CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway sportmotorok
Oldal: 1 / 12 1 2 3 4 > >>
Szerző Exceed
Bosi

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 282
Regisztrált: 10.10.06
Elküldve: 2006.11.28 21:06
Exceed dolgok
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.05 11:40
Most vettem egy Exceed 200-as gépet. Érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak a motorról. Pár szó az én eddigi ( kb.200km ) eszrevételeimről. Sajnos a kipufogó tartó csavarokat kb 100km után újra kellett húzni ( majdnem elhagytam őket ). A gyúlytáskapcsolóval ugyanígy jártam. Ebből kiindulva újrahúztam az összes csavart mielőtt elhagyok valamit. Ezektől eltekintve elégedett vagyok a motorral.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Bosi

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 282
Regisztrált: 10.10.06
Elküldve: 2007.03.05 14:36
Szia Rubel, Üdv a csapatban.
Sajna nem tudok rajtad segíteni, összesen két emberkét ismerek akinek exceed-je van és az egyikük nem netezik. De ha konkrét gondod van vele és kéne egy "régi" exceed-es, szój és közvetítek, vagy megadom a számát.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
beppe




Hozzászólások: 75
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.05 14:48
Keresd norbi250 és nzsl kollegákat!

rubel írta:
Most vettem egy Exceed 200-as gépet. Érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak a motorról. Pár szó az én eddigi ( kb.200km ) eszrevételeimről. Sajnos a kipufogó tartó csavarokat kb 100km után újra kellett húzni ( majdnem elhagytam őket ). A gyúlytáskapcsolóval ugyanígy jártam. Ebből kiindulva újrahúztam az összes csavart mielőtt elhagyok valamit. Ezektől eltekintve elégedett vagyok a motorral.



Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
nzsl

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 83
Lakóhely: Gyoerszentiván
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.05 16:16
nem kell keresni...

smileysmileysmiley

itt vagyok...

Tapasztalatokról....

Ha jól járatod be jó motor lesz... okos dolog volt újrahúzni az összes csavart. A burkolatok hmm-hmm... de állítólag óccsó meg jól ragasztható... (a tavasszal ha már lehet a szabadban ragasztani akkor én is nekiveselkedem...) A gyári áttételt célszerű túrázáshoz hoszabbra cserélni, vagy szétforgatod a motort... Erővel bírná... ez is a tavaszi tervben van.smiley
Nekem személy szerint voltak kuplung gondjaim, de megoldódni látszanak (ha meg nem akkor japó lamellák, új erősebb rugók oszt megláttyuk...)smiley
Riasztó gyenge pont ... a régi oldalon hosszan ecseteltem hogy lehet leszerelni viszonylag kicsi ráfordítással... majd eccer talán ide is felkerül.smiley
Dióhéjban ennyi.
Nekem is nagyon bejön egyébként. Alapvetően elégedett vok a vassal.

Üdv, smileysmileysmileysmiley


Zsolt
Úriember: aki valameddig tud várni....
70 360 4336 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.06 09:06
Köszönöm mindenkinek a kedves fogadtatást a fórumon.
A riasztó nálam is problémázik főleg mikor a távirányítóval indítottam a motort. Kétszer próbáltam aztán eldugtam a távirányítót marad a kulcs.
A motor 2004-es évjáratú, egy idősebb fazontól vettem 750km volt benne, úgyhogy még bejáratós (szerintem). Az áttétel cseréjét kifejtenéd bővebben mert én is főleg aszfalton használom a motor és enyhe terepen és még véletlenül sem szeretném túlhajtani. A bejáratási időszak alatt menyire kell kímélni a gépet?
Előre is bocs ha nagyon butákat kérdeznék, de mentségemre legyen szólva csak 2004-től motorozom aktívan és ez az első saját motorom. Eddig kölcsön járgányokkal jártam a szerviz a tulajok dolga volt. Nekem csak tankolni kellett és húzni a gázt. smiley
Szerkesztette: rubel - 2007.03.06 09:17
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.06 15:46
Lenne még egy kérdésem. Most hazafelé úton a motor egyenletes 50-es tempónál 5.fokozatban egyszer csak csattant egyett és leállt. Félreálltam üresbe raktam gyújtást levettem. Az oldaltámasz ki volt kicsit hajolva azt vissza raktam (nem tudom van e jelentősége). Újra gyújtás indítás és minden ment tovább mint ha mi se történt volna. Ez mi a fenétől lehetett? smiley A motor üzemmeleg volt szivató visszaengedve olajszint rendben. Ugyan nem tudom mikor lett cserélve én a hétvégére terveztem az olajcserét. Előre is köszi a válasz
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
beppe




Hozzászólások: 75
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.06 19:39
Nem az oldaltámasznál levő vészkapcsoló blokkolt (ha le van hajtva a lábtartó és sebességben van a motor)? Csak kérdezem, mi is jártunk igy, igaz, mi elindulásnál...


Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.07 06:11
Igazad lehet beppe, mert ma reggel megint csinálta és mikor lenéztem teljen le volt hajolva az oldaltámasz, úgy látszik ez sem bírja a vibrációt akárcsak a csavarok. Hazafelé egy gumival megoldom a rögzítést a hátsó lábtartóhoz. Ti hogyan oldottátok meg a problémát?
Szerkesztette: rubel - 2007.03.07 06:13
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
beppe




Hozzászólások: 75
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.07 06:30
Egyszer-egyszer jártunk úgy, hogy elinduláskor lehajtva maradt a támasz, és járó motornál 1-esbe kapcsoláskor rögtön lefulladt (szerencsére, mert különben estünk volna olyat...). Nekem ez még az XV125-nél volt, támasz fel, inditózás és mehet. A párom CBF250-e rafkósabb, ott támasz fel, gyújtás le, majd vissza, és csak úgy indult el gép. Amúgy nekünk az oldaltámaszok nem indulnak el önállóan lefelé. Szerencsére...


Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.10 17:32
Ma megtörtént az olajcsere átfújtuk a láncot is minden ok!
Zsolt, tőled kérdezném, hogy a műanyag borítások minősége nálad is katasztrófális? 300km-ert motoroztam eddig a géppel, és a tankon lévő műanyag borítás tató fülei mindkét oldalon eltörtek a rezgés miatt. Hátul a lámpa és rendszámtartó konzol a vázhoz van rögzítve egy heggesztett kis füllel, na azt is elengedte a heggesztés. Mondtam, hogy a múltkor meghuzgáltuk a csavarokat csak az alsó motorvédő dekni maradt ki. Azt majdnem elhagytam, a három csavarból már csak egy tartotta mire ma hazaértem.smiley
Remélem más probléma már nem jelentkezik a géppel mert még igazán el sem kezdődött a szezon.
Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.
rubel
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
kápi

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 18
Lakóhely: Veszprém
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.11 21:29
Sziasztok! Nekem 2004. áprilisi Exceed 200-am van. Most 7600 km van benne. Új korában a következő bevatkozásokat végeztem rajta: gyári rücskös gumikat Kenda endurógumikra cseréltem; a gyári 15/45-ös lánckerekeket elöl 17-esre (JTF259-17), hátul 41-esre (JTR269-41). Ez szigorúan országúti áttétel, ha néha földutazol is, hagyd meg hátul a gyári (nagyobsmiley lánckereket! Gyertya: NGK DR8EA. Szívó és kipuf. szelephézag egyaránt 0,15. Kézvédőket tettem rá meg hátra egy dobozt. Tapasztalatok: a gyári lánc nyúlik, 10-12 ezer km-nél tovább nem bírja. Gumialkatrészek nem jó minőségűek, öregszenek. A gumiperselyek hiánya + egyhengeres építés miatt erős rezonancia = a csavarokat néha át kell húzni. De műszakilag egyben van a gép, soha nem robbantam le, nem volt technikai hibám. Az az igazság, hogy két defekten kívül eddig semmi műszaki bajom nem volt vele. Gondot okozhatnak a kidörzsölődő elektromos vezetékek (lámpák/gyújtás), a rezonancia miatt elfáradó műanyag fülek és a kiégő hátsó izzó/index izzó. Sokan szidják a riasztót. Az oldalsztender tartórugója gyenge, ezt nálam úgy orvosolták, hogy az új motorra eleve két feszítőrugót raktak (!), és eddig be is vált. A hátsó indexek rovátkázott szárai előbb-utóbb letörnek. A gyári gumi fékcsövek anyagfáradás miatt berepedeznek és cserére érettek 3-4 évesen. Fogyasztás 2,6 l/100km, utazósebesség 80 km/h. 14,5 lóerőtől ne várj csodát, ez igazi kezdő/újrakezdő/hobbimotor (annak jó is), a kétszemélyes használatra már erőlködik. Összességében nekem bejött, de én nem is gyilkoltam. Itt látható a motor: www.bikepics.com/members/halujano/


Kápi
halujano@hotmail.com 30/581-7617 http://halujano.spaces.live.com/ Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.12 06:48
Köszönöm a részletes leírást kápi. Jó, hogy beszélhetek más Exceed tulajokkal is ugyanis eddig még Pesten nem láttam ilyen motort.

Üdv. rubel
Szerkesztette: rubel - 2007.03.12 20:20
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
kápi

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 18
Lakóhely: Veszprém
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.12 16:20
Még a következőket teszem hozzá a témához. Beszámoltak a kuplung csúszásáról (nem sokat futott gépeknél is), akadozó vagy sebességet kidobó váltóról, az első tengelynél a kilométerspirál kihajtás hibájáról (2004. előtti évjárat), a benzinszintmérő hibájáról (2004 előtti évjárat), és gyakori terhelés esetén a hátsó rugóstag fáradásáról (sztem ez is a 2004 előtti gépekre lehet inkább jellemző). MOTOROSFUTÁR (aki azóta már felhagyott ezzel a nemes tevékenységével) annak idején a blogján sokat írt a motorról. Asszem neki egy KSM-200-asa volt, és eleve használtan vette, nem túl jó állapotban, és aztán télen-nyáron azzal dolgozott. Szóval az ő blogjából lett egy cikk a régi honlapra feltéve: "Cikkek/KSM-200 tartósteszt",de itt meg is nézheted a cikket: www.csamovak.hu/regi_ldu/page.php?id=14


Kápi
halujano@hotmail.com 30/581-7617 http://halujano.spaces.live.com/ Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.12 20:28
Tanulságos olvasmány volt, köszönöm. Én ugyan nem megyek annyit a géppel mint egy motoros futár, de a napi 50km.-em tutira megvan. Remélem nálam nem jön ki az összes hiba amit a kolléga felsorolt. smileyMindenesetre szívesen fogadok minden tanácsot és tippet. Ígérem én is szorgalmasan beszámolok a tapasztalataimról.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.03.14 13:40
Gyerekek, mit ne mondjak hétfőn heggesztettem meg azt a tartó fület, mára megint eltört.smiley Milyen vibráció van ezen a motoron?smiley
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
sir Pecek

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 210
Lakóhely: Budapest XVIII.
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.03.14 18:54
nagy !



Az italt elhagyni jó dolog... sokkal rosszabb viszont,
ha már nem emlékszel, hol hagytad el.

sir.pecek@gmail.com
Stift György sir.pecek@hotmail.com 20-9743-463 http://web.t-online.hu/stifi Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
rubel

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 12
Lakóhely: Tököl
Regisztrált: 05.03.07
Elküldve: 2007.04.02 11:31
Igértem, hogy beszámolok a tapasztalataimról a motorral kapcsolatban. A jó hír az, hogy nincs hír. Tehát semmi gondom nem akadt vele. A heggesztés tart a tankborítást is sikerült úgy megcsinálni, hogy nem mozog nem zörög tehát jó. Az áttétel cserén viszont nagyon gondolkodom van valakinek tapasztalata, mit kell még állítani motoron ahhoz, hogy minden rendben legyen?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.04.16 10:54
Sziasztok!
Hány Ah-ás akku szükséges Exceed 200-ba?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
nzsl

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 83
Lakóhely: Gyoerszentiván
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.04.18 18:39
Vilekri írta:
Sziasztok!
Hány Ah-ás akku szükséges Exceed 200-ba?


12V 7 Ah.

Műszaki leírás alapján... a biztosíték 10 A... 1 db.


Zsolt
Úriember: aki valameddig tud várni....
70 360 4336 Privát üzenet küldése
Oldal: 1 / 12 1 2 3 4 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK