CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway sportmotorok
Oldal: 6 / 12 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.09.21 19:02
Önindító: kipuff első fele leszed; öi. csavarok ( tízes fejű) kiteker; öi. kihúz helyéről jobbra ( gumigyűrű miatt kicsit szorulhat ); két hosszú csavar szétteker; kipucol, bronzperselybe olajat csepegtet, szénkefe vagy bronzkefe megmozgat, esetleg csere; összerak; kézben kipróbál, s ha finoman, csendesen jár, akkor visszaszerel ( gumigyűrű zsírzás, ha sérült, csere ). Ajánlott elektromosan kikötni, mert sokkal egyszerűbb asztalon szerelni, mint kézben. Kb. másfél éve csináltam, azóta hibátlan. Krómozott kupakot nem kell leszedni. Nálam a szabadonfutónak nem volt baja.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.09.21 21:41
Köszi a segítséget!
Ez így nagyon profinak tűnik, remélem nem lesz komolyabb fennakadás a szerelés közben, amiben elakadnánk.
Próbálok majd fotókat készíteni hogyan is alakult a dolog.

Érdekes hogy melegen pöccre indul, csak hidegen van ez a szívás.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.09.27 07:40
Üdv.
A hétvégi szerelés alapján mondhatom, hogy az önindító motorom szépen forog, és a közlő fogaskerekek is hibátlanok.
A lendkerék mögötti részen van a szabadon futó, nagy valószínűséggel ez a hiba forrása, ahogy Csiga is írta.
Ennél a pontnál nem akartunk tovább menni, mivel a főtengely és gyújtás nem hobbi szerelőknek való.

A köv. kérdésem az lenne hogy kell ehhez lehúzó szerszám és házilag megoldható-e a szabadon futó cseréje?
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.09.29 14:18
Első fékbetét vastagságát meg tudná mondani valaki?
Se katalógusba nincs ilyen, se venni nem lehet ilyet!
smiley
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.09.30 08:47
Néha úgy érzem hogy ez egy blog.

Na mindegy.
Szóval az előző tulaj túl töltötte az olajat, így most hogy visszanyomtam a dugattyút szépen kinyomta/törte az üveget az olaj smiley

Na erre figyeljetek!

Valamit ki kell találni, hogy zárt legyen ez a tartály.
Várom a javaslatokat.
Üdv!
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.09.30 10:02
Ismerős az érzés-("ez egy blog"smiley,ha elolvasod a ss fórumban a kÍnlódásom a mocival,én is úgy éreztem néha,de hidd el(én szentül hiszem),itt mindenki segítene tanáccsal,jó szóval ha tudna.Kevesünknek (tudomásom szerint) van itt igazi szakértelme,és így csak abba beszélek(és gondolom ezzel a tÖbbi fórumozó is így van) bele,amihez értek ,tudomásom van róla.
Próbáld a keeway .HU on ott is van fórum,hátha (legalábbis elvárnám!!!!!!!!!,DE Q..VÁRA) a gyártótól-forgalmazótól, hogy egyszer csak,valamely mérnök úgy érzi válaszolni kéne a motorjukat használó,megvevő motorosok kérdéseire,problémáira.Eddig nem éreztek késztetést,lesújtó!!!:-(
Ott éppen egy horgász néven bloggolónak próbálunk segíteni flahs tipusnál, de a márkakereskedés honlapján egyik képviseleti mérnök sem érzi úgy ,hogy tanácsot illene adni.
Meggyőződésem,tapasztaltam ,itt a csamovákon ennél lényegesen jobb a helyzet.Itt mindig volt egy bíztató szó a blogérzés ellenére is.És ha valaki jobban értett volna az ss-hez biztosan nem titkolodzott volna,ez fix.Mindig olvasom ,olvassák mások is, ha tudok-tudunk,mindig belekotnyeleskedek minden témába.Sajna több tőlem nem telik,mert csak motorosként értek a mocihoz.

A fék.Sajna a motoroknál-ellentétben az autókhoz képest- ha visszanyomod a betéteket,vagy a fékdugattyút,annélkül az első,sokszor a hátsónál is ,hogy nem veszed le az olajnyilás fedelét,kitörik annak ellenőrző ablaka!!!!!

Mociknál,mindig jobban ügyelnek a légmentességre,mert a fékolaj nedvszívó,emiatt félnek a párától. A fogyást jól tolerálja a gumiharmonika de a visszaáramlást nem. Anno nekem is sikerült az ablakát kitörni...látod gyakorlat(tapasztalás teszi a mester:---),mivel mi ugye ,nem padban hanem az életben tanulunk motort szerelni,-)))smileysmileysmiley
Szerkesztette: csiga1 - 2010.09.30 14:27
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.10.04 08:02
Sikerült a hétvégén lecserélni a fékolajakat.
Nem volt 2 perc, míg felúszott az összes buborék a kiegyenlítő tartályokban.
Sok türelem kell hozzá, de megéri.

Szerencsére nem volt semmi technikai probléma a művelet során, minden csavar szépen járt.
3 évente érdemes megcsinálni.

A fékcsövek repedezettek (sajnos), de a következő műszaki vizsgáig még nem lesz gond velük.


Fékbetét méret, ha jól emlékszem:
10 mm körüli vastagság a maximum amit be lehet rakni.
Le kell szerelni a kiegyenlítő tartály kupakját, és teljesen vissza kell nyomni a dugattyút.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.10.07 17:52
Üdv!
Kész a szabadonfutó, összesen egy 20-as volt pénzügyileg.
Na meg persze kellett egy jó szerelő is smiley

Most már szépen indul a moci.

2 szimeringet kellene majd cserélni ugyanezen az oldalon, picit csepeg az olaj.

Néhány képet megtaláltok ezen az oldalon:
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=41329

Jó motorozást!
smiley
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.10.08 07:53
Mondtam én ,hogy egy "szabadon szalajtó "csere megoldhat minden idekapcsolódó problémát.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.10.08 10:24
Nagyon remélem hogy ezuttal hosszú életű lesz a dolog.

Csak azt nem tudom, hogy ami benne volt, az van mindenkiében gyárilag.
Mert az új alkatrész már teljesen másmilyen.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.10.16 18:22
Üdv!
Még mindig önindító a téma, mivel már nem volt elforgás, csak bizonytalankodott még.
A kapcsolót kimértem, teljes benyomásnál mindig kapcsol, tehát ez jó lesz.
Maradt az önindító motorja, amit ki kellett szerelni a helyéről.
Na ez nem volt egy 2 perces mutatvány.
2 db csavar fogja a blokkhoz, majd pedig 2 db hosszú csavart kell kitekerni hogy szétjöjjön a szerkezet.
Elég dzsuvás volt, csodálkoztam is hogy eddig hogy működhetett.
Mivel nem készültem fel rendesen erre a szerelésre, így nem volt kéznél a sűrített levegős flakonom. Maradt az ecset és a rongy.
A szénkefék kiugrottak a helyükről úgyhogy a fedél alatt is takarítgattam.
Kicsit féltem az összeszereléstől, de fel lehet ügyeskedni a szénkefés fedelet.
Arra kell figyelni hogy jó helyzetbe legyen ráforgatva, vannak pöckök a fedélen, amiből 1 kifele áll, ezt célszerű figyelni.

Az egész azzal végződött hogy nem működött a dolog.
smiley
Na, igen, mivel előtte átmozgattam a kábelköteget a búra mögött.
És kihajítottam a már funkcióját vesztett kuplung kapcsoló kábelt.
Így az önindító reléje nem kapott áramot.

Végül aztán csak jó lett. Kókányba össze lett kötve a 2 kábel.
Ez is megérte a ráfordított időt, mivel most már szinte tökéletes az önindítóm.

Sajnos képek most nem készültek. majd legközelebb. smiley
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.11.22 08:08
Üdv.

Sikerült elfektetni a gépet a bal oldalára, egy agyagos talajon.
Oldaltámasz elgörbült, váltókar vége letört.
A történet röviden ennyi, illetve hogy a váltó rész már volt hegesztve, és nem is tartotta sok, nem csoda hogy nem bírta.

Gyorsan visszahegesztettük, viszont az oldaltámasz még nincs megcsinálva, elég bizonytalanul áll támaszon.
Vissza kéne kalapálni, csak nincs nagyobb méretű kalapácsom.

Nem is értem, hogy ha gyárilag a lábtartó felhajlik, akkor a váltó, meg a fék miért nem, az oldaltámasz meg miért nyúlik ki annyira!

Valaki csinált már változtatásokat ezen?
Olyanra gondolok, hogy nem görbül el egy esés következtében a váltó, a fék, az oldaltámasz.

Amúgy a gép jó, nem volt nagy a tempó, pár méteren csúsztam keresztbe, de nem bírtam már megfogni, csúszott minden.

A kézvédőt viszont tudom ajánlani, nem fúródik bele a talajba a kormány, és nem törik le a kar, valamint nem lesz koszos a markolat.
Ez se tökéletes, mert az ALUbetétes hajlik össze-vissza.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2010.12.09 21:13
Üdv!

Első teló olajat cseréltettem, még nem tudom mennyire lett jobb, mert össze kell dolgozódnia, meg nem is mentem vele sokat.
Majd jövőre beszámolok hogy milyen lett.
Így elsőre stabilabbnak tűnik az eleje.

Amúgy itt vannak a szimering méretek, hátha jól jön valakinek (ez nem lett cserélve, még jó):
37x50x11


Kellemes téli álmot kedves Exceed-esek!
smiley
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.03.04 15:25
Üdv Mindenkinek.

A tankból elkezdett csöpögni a benzin.
Hogy honnan, még nem tudom, de szezonkezdet előtt jó lenne megcsinálni.
Én a benzinszintjelzőre tippelek, mert gyanús a kinézete, és az érzékelője is nem rég adta meg magát.
Vagy a tömítés, vagy a műanyagot meg ette a benzin.

Készítsétek a verdákat, mert már csak hetek kérdése és gurulhatunk.
smiley
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.03.22 07:33
Üdvözlök Mindenkinek!
Exceed 200-asom van. Néhány éve a riasztóban elfüstölt egy alkatrész, de úgy, hogy nem lehetett leolvasni róla az adatokat. Úgy hagytam mindent, nem lehetett élesíteni, de működött a gép. Most úgy döntött az elektronika, hogy működésbe lép. Beélesítette magát, kioldani nem lehet, tehát a motor nem használható. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet kikötni?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.04.29 21:44
Valamit rövidre kell zárni, miután lehúztad a riasztót.
Pontosan mit azt nem tudom.
Talán másik fórum témánál tud valaki segíteni, egyforma van mindegyikben szerintem.

Gondolkozok rajta én is hogy kiszedem, mert úgyse használom, az akksit meg feleslegesen meríti.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.06.27 11:57
Üdvözlök Mindenkit!
Exceed 200 a gépem, melynek motorja úgy döntött, hogy ennyi volt: fogta magát és besült...
28 ezer futott km után. Kicsit kevésnek tűnik!

smiley
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
cvendel
Elnökségi tag, Admin

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 1347
Lakóhely: Jászberény
Regisztrált: 25.07.09
Elküldve: 2011.06.27 14:36
Ez bizony nagyon szomorú smileysmiley.
Az olajszintet rendszeresen ellenőrizted???


"A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el."
Szent Ágoston
cvendel +36-30/205-3453 www.cvendel.hu Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.06.30 11:13
Ellenőriztem. Amikor kell, cseréltem.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.03 21:28
Tehát úgy állt meg hogy volt benne olaj?

Havernak most állt meg a szezon elején (45 000 km nél), valahogy eltünt belőle az olaj.
Vezérműtengelyt, stb. kellett cserélni (az olajhiány miatt elkoptak), és működik (úgy - ahogy).


Ja, még annyi hogy a sebesség mérő 10 km/h-val többet mutat mint a valós (GPS alapján).
Szerkesztette: verpe - 2011.07.03 21:31
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Oldal: 6 / 12 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.29 10:50
Üdvözletem küldöm Hévízről!

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK