CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2020. szeptember 26. szombat, Jusztina napja van.
Holnap Adalbert napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Kattints ide!

Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Table './csamovak_honlap_v2/fusion_online' is marked as crashed and should be repairedTable './csamovak_honlap_v2/fusion_online' is marked as crashed and should be repairedTable './csamovak_honlap_v2/fusion_online' is marked as crashed and should be repaired
Online
Table './csamovak_honlap_v2/fusion_online' is marked as crashed and should be repairedTable './csamovak_honlap_v2/fusion_online' is marked as crashed and should be repaired Vendég: 0
Nincs Online tag

Regisztráltak: 936
Nem aktiváltak: 0
Legújabb tag: yon0124
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway robogók
Oldal: 8 / 9 << < 5 6 7 8 9 >
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2012.10.17 12:37
Üdv!

Eddig nagyon meg vagyok a Vivával elégedve. Tegnap átcseréltem a lámpában a sarut, mert megvolt cserélve így akkor jelzett amikor tompított volt. Az új aksival nagyon könnyen indul a a gép. 3 fokban is pöcre indul. Majd a fékcsövek jönnek cserére ha beáll a tél. A lámpa levételekor láttam, hogy elég rossz állapotban van a karnál is. Csinálok valamit a benzin kijelzővel is mert nagyon mozog így nehéz eldönteni mennyi van benne. A múltkor is 6.65 ment bele ami azt jelenti nem sok híja volt, hogy tolni kellejen.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2012.10.20 19:43
Szia!
A fényszóróizzó bekötése nálam is fordított volt az itthon kaphatóhoz képest, cserénél át kellett kötnöm.
Hátsó guminak én Conti Go 120/80-ast vettem, de csak 17 000 km után kellett a gyári Kendát lecserélnem. A 120-as ép hogy, de befért. Az Honda SH 125 nek, és a Viva II-nek, (E-Charm) amit már nem hoztak be, annak is ez a mérete. Elöl 30 000 km óta Heidenau k63 mintájú 100/80-as van, és még van rajta kb 4 mm.
Én a benzinszint jelzővel nem törődök, 150 km után tankolok. (~ 5.5 l.)
Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2012.10.23 20:44
Megnézettem a vizet -36-ig jó. Az nem sok nem túl sűrű?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
apa




Hozzászólások: 39
Lakóhely: Balassagyarmat
Regisztrált: 10.07.10
Elküldve: 2013.05.21 20:10
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni tőletek, hogy a variátor görgő milyen súlyú? Persze a méretsem árt ha tudom.
Ha tudtok segíteni megköszönöm.

Üdv

Apa
06 30 7714772 Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.05.22 11:37
Szia!

Jelen topik első hozzászólásában mindent megtalálsz!

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
apa




Hozzászólások: 39
Lakóhely: Balassagyarmat
Regisztrált: 10.07.10
Elküldve: 2013.05.23 20:45
Szia Viva!

Köszönöm a gyors választ.
Azon variálok, hogy azzal emelném a végsebességet, eáltal háromnegyed fordulaton lenne az utazó sebessége.
Egyébként teljesen szét volt szedve még a főtengely is javításon volt.
Majd még beszélünk róla.
Mégegyszer köszönöm.

Szia

Apa
06 30 7714772 Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.05.24 08:47
Szia!
Menyit ment a vasad? Miért kellett teljesen széthúzni?
Az enyémben 35 000km van. A blokkban a vízpumpa tömítést, a termosztátot, és a vezérmű tengely csapágyát kellett csak cserélnem, meg persze a variátor elemeit. Még a porlasztót sem tisztítottam, állítgattam.

Mielött a variátor állítgatásához fognál gondold át az alábbiakat.
- A Hondánál, meg a CungFengnél több mérnök kisérletezte ki gyári körülmények közt az optimális beállítást. Nem hisze abban, hogy: "Én egy sokkal szuperebb mérnök vagyok, csúcstechnológiás sufnival, rengeteg tapasztalattal!!! Majd én beállítom a frankót!!!!"
- Jelenleg a gyári cuccokkal jobban gyorsul a gép (75-ig) mint a 250-esem! Itt a nagyfaluban hétköznap ez a legfontosabb!!!
- Ha felteszem, hogy a csúcstechnológiás sufnitunninggal elérek egy 1l/100km fogyasztáscsökkentést, (lehetetlen), akkor az évi 4000km városi használatnál megtakarítok 18 000Ft-t 450-es benzinárral számolva, cserébe beteg tetűként halad a vasam!
- Egyszer még az elején nem lehetett hozzávaló görgőt kapni, vettem helyette 125-ös Burgmannba való 0,5-grammal nehezebbet. Már érezhetően nyúlósabban gyorsult! Pedig csak 12,5 helyett 13 g volt! A fogyasztás pedig maradt.
- A variátor 75 km/h-nál kitámaszt a gyári görgőkkel. Ha növeled a súlyt, csak akkor segít, ha kissebb az utazósebességed. Ha már kitámasztott, szerepe megszűnt.

Ha végsebességet akarsz emelni, a végáttételt kell módosítani. Nem tudom lehet-e cserekerekeket kapni. Talán a Nes vagy a @ 125 áttétele jöhet szóba, mert ezek 13"-os kerekűek ugyanilyen blokkal.

Ha a fogyasztás nagyon fontos, egy injektoros 125-ös Hondát kell venni, pl: Innova 125i, SH 125i, CBF 125, stb. Számold ki, mikorra térül meg!?

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2013.05.27 10:57
Sziasztok!

Most vettem variátor szíjat 9.300 Ft. A tárcsa mag valami ami oda kell még vagy 3.000 Ft. A tömszelence 600. Ft.

Fékcsövet kellett cserélnem, mert repedezett, de sajna az csak az első volt már. Innen néztem ki, hogy mivel kompatibilis. A hátsó fék hátsó traktushoz valóban jó a Suzuki Swift első fékcsöve, azzal nem volt gond. Az első traktushoz valóban jó a Mitsubishi Colt 1,3 1992-1996-ig az első fékcső jó méretre, csak sajna alig tudtam rátenni a kormány alsó felső műanyag részét mert feszül. Sajnos az alsó fél meg is repedt. Azzal csak az a gond, hogyha vennék újat, ahhoz le kell kapni a kormányt, hogy alá tudjam tenni. Végülis annyira nem látszik. A légtelenítéssel kínlódtunk egy órát legalább. A hátsó még hagyján, de az elsőt sokat fújkáltuk, hogy el kezdjen pumpálni.
Úgy néz ki az üzemanyag úszó problémám is megoldódik, mivel csak 900 Ft. Ja és rájöttem, hogy csak ki kell pattintani nem kell csavarni.
Légszűrővel kapcsolatban nincs valami helyettesítő infótok, mert azt már nem lehet kapni.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.05.27 13:18
Hát ez a hatása annak, hogy a Keeway nem árúsít csak kereskedőnek! Nézd meg itt: http://keeway.hu/katalog.php ! Variátorszíjat 4900-ért vettem, valamint 4950-ért komplett első, 7200-ért komplett hátsó variátoragyat tartalékba az utolsó napon. 9 év alatt csak ezekkel, meg a vízkörrel volt problémám.
A kormány alsó idomról annyit, hogy egyszer kicseréltem. 4 óra kb. Teljes kormány kikötés, fékcsövek is, kormány kiemelés, gázbowdenhez a lyuk kitágítása, (mert egyébként alulról kellene kikötni, de az még cifrább.) aztán minden vissza. Légtelenítés, kapcsolók visszakötése..... Aztán 2 nap múlva vizsgálól hazafelé menet egy féltenyérnyi darab menet közben letört. Sajnos az idomok is 9 évesek! Nekem most szigszalag, és egy gumipók tartja össze, és vizsgára is úgy vittem. Van egy darabom, de nem idegesítem fel magam vele.

Légszűrőt majd ki fogom venni, hónom alá csapom, és elmegyek az Armafilt boltba. Aztán meglátjuk. Esetleg átalakítom direktszűrősre, de akkor át kell karburálni a kecskét.

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2013.05.27 14:17
Húú!

Én azt hittem, hogy az alsó csak annyi, hogy kormány le és alulról bedugom a gázkart, de most jöttem rá, hogy az tényleg a közepén az összes kapcsoló átmegy. Lehet szét kellene bontani középen és utána összecsavarozni 4-4 csavarral meg lemezzel. A teljes szétbontásra nincs energiám. Főleg az a gond, hogy a fékcsőhöz azt nem is kellett volna lebontanom, csak a felsőt kicsavarni, de a sok csavartól nem láttam. A jó viszont az, hogy vettem sok lemezcsavart meg anyát és most mindenhol be van csavarva, ahol eddig nem is volt csavar. Azért lehet, hogy megveszem az idomokat. Mit lehet tudni. Azt mondák nagyon olcsón van. Végülis a többi úgy ahogy bírja, egyedül ez a rész van törve meg ahol a lámpa búra bemegy ott az egyik fül. Majd csinálok hozzá lemezanyával hosszabbítást. A repedést is meg tudom ragasztani, csak nem volt már idegem hozz. A hátsó fék felső traktusához, meg le fogom gyártatni a a csövet, mert a feszülés miatt előbb utóbb el fog pattanni a felső rész is. Ha a levegőszűrő után kell állítani a karbit azzal gondban leszek, mert nagyon rég csináltam olyat még az ETZ-mnél.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
apa




Hozzászólások: 39
Lakóhely: Balassagyarmat
Regisztrált: 10.07.10
Elküldve: 2013.05.29 21:09
Szia Viva!

A vas nyolcvant megy a nyolvanöthöz már hátszél kell.
Ez azért nem jó mert a motornak teljesfordulaton kell mennie.
Ha száz lenne a végsebessége akkor lehetne nyolcvan az utazó.
Én úgy gondolom, hogy egy százhuszoötöstől ez kevés és a fogyasztás pedig sok.
Nem azért mert nembirom megfizetni hanem mert én ezt így érzem.
Most visszaolvastam a fórumba és vannak gondolataim, pl. a variátorszíj szerintem megvan nyúlva ezáltal az áttétel nem működik rendesen.
Valószinű ez az ok.
Ezt a robogót használtam vetem, tanuló motor volt, ráadásul nekem sem volt még ilyen motorom tehát nem értek hozzá úgy mint ahogyan az elvárható lenne.
Azért húztuk szét mert a víz fogyott belőle illetve időközönként a kiegyenlítőtartályon keresztül kilőtt a víz.
Teli volt tömítő valamivel, kimostam belőle de akkor még az olajba is víz volt, tehát tömszelence, szimering, ezt a részét rendbe tettük de még mindég kinyomta a kiegyenlítőn a vizet.
Először felszabályoztattam a hengert és a hengerfejet de nem lett jó tehát vettem új hengert dugttyút hengerfejet, persze hengerfejtömítés az már nincs, tehát buherálás és nem tökéletes.

A variátorszíj ami rajta van:900x22 és alaphelyzetben nem feszes sőt egy kicsit lóg ebből gondolom, hogy megvan nyúlva. Ezt a témát még körbejárom és majd meglátom.
Valószinű veszek új szíjat.

Ha netalántán valakinél lenne elfekvőben hengerfejtömítés az nagyon de nagyon jól jönne, ugyan is egy kicsit csöppen az olaj mikor jár a motor, mégpedik ahol az olaj megy fel a szelepekhez.

Azhiszem ez hosszú lett, de úgy is ritkán írok.

Hát ez van.

Apa
06 30 7714772 Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.05.30 06:58
Szia Apa!

Az a méretű variátorszíj az Outlookból származik, és ritka vacak, 5000 km-en 5 cm-t nyúlik. (Valami Jincheng márka.) Amikor az volt az enyémen, csak kicsit lassult, és szagosodott a csúszástól. Az eredeti Vivához való "Bando 906x22,5x30" méretű japán, 4909 Ft volt Szentendrén.
Amit leírtál, azok alapján szerintem megfőzték a gépet. Víz nélkül meghajtották, esetleg lehengerfejesedett, és valószinüleg ezért nem pörög ki egészen a motor. Vagy elkarburálták. Nekem a gyári beállítás mellett induláskor ha ráhúzom a gázt elösszőr kicsit nyúlóssan megindul, majd gyorsul szépen egyenketes fordulaton 70-75 ig kb. 150 méter alatt, majd tovább pörög emelkedő fordulaton 95-105 ig. Végsebesség függ a hőmérséklettől, hüvös hajnalokon szeret szaladni. A kilométerórádat nézd meg, lehet hogy csal, és nem is lassú!

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
szecsa




Hozzászólások: 57
Lakóhely: Kismaros Kossuth L. út 30
Regisztrált: 06.04.08
Elküldve: 2013.06.02 15:16
Eladó egy normál állapotú Viva 125 robogó.
Rendszeresen szervizelt, esztétikai állapota: karcos, hiánytalan.
Eddig csak szíjat, hűtővizet és olajat kellett cserélni.
Km: 22277Km.

Érdeklődni a 06 30 438 1491 telefonszámon, vagy a
dunavetmot@gmail.hu e-mail címen lehet.
Képeket az e-mail-ban küldöm el.

06-30-438-1491 Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2013.08.05 18:25
Üdv!
Mivel nem lehet kapni már légszűrőt ezért ki akartam cserélni. De ahogy alányúltam kicsavarni rájöttem, hogy úgy nem fér ki. :-( Ehhez is szét kell szedni rommá a motort? Az fékcső cseréhez úgy kellett. A nem gyári fékcső miatt sajnos a kormányidomok a feszülés miatt eltörtek. A celluksz csodákra képes. Megvettem az idomokat, de csak majd a végén cserélem ha már teljesen lehull. :-)
Nem talált valaki hasonló légszűrőt?

Jaga
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.08.06 11:41
Szia!

Csak félig kell rommá szedni légszűrőcseréhez a gépet. Ha az ülést, az alatta lévő lappal együtt eltávolítod, a szűrőház alsó rögzítéseit lecsavarod, a porlasztót a szívócsonkról leveszed, akkor egy kis feszegetéssel ki tudod venni a házat szűrőstől. Vigyázz a szívócsonkra, törékeny! Próbáld meg a betétet kipucolni levegővel, és lehet, hogy elfordítva a helyén tovább használhatod, mert rendszerint csak a szívónyílás felőli rész koszosodik.
A betétre 2 megoldást tudok elképzelni:
- Elmész a szűrőházzal néhány szűrőboltba, és megpróbálsz valamilyen belevaló betétet venni. A hossz a fontos, ott tömít.
- Megméred a porlasztó szívócsonkját, és direkt-szűrőt veszel. Valószínűleg át kell karburálni a gépet.

És ne feledd, az igazi ezermester csak 2 szerszámot ismer: Flexet és szigszalagot!

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Jaga




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 28.09.12
Elküldve: 2013.08.06 12:09
Üdv!
A fene kis koreai törpéket. Mi a fenéért kell egy légszűrőt ilyen bonyolultan odarakni? Ami eltörhet ezen biztos eltörik. :-) Mondjuk a múltkori szétszedés alkalmával elől meg alul alul annyi plusz csavart raktam be a burkolatba ami nem volt benne, hogy jobb mint újkorában. Nem tudom, hogy gyárilag hagyták ki vagy az előző tulaj volt lusta egy marék csavart visszatekerni. A direkt légszűrőtől tartok, mert én nem nyúltam még a karburátorhoz, mert most tökéletesen megy. Melegben kell egy kis gáz is, de hidegben tökéletesen indul. Az aksim új de úgy látom a töltés nem elég, mert kéthavonta azért rá rá kell tölteni.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2013.08.10 16:21
Szia!

A gép kínai ( www.cfmoto.cn ) és meglepően jó a többiekhez képest. A csavarok gyárilag mind benne voltak, csak szétszedésnél könnyű szétszórni őket. Ezért van nálam is mindig egy marokkal lemezanyával együtt.
A töltés 5 éves koráig jó volt, azóta gyenge. Cseréltem feszültségszabályzót, de nem nyert. Valószínűleg a mágnes gyengült le, mert ha nem tompítottal járok, nem kell tölteni. Lehet, hogy a tompított égőt átcserélem 15/15W-osra, és akkor megoldódik. Nappal, meg városban az is elég. Én 2 hetente töltöm, ha el nem felejtem.

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2015.02.16 08:57
Szia Hybs!

Én csak 11 nyarat hajtottam a gépet, ezért még nem kellett a gyári porlasztó beállításhoz nyúlnom! (Még tisztításra sem volt szükség!) Bp. belvárosi üzemmódban 3,6 körüli a fogyasztás télen, nyáron.
Az én gyári beállításomnál minden időben pöccre indul, 7-8 C° alatti időben mikor a szívató leáll kicsit alacsony az alapjárat, míg be nem melegszik. De ez hamar megy, mert 4 dl. a hűtő térfogata. Nyáron viszont indítás után kicsit pörög, amíg a szívató le nem kapcsol.
Szerintem valakinek (az előző tulajnak) kár volt hozzányúlni!
Ezeket a gyárban jól bekalibrálták!

A vízrendszerre figyelj oda. A hűtő alsó csonkja kicsit gyenge, valamint elég soknál a vízpumpa szimmering ment ki. Javítás után megszűnik a hiba.

Viva
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
vazsolti92




Hozzászólások: 1
Regisztrált: 15.03.15
Elküldve: 2015.03.16 15:46
Üdvőzlöm segitéget vagy tanácsot szeretnék öntöl kérni,keeway viva 125-röl,gáz húzzásnál torpan,de viszont ha befógom a levegő szürő nyílását akkor ki pörög rendesen,és még annyít hogy a gyertyára nyanakodtam mert ha a hézagát összébb nyomom akkor indul a motor de ha kintebb tolom a hézafot egyáltalán nem indul.mi lehet a baj?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: VIVA 125
Viva

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 133
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 24.05.07
Elküldve: 2015.04.15 09:37
hybs írta:
Sziasztok!
Szükségem lenne a viva ülésének alján lévő tüske méretére. (ami a zárba kattan be) Sajnos nekem a megvásárláskor már nem volt meg, ezért nem tudom az ülést lezárni. Le szeretném gyártatni egy esztergályossal, aztán egy lemezdarabra ráhegesztem, és négy popszegeccsel a műanyaghoz rögzítem.
Előre is köszönöm!


Bocs, de ritkán járok erre!
Lefényképeztem a "tüskét", kb 10-es anyagból van. A mérettel nem lőnek nyulat, szerintem ennek alapján ledrehálható. Ha nem majd viszem a sublert.

Küldöm priviben, mert itt a jpeg-et sem szereti.


Viva
Szerkesztette: Viva - 2015.04.15 09:39
Privát üzenet küldése
Oldal: 8 / 9 << < 5 6 7 8 9 >
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2020 Szeptember >>
Ke Sz Cs Sz Va
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

kymco2
2020.09.23 14:36
Sok Boldog Születésnapot Kívánunk Neked Bano!

Csabi
2020.09.22 19:37
Sziasztok! Az xv 250 és az SS 250 dugattyúja megegyezik? Elűre is köszi a választ.

Suti
2020.09.12 09:02
Marcsiknak nagyon boldog névnapot kívánok! smiley

gitmiki
2020.09.09 06:57
Szép jó napos napot kívánok !

KainJoci
2020.09.06 06:58
Szervusztok!BTR sok boldogot!

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK