annyit de annyit csalódtam már,hogy mindenre fel vagyok készülve-azt hiszem legalábbis.Komolyan én is csodálkozom magamon,hogy még mindig imádom ezt a büdös ribancot,pedig a pénzemért még csak a garázsban csodálhattam ,minden szabadidőm ráment,nőre nem áldoztam ennyit.(vagy csak már nem emlékszem???:-))))Ha hazaérek rohanok,hozzá.Ez lehet a Szerelem:-)))))))???
Lehet honap este újra karbit buherálok. A kezdet viszont biztató.
Tudod ,mikor az elején a kinlódás kinlódásában,még 28 mm úszószintel is(92,5 fúvóka) kitünően ment. Akkor tudtam 10 kilcsit menni,mint korábban írtam.Nem fulladt,az alapjárat ****..kodott.Húzni viszont állatira húzott.A kanyar előtti motorfék után,fulladt meg egy kicsit,kis fordulatról nehezen indult ,de azt is bírta. Igaz akkor farsot szívott,de ez hihetetlen módon csak a beindítást akadályozta.Fulladni viszont csak azóta fulladt,mióta 17-18 gyári benzinszintet adtam neki,és ezzel el is indultam.Elindulás előtt,nem is számítottam rá,mert nem csinálta-hogy fulladni fog.Kár ,hogy nem mentem csak kb 10 kilcsit,hogy utánna abbahagyta volna-e?
Minden esetre ovatos duhajként gyenlőre kis falunk 10 kilcsis körzetét el nem hagyom...........Onann még hazatolom:-))))De remélem erre nem kerül sor.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.27 20:57
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
kicsi1971




Hozzászólások: 94
Lakóhely: Csikvánd
Regisztrált: 01.10.09
Elküldve: 2010.02.28 05:18
sziasztok ,,,kérdésem lenne,,, a blokk bal oldalán szabad olajnak lenni???NEM ahol a beöntő nyilás van,....


sziasztok,,,Az életet, nem a lélegzetvételek száma határozza meg,hanem azok a pillanatok amitől eláll a lélegzeted,,,,,,,,,
06303873897 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.28 08:31
Üdv, Csiga!

Kösz a jókívánságot, de ez egy hosszabb távú gyógyulás lesz, ha lesz. Másfél hónapig azért futkorásztam, hogy bekerüljek végre CT-re, ahol végre kihozták, hogy van egy 2 centis gerincsérvem a derekamnál a jobb oldalon. Érzésem szerint ez a durva kategóriába esik (főnökömet 4 mm-essel műtötték 2 éve). Na, de ennyit erről. Kérdésem lenne: az alapjárati fúvókát is cserélted? Amúgy a miénk is azt csinálja még mindig, de csak ha hideg van, hogy amikor motorfék üzemben ráhúzod a gázt és menni akarnál, akkor dadog egy sort, majd megindul, mint malac. Ha húzol neki egy csöpp szivatót és ezáltal ugye dúsítod a keveréket, akkor nem csinálja. Szinte mondhatnám is, hogy nyakam a göcsre, hogy nagyobb fúvókával nem fogja csinálni. Már tegnap akartam vele foglalkozni, garázs híján viszont csak a szabad ég alatt tudom csinálni, de a verőfényes napsütés ellenére elég vacak idő volt a nagy szél miatt. A másik bajom meg a fent említett, ami miatt sem emelni, sem hajolni nem tudok smiley. Reméljük lesz ez majd jobb is...

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.28 08:42
Üdv, Kicsi!

Úgy érted, hogy a blokkon kívül? Szivárog valahol az olajad? Nem ártana tudni, hogy pontosan hol? Amúgy szinte biztosra veszem, hogy nem normális jelenség. A miénk is szivárog egy csöppet a blokk alján középtájon és összemaszatolja a sztendert. Ez a mennyiség egy szezonban kb 0.5-1 decit tesz ki úgyhogy csak letörölgetem, érdemben még nem foglalkoztam vele.

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
kicsi1971




Hozzászólások: 94
Lakóhely: Csikvánd
Regisztrált: 01.10.09
Elküldve: 2010.02.28 09:28
nem kivül hanem belül bal oldalon a kuplung állitó fedélnél középtájon a dekni felfogato csavarnál,,,,,,,,,,,,,ott blül lehet olej?????????????????


sziasztok,,,Az életet, nem a lélegzetvételek száma határozza meg,hanem azok a pillanatok amitől eláll a lélegzeted,,,,,,,,,
06303873897 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.28 09:31
Szia Pytzoure.
Alapjárati fúvókát nem cseréltem,mert ne igazán láttam okát .Alapjárat teljesen ok.
Az alapjárati levegőcsavar(vákumdob alatt)betekerési ütközéstől 3,5 fordulatra van nyitva.A tőle balra lévő áteresz csatorna szabályzólya úg y van állítva,hogy a viszintestől a slicc kb 10 órát mutat(nem tudom érted -e).Vizszintesen teljesen zárt,függőlegesen teljesen nyitott(mindössze negyed fordulatot lehet a két végállás között mozgatni). Ez szabályozza ,hogy mennyire jöjjön ki a vákum hatására a súbertű szivatónál. Teljesen zártan(vizszintes) van a legnyagobb vákum a vákumkamrában,ilyenkor van maximális szivató. Ezt állítólag csak egyszer kell beállítani,mégpedig éghalat szerint(pl Venezulellában,és Egyiptomban forgalmazott motoroknál teljesen nyitott. Ezt a Yamaha szervizes árúlta el a télen.A szivató dúsitási tartománya a várható középhőmérséklet fügvényében" véglegesen" beállítható rajta.Én olyan "középhideg"éghajlatra( 10 óra-kicsit nyitva) állítottam.De nincs is gond most már a hidegindítással.

Sajnos ma nem lessz mocizás,ébéd után mennem kell dolgozni.
Viszont megcsináltam véglegesen a bukócsövet,meg a táskatartót. Az sl táskonzolját(az újét alul traverzes-nézd meg az alkatrészkatalogusban)szereltem fel egy segédkeretre,mely a háttámla csavar és a támlakaret első csavarjának helyén rögzül. A hátsó indexeket a macsaszem helyére hátrébb raktam. Igy két 15 literes Luis lóbőr táska pont koppanásra,de felfér.Szerintem a QM vista csöve nagyon jó rajta.Majd küldök priv üziben képet , hátha segítek a döntésedben. A fesszabályzót ,kicsit oldala kitóltam(majd meglátod a képen) és igy jó,és szerintem szép is.A cruiser csővénél szerintem sokkal jobban illik rá.
Szebb csövet(jobban hozzáillőt) még csak Kain Joci motorján(igaz még csak képen)láttam.Az olyan mintha a sl. illetve a QM vind storm fúziója lenne. Így képen nagyon tetszik. A qm csövet is 5000 ért vettem a QM hungárinál az Üllői uton.

És Pytzoure gyógyulj.

Kicsi túl általános a kérdésed az olajról(én nem is értem!). Olaj van mind a két dekliben,itt bal oldalt a váltótengely mellett kell lengedni.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.28 09:49
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.28 20:38
Üdv Kicsi!

Mivel a kuplung olajfürdős, így az lenne a meglepő, ha nem lenne ott olaj smiley.

Csiga:
Tudom, mire gondolsz áteresz címen, nekünk az a vacak úgy be volt állva, hogy meg sem moccant, bele is tört, ahogy kell smiley. Úgy kellett belőle kifúrni, hogy meg tudjuk nézni. Győztem utána gatyába rázni. Még jó, hogy a slicces része egyben maradt, így meg tudtam mókolni.
Táskatartót én XV250-hez rendeltem anno, semmi átalakítás nem kellett, csak az egyik csavarozási pont nem úgy szerelendő fel, mint a virago-nál. Benne volt minden a szettben indexáthelyezéshez, vezetékhosszabításhoz, stb. A képek viszont érdekelnek a bukócsőről. Alkaromadtán zavard el lécci pytzoure kukacára. (Benne van a profilban.) De majd KainJocit is megkérdem, hogy milyen cső az övé, és hogy rakta fel.

Kösz a jókívánságot, remélem azért a nyáron lesz alkalmunk egy közös gurulásra.

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.01 14:57
Pytzoure és többiek.
Ma gurultam 137 km et. A porlasztóbeálítás tökéletesebb nem lehetne.Ennek ilyennek kell lenni.
Tökéletsen jár.Ráckevén voltam az üdölősoron lépésben rángatás nélkül gurul 1.-2.ben.Gázadásra nem rángat,elhúz.Érintésre megy 70 et,alig tudom visszafogni,hogy nem menjen csak 60-65 öt.Ha odahúzok neki ugrik,menne,de nem hagyom. A kipuff nem kormos. A gyertya világos barna. Remélem ez csak javulni fog.Még szoros mint a fene, 5-10 kilcsinként muszály kuplungolni 10 másodpercre,mert érzed,hogy szorulni akar.
Ezt kánikulában tényleg müvészet bejáratni berágodás ,megragadás nélkül.Gondolom kínában nem nagy sügés forgás van a gépműhelyben,hogy osztályozzák a hengert a dugóhoz.

Pytzoure üzenet ment a bukocsőről és egyéb találmányaimról:-)))))))
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.01 16:02
Üdv, Csiga!

Köszi a képeket, megnéztem. Jól felszerelted a járgányt smiley. Mondjuk először nem értettem, hogy miért van 8 levél smiley. Jut eszembe, Szecsa is visszaírt a köszörülő hangot hallató 5. sebesség ügyében. Hát, nem javasolja, hogy így járjak vele, ez egy típushiba és km függetlenül jön elő, amikor akar. A lényeg, hogy darabokra kell szedni a blokkot, mert az 5. fogaskereke valószínűleg sérült (gyártási és anyaghiba miatt) és cserés. Ne tojj be, Szecsa szerint 2003-2004-ig gyártott gépek nyűgje baja ez csak. (Holnap megyek idegsebészhez és derül ki, hogy mi lesz velem - jáááááj... smiley )

Respect&Peace
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.01 16:52
Nem kicsinyítettem és másképpen nem ment el.
Az ülés kicsit ronda deFINOM!!:-)Majd még reperálom,de hitetelen jó a tompikámnak.Bukócsőról mi a véleményd,szerinted is jó vagy csak nincs izlésem:-)))?
Itt -ott, (pl .fetékcsep a kipuffogón,bukócsövön) még csiszolnom kell, de már MOTORZNI AKAROK NEM SZERELNIIIIIIIIIIIIII!:-)))))))

Az orvosnál a JÓ ISTEN !legyen veled,és segítsen meg. Minden jót Csiga1.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Dini

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 33
Lakóhely: Székesfehérvár
Regisztrált: 05.04.08
Elküldve: 2010.03.01 19:33
Üdv!
Olvasgatlak benneteket és teljesen felizgattatok ezzel a főfuvóka cserével! (mert valljuk be, ki ne akarna 5-6 ajándék lóerőt...smiley )Van valakinek tapasztalata mit okoz ha a gyárit lecserélem 110es-re? Csak a fogyasztás emelkedik vagy van valami szerkezeti veszélye? Pl szétrázkódik a vas mint Millenium Falcon a csillagok háborújában smiley? Bár gondolom fénysebesség közelébe akkor se sikerülne felgyorsulni....smiley Esetleg mindenki vár hogy hátha valaki kipróbálja és megosztja véleményét a közösséggel?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.01 21:04
Szia Dini. A helyzetet olvashatod.Az én gépem most bejáratos még nincs benne 200(197 km nél járok)így lóerőemelkedést nem tudok jósolni,tapasztalni. A durrogás fulladozás viszont nálam megszünt.Az egésszel azért foglakoztam(ha megvételkor járt volna a gép a tarajos gőte állítgatta volna a karbit:-))),mert lehetelen vlt néhány számomra megfejhetetlen hiba miatt indítani.A "gyári" beállításhoz képest nagyságredekkel jobban indul és üzemel az én mocim ezzel. Kb 25 féle értéket próbáltam,és mondom lehet egyedi az esetem de a gyári érték volt a legrosszabb!!!! Ha olvasod előbb leírt kínlodásaim tőrténetét, láthatod, hogy tudatosság nem sok van az egészben csak kísérletezés.
Olyan lenne jó,akinek terheltő a gépe,ha kipróbálná a dolgot.
Félek attól is,hogy az én gépem azért tűri bírja ezt a keveréket,mert még nem oldotam meg minen problémát.
A Yamaha korábban leírt helyről letőlthető szervizkönyve ,viszont kategórikusan és nem kisérleti jelleg alapon 110 mm es főfűvókát ír ugyan ehhez a karbihoz,és ugyan ezen szerkezetű,ürméretű motorhoz!. A subertű pedig azért állítható,hogy állítsuk....Az azon engedélyezett tartományok között gyakorlati kárt nem csinálhatsz.Ha nem jön be a tűmagasság ,úgyis jelzi, hogy fullad,vagy túl dús(pl melegen nehezen indúl.Az biztos,hogy ezekhez a gépekhez,/hezen indulnak hidegbn fulladoznak,durrognak/biztos,hogy a "gyári beállítás nem tökéletes,csak senki se kisérletezik,csak szolgai módon állitja a "gyári" és él eggyütt a nehéz hideg inditással az egyhengerzéssel stb??
De az az igazság mondom,én is csak a 30 évet meghaladó motoros tapasztalatomból"élek",mint szakértelemből.
Szecsa,vagy Papamaci megszólalás várnám az ügyben,mert érzésem-megérzésem szerint olvasva írásaikat, ők rendelkeznek szerintem szakértelmmel is!
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.01 21:11
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.02 17:45
Sziasztok!

Dini, én biztosan ki fogom cserélni a fúvókát, de csak majd azután, hogy megreparáltak engem is. A miénk is csinálja a Csiga által leírtakat, főleg ha hűvös van (+15 fok alatt). Gyanítom, hogy egyrészt folytásnak, másrészt a környezetvédelmi előírásoknak való megfelelősség miatt van benne a 92.5-ös fúvóka. A Virago-t, ha emlékeim nem csalnak, 2000-ben hagyták abba, 2002-2003-2004 körül, mikor már a Keeway gyártotta, pedig már necces volt szabályozatlan keverékképzésű járgányokat üzembe helyezni. Márpedig valamit valamiért, vagy megfelel, de prüszköl, nem megy, ha hideg van, vagy megy mint malac, de nem felel meg. A kérdés valóban az, hogy az elnyert 5-6 lóerő pluszt elbírja-e a blokk? Dini, nem tudom, hogy mikori a géped, de a 2003-2004-es gépek váltója anyaghibás, az 5. sebesség fogaskereke (reméljük csak az, és a többi nem) rosszul megmunkált rossz minőségű anyagból van (az infó Szecsától van). Így járt a miénk is, de nálunk még nem hullott szét, csak hangja van, úgyhogy nem is megyünk vele, amíg gatyába nem rázom. De ezt majd azután, ha engem is gatyába ráztak smiley.

Csiga, ma voltam idegsebésznél, nem kecsegtetett sok jóval. A leletek alapján azt mondta, hogy 99%-os esélyem van egy műtétre... smiley

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.02 17:59
Hát Pytzoure,a műtét nem egy leányálom,de minden rendbe lessz.
Mai is gurultam 312 van a gépben.Minden ok.Anyira jól megy ,hogy már szinte nem is lehet vele 60 al menni,úgy,hogy ma a vége felé már hetvenet mentem. Jobban is érezte magát így. Egy negyed gázal viszi a 70 et gondolom nel lehet baj.
A fogyasztásom 2,4 literre jött ki ,így 60-70 es tötyörgéssel ,és hihetelen óvatos gyorsításokkal.Ez most sok vagy kevés ?Fogalmam nincs mennyi a jó,ennél a tipusnál?
Az első lánckerék méretet egyel nagyobbra cseréltem még o kilcsisen így szerintem a 70 sem sok neki. %. 60 nál éppen a rángatási fordulat fölött van,de szinte számolni lehet az ütemeket.Úgy érzem mostmár jobb a 70,igy kicsit jobb a kenés is gondolom,mert többet visz a szivattyú.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.02 18:00
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.03.03 06:51
Szia csiga1 !
Szerintem ez a fogyasztás jó és a bejáratás végére még jobb is lesz !
Az enyém / kb. 7000 km van benne / 90-100-as tempónál eszik 2,6 és 3
liter között .
Azt viszont jó lenne tudni, hogy ha a súbert hagyom a régi állásban , akkor mit szól a gép a fúvókacseréhez ?
Ha kipróbálja valaki, ossza meg velünk !

/ Egyébként a 17-es első lánckerékkel az enyém is sokkal jobb ! /
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.03 17:34
Üdv, Csiga!

A 2.4 literes fogyasztás überfrankó! A miénk is úgy kajázik kb, mint Bacisteve gépe olyan 2.8-3L környékén. Attól függ, hogy mennyi a hosszú út és mennyi a "bejárok dolgozni meg haza" út. Mondjuk nálunk elég sok volt a 2 személyes motorozás is, akkor úgy 3-3.2 körül kajázott. Most olyan 11000km van benne kb. Bacisteve, ha a subert hagyod a régi állásban, szerintem akkor is látványos javulást fogsz tapasztalni, mert van egy olyan érzésem, hogy nem a súber a szűk keresztmetszet, hanem a 92.5-ös fúvóka. Ezt bizonyítja az is, hogy Csiga akármit adott elő a gépével, mindig prüszkölt, lövöldözött, hol jobban, hol kevésbé. Ahogy kihajította azt a nyomoronc fúvókát és a helyére rakott egy 110-est, egycsapásra rendbejöttek neki a dolgok. Egyébként engem is érdekel majd, ha megcsinálja valaki, mert mire én oda kerülök, hogy gatyába rázzam a gépet, addigra már mindenkinek 110-es fúvóka lesz a gépében smiley.

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.03 18:20
Az az igazság,hogy szerintem bőven 3 lessz a fogyasztás,mert (ma mértem 106 kg vagyok-borzasztó!!!!)Az két kínai.Tehát mindig két személyel megyeksmileysmiley.Aztán ilyen "óvatosan",-igaz soha nem gyilkoltam kb 25. életévem után motorjaimat-,biztosan nem fogok menni.

Mint korábban írtam igen szereti(talán csak az enyém?)a szaftot ugyanis 28 mm es szintel is kitűnően járt,és akkor tudtam egyszer menni vele,iszonyat jól ment.Az alapjáratot nem türte. Annak idején retekegerrél értekeztem róla oldalra dönésre érősen váltakozott az alapjárat.Már nem emlékszem(korábbnan leírtam),hogy melyik oldalra de egyik irányba döntve felpörgöt,á másik irányba döntve fulladft. De üzemben állati jól ment. Akkor vonogattam erősen kétségbe a 16-18 mm es úszószintet. Igaz most is 19mm és 20mm közé emeltem(én 20 nak mértem,de biztosan 20 fölött nincs,mondom bekarcoltam,de 1 mm -t azért vegyünk türésnek..
A sübertű,össz vissz kb 5 mm mozgatható.Tekintve ezen a szakaszon való átmérő csökkenés mikoronokban mérhető. Szerintem az már nüansz,vagy igen finom beállítás.Azért kéne valakinek terhelhető motorral kipróbálni ezt,mielőtt megállapítjuk, hogy feltaláltam a spanyolviaszt,mert lehet,hogy kipőrgetve teljesgázal magasfordulaton úgy fúllad meg mint a pinty.
Mivel én csak tötyörögve probálom és ilyenkor totál jó,még nem biztos,hogy foszírozott üzemben nem fog túldúsúlni.
Vagy vártok még 1200 km et nálam,vagy valaki bejáratott motoral,megerősít,vagy elveti,elveteti velem a teóriát.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.03 18:22
Privát üzenet küldése
Oldal: 44 / 102 << < 41 42 43 44 45 46 47 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK