CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2022. július 02. szombat, Ottó napja van.
Holnap Kornél, Soma napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Table 'csamovak_csamovak_honlap_v2.fusion_online' doesn't existTable 'csamovak_csamovak_honlap_v2.fusion_online' doesn't existTable 'csamovak_csamovak_honlap_v2.fusion_online' doesn't exist
Online
Table 'csamovak_csamovak_honlap_v2.fusion_online' doesn't existTable 'csamovak_csamovak_honlap_v2.fusion_online' doesn't exist Vendég: 0
Nincs Online tag

Regisztráltak: 941
Nem aktiváltak: 0
Legújabb tag: feketug
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 10 / 12 << < 7 8 9 10 11 12 >
Szerző RE: Superlight 125/150
audi




Hozzászólások: 2
Regisztrált: 30.05.14
Elküldve: 2014.06.02 10:46
Sziasztok!

Új jövevény vagyok e jó kis fórumon. Engem is elkapott a gépszíj és 25 év kihagyás után úgy döntöttem meglepem magam egy jó kis mocival, vettem is egy sl150-es gépet, 4000 km-rel az órában, remélem valós adattal Végigolvasva a fórumot az első lépésem az volt, hogy a hátsó lánckereket lecseréltem egy 36-ra. Hát tényleg így sokkal jobb (motorozhatóbsmiley lett a verda.
Két problémám van azóta a vassal. Az egyik az, hogy az új első és hátsó lánckerék, valamint lánc csere után is a lánc olyan mintha meg lenne nyúlva. A hátsó kerék forgatása mellet a lánc egyszer laza egyszer meg feszes, nem lehet beállítani. Először azt hittem, hogy az új lánc gyári hibás, kicseréltem egy másikra és ugyan az a hiba, mi lehet a gond?
A másik problémám az, hogy a láncvezetőt is kicseréltem, de 10 km után azt is szétkoptatta a lánc, valószínűleg a hátsó lánckerék alacsonyabb állása miatt. Elég zavaró mikor rossz úton, vagy motorféknél stbr30; a lánc csörömpöl nem is beszélve, hogy a lengőkart is szétkoptatja. A fórumon senki se ír ilyen problémáról, vagy e probléma orvoslásáról. Másnak nincs (nem volt) ilyen problémája?
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban valakinek van tapasztalata, és ideje is, legyen szíves megosztani velem. Segítségeteket előre is köszönöm
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2014.06.02 20:31
A hátsó lánckerék központosítása a probléma.sileteket kell cserélned.Üt a lánckerék,emiatt hol feszes hol laza a lác. Nézd meg a lengőkarsileteket is.Ha az első kereket nem nagyobbitottad meg fogszámilag akkor egyébiránt ki kell venni egy két tagot is mert nem tudod megfeszíteni.Viszont a hol laza,hol feszes állapot az a hátsó lánckeréksilent.Javaslom a danamid esztergálásos megoldást az SS példáján indulva.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 945
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2014.06.03 16:45
Szia Audi !

Lényegében nincs köszpontban a furat a hátsó agyban,csak másik Japán motor kerekével pótólva lehetséges a megoldása !Szinte minden Kínai motornak ilyen gon van,mert a kis 50-nes chopperom is ebben szenved sajna !
06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
audi




Hozzászólások: 2
Regisztrált: 30.05.14
Elküldve: 2014.06.04 17:48
Sziasztok!
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
Szerintem a lánckerék szilentek nem befolyásolják a dolgot, mivel megnéztem az SS robbantott képét és azt vettem ki belőle, hogy a lánckerék egy külön agyra van rögzítve és azon keresztül (szilinteken) megy rá a kerékagyra. Az sl-nél viszont az agyra van közvetlenül csatlakoztatva a lánckerék. A hátsó lengővilla szilentjei jók, ellenőrizve, a lánc egy szemmel rövidítve.
Amit Gitmiki mondott abba lehet valami, rder1; akkor szerintem az egész kerék kicsit ütne, de azt nem vettem észre, vezetés közben sem. De így az egészet átgondolva (tanulmányozva) gyanítom, hogy mivel a lánckereket esztergálni kellet 58 mm-ről 60mm-re lehet , hogy az esztergálást nem sikerült pontosan középre eltalálni. Nem én csináltam, hanem egy esztergályos, ezért már erre gyanakszom a legjobban, de lehet, hogy tévedek, ki tudja?
A másik tudtok-e valamit a láncvezetővel kapcsolatban ajánlani, mert nagyon idegesítő a lánc folyamatos csattogása.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2014.06.10 22:18
Ezeket nagyjából végigzongoráztam, nagyjából sikerült összehozni. Ami érdekes, hogy a subertűn a zeger gyűrű a legalsó rovátkában van, még így a legjobb az eredmény. de ha alacsony fordulatnál odahúzok neki, még így is fullad. Gyertya jó, szine jó. Gyanús, mintha kicsi lenne a gyorsító fúvóka. Majd egy eggyel nagyobb cserét bepróbálok. Ha feljebb rakom a gyűrűt egy-két rovátkával drasztikusan rosszabb lesz a helyzet, és kevesebb a sebesség, gyorsulás is (persze utánaállítok a keveréken). Bár fogalmam sincs gyárilag milyen fúvóka van benne, ezért ki kell szednem mielőtt cserélem. A neten láttam másnál is ilyen problémát meg a Speed 125-ösnél is.

Sajnos kisebb problémák már megjelentek a nemrég megnyergelt Superlightomnál. A csavarok minősége tényleg elég necces. Elszállt a benzinmutató szintérzékelője, aminek cserélése filléres tétel. Illetve ma kint állt a napon a gép, a táska teljesen eldeformálódott, kinyúltr30;.. Mondjuk hűvösben visszanyerte eredeti alakját és állagát, de nem túl szimpi a dolog számomra.
A fényszóró/tompított váltókapcsoló is kh-s, néha elmegy a világítás miatta, így majd szétszedem, megnézem lehet-e javítgatni, vagy inkább csere. Illetve a kuplung elkezdett furán viselkedni. jelenleg 3900 km van a gépben (én kb. 1700-at tettem bele egy-másfél hónap alatt). Álló helyzetből, amikor felengedem rdarálósanr1; indul, de nem kuplung-csúszásszerűen hanem akadozóan, darabosan. Ha már megyek a további váltásoknál nincs ilyen jelenség. Motul 4100-as 10/40es olaj van benne. Nem tuom, hogy megvárjam-e a következő olajcserémet (5000km-nél) vagy inkább előbb járjak utána, mi lehet az ok.

Ezeket leszámítva tetszik a gép. :-)

Illetve egy kérdés: milyen hosszabb magasabb plexit lehet rátenni? A jelenlegi plexi a szelet pont a szemmagasságba!arcközépbe tereli, meg kicsit fölé, így elég zajos a bukó, ha lekuporodom, akkor semmi szélzaj (kipróbáltam Schuberth bukóval is, amihez negyed áron jutottam hozzá a neten, elvileg ez az egyik leghalkabb bukó, az is így jár a szélterelősdivel). A Cruiser, vagy valamelyik rámegy esetleg? Illetve nagyobbak? Néztem a plexi toldókat is, de a fene sem ad értük 30-40-ezret, annyi egy új nagyobb plexir30;.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2014.07.12 14:53
Közben a nyélgázos fulladások problémája kezd megoldódni. Nem a karburátor volt a ludas, hanem a szelephézag. Hidegen a hézagmérőmből a legvékonyabb lapkát - 0.04 - sem tudtam bedugni a hézag helyére, gyakorlatilag szerintem hidegen se volt semmi hézag, a hézagállító csavar hozzáért a szelephez.... . Melegen szerintem le se zárt a szelep. Hidegen beállítottam 0.08-ra (a szervizkönyve ajánlás szerint hidegen 0.06-0.08 között legyen), és láss csodát, az alapjáratom is atomstabil lett, meg jobban is húz a motor. Nyélgáznál még megvan mindig a fulladás, de már messze nem olyan vészes, holnap még szórakozok a karbival, meg kuplungbontás lesz, mert egyre durvább ez a darálás, már kezdi váltásnál is előadni..

Mielőtt megvettem, előttem egy motorszerelő nézte át - állítólag. De hogy milyen hézagot is nézett, ki tudja....

A múlt héten kiolvadt a lámpafoglalatom a helyéről, normál izzó volt benne. Pont most akartam belerakni halogént mert elég kevés amit ezzel látni lehet :-(.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
ferella




Hozzászólások: 7
Lakóhely: Dunaharaszti
Regisztrált: 17.03.13
Elküldve: 2014.08.09 13:02
Sziasztok köszönöm a segítségeket mindannyiótoknak. No, úgy érzem összeállt a motorom. A lánckereket kicseréltem kisebbre, sajnos csodát nem tett, a fogyasztásom némileg kisebb lett (2,8-2,9 /100 km, de én az M0-son járok és muszály vagyok 90-nel menni mert letolnak a kamionok ) és könyebben megfutja a kilencvenet, de semmivel se tud többet, illetve alacsonyabb fordulaton pörög ami gondolom évek múlva hálálódik meg. A gyári tükrökben csak magamat láttam job híján ötszáz forintos biciglis tükröket raktam fel, teljesen jók, kilencvennél berezeg, de az meg szegény motor vége úgyis. A fékpedálból le kellett vágni mert a negyvenes lábam se fért el a cső alatt. A gyári táskákat lecseréltem bőrre, kapott klauzer csomagtartót és fehér ládát. Ami még hátra van a műszereket valami árnyékolóval ellátni, mert halvány az index vissza jelző és sokszor kint felejtem.


Kedvenc mexikói sorozatom: kaktusz, só, tequilla.
Szerkesztette: ferella - 2014.08.09 20:27
thorsonborz +36302567627 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2014.08.16 11:18
Szia!

Amiket leírtál tipikus problémák, de vannak rá megoldások.

Én pl egy itt korábban elírt kormánytípusra kicseréltem a kormányt, Azóta hibátlanok a tükrök, sokkal kényelmesebb az egész motor, illetve szárazabb jobb érzés ;-)

Fékpedál: nem tudom milyen évjárat a tiéd, de kétféle bukócső létezik hozzá. Az újabbak (Az enyém 2008-ason már ez van) felfelé állnak a vasak, nem vízszintesen, így simán odafér a lábad. Az én lábam 44-es, de nem akad be. A régebbi bukócsőnél valóban nem fér el a lábad, ezt módosították gondolom ezért. Lehet kapni itt ott bontva is ilyet, lehet érdemes lenne kicserélned.

Műszer: lehet kapni ugyanilyen foglalatú led lámpákat, sokkal nagyobb fényerejűek, azzal egész jól látható (én is kicseréltem). Ebayen Kínából rendeltem forintokért.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2014.08.16 11:35
De akkor beszámolnék röviden én is SL125 átformálásáról, sajnos volt pár negatív élmény is :-(.

125-ösöm van, és mivel jártam Szentendrén kiderült, a 150-es szettet leárazták. így lecserélem az egészet, most így megint bejáratós. A teljes szett új hengerfejjel, hengerrel, szelepekkel, csavarokkal, tömítésekkel stb kompletten 30ezer volt anyagban. Nem mintha a régi rossz lett volna, a maga 6000 km.-ével, de kicsit szerettem volna gyorsabbá, erősebbé tenni. Mivel a Pilisben lakom, vannak hegyecskék, nem árt a kicsit több erő.

Papiforma szerint ez plusz durván két lóerő. Nem a világ csodája, de már bejáratás alatt is érződik ez a többlet főleg az alsóbb fordulatszám tartományokban..

Emellett megcsináltam az áttételmódosítást, új lánckerekek, lánc (A gyári láncról nem is mondanék véleményt) kapott egy új magasabb kormányt, kapott háttámlát, csomagtartót, hátsó táskát. Egész jól kezd kinézni a motor.

És a nagy negatívumok: a csavarok. De az botrány. Az összes csavar szinte amit bontottam (a blokkban lévőkön kívül) az katasztrófa és elképesztően bosszantó. Csak pár cikisebb rész: a blokkba a kipufogó tőcsavar beletört kitekerésnél, majd az új hengerbe az új tőcsavar a kipufogó felrakásnál megint beletört, amikor felraktam az új hengert. Szedhettem újra szét az egészet, majd megölt az ideg. A hátsó dobfék alaplemez rögzítő szintén beleszakadt kicsavarásnál. de számos ilyen csavar tönkrement, a szétszedés után mentem rendes csavarboltba egy marék csavarral. A kormányrögzítő csavarok elnyalódtak szintén. Nagyon zavaró volt, hogy ilyenek miatt plusz két délutánom ráment, mert nem tudtam összerakni, vagy éppen szétszedni.

És megvolt az első eldobásom/hempergésem is vele, egy szőke hölgy kinyitotta elém a kocsi ajtaját, nekem reagálni se volt időm, már a földön is voltam, ki is vittem az ajtaját.... Itt jön jól a bukócső előnye, ha az nincsen, valószínűleg a lábamnak annyi lett volna, mert alászorultam a motor alá, rámaölt az egész. A bukócső viszont teljesen eltartotta a talajtól, a lábamat ki tudtam húzni. HA nincs, bele se merek gondolni, mi lett volna vele.....
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
hydrogen




Hozzászólások: 3
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 30.05.13
Elküldve: 2014.10.11 18:29
Kedves Mindannyian!
Beütött a mennykó, a150-es Superlightom váltójában valami elszabadult, a berugokar a jobb bokám mellett elsuhanva felakadt, a fogaskerekek összekócolódtak, a blokk kilyukadt.......
Pécsett a kawasaki service vállalta a javítást, az alkatrészesek verték a mellüket, hogy egy hét alatt minden meglesz, ehhez képest 6 hét telt el.Van valakinek esetleg komplett blokkja, vagy egyáltalán bármely ötlete, mit tehetnék, már elvonási tüneteim vannak motorozásból...Segítség!Ma volt nálunk a szezonzáró nagy vonulás,és csak néztem, mint Jocó a moziban..moci porosodik a szervízben
jenonemeth.hu.pe Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2014.10.11 19:59
Szia!

Nekik van komplett blokkjuk elég jó áron, SL150-es is.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/keeway/keeway_cruiser_250-7852990

Ezek soha eb nem üzemelt motorok, azaz bontják őket, és 0 km.-esek.

Sok sikert a felújításhoz!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
hydrogen




Hozzászólások: 3
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 30.05.13
Elküldve: 2014.11.24 17:42
Ha eddig nem nem köszöntem meg volt a segítséget, akkor most megteszsmileysmileyem, KÖSZÖNÖM !!
jenonemeth.hu.pe Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
KoxyT

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 213
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 27.06.14
Elküldve: 2014.12.13 15:09
Sziasztok Mindenki!

Szeretnék a motorom fürgeségén és végsebességén javítani, ezért fordulok hozzátok, és nagyon örülnék minden személyes tapasztalatnak, tanácsnak! 39-es fogaskereket már találtam, fent is van a motoron, de úgy gondolom, kevesebb foggal még jobb lenne... Ezek alapján a következőkre gondoltam:
-Keeway Superlight 150-re keresek 37 fogú fogaskereket! Tudtok ajánlani boltot vagy webshopot, ahol lenne raktáron és meg lehetne rendelni?
ill.
-Valami leírást keresek a motorban található fojtásokról, amit szeretnék megszüntetni!

Bármilyen egyéb tippet, trükköt hálásan megköszönnék!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: KoxyT


06 30 2467784 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 945
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2014.12.14 06:56
Üdv !

Én a Pinkmotornál vettem lánckereket,36-tos hátul többet ad ki végre !

06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2015.01.08 21:18
Üdv!

Ha a fórumot átolvasod, akkor már sokan beírták a megoldást. Én is tavaly cseréltem le a fogaskereket 36-osra.

A fogaskerék belső átmérője a gyári Keeway fogaskerekeken jellemzően 60 mm, amik meg kaphatóak azok 58-asok. Magyarul két milit ki kell belőle esztergálni.

A következő típusról van szó:
http://www.jtsprockets.com/catalogue/sprocket/JTR269

itt választhatsz melyik fogszámú kellene (itt sokaknak a 36-os vállt be hátul).

Sok cég hozza be ezen fogaskereket vagy raktárban is van nekik akár. nem tudom merre laksz, de ott érdemes nézelődni. Pesten van vagy 5 bolt, ahol foglalkoznak vele.

És nézd meg, hogy mi van elől, mert többfélével szerelték, lehet ott is van lehetőség emelni.

Mindenesetre arra számíts, ahogy növeled az áttételt, bár a végsebesség nagyobb lesz, de a fürgesége negatív irányba indul el.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2015.01.09 14:48
A fürgeség és a végsebesség,szemben mennek egymássalsmileyCsak annyit tudsz,az viszont baromi sokat számított nekem,hogy 4-5000 fordulattal tudsz utazni.Nem rázza szét a lábad meg a tomporod,hosszabb úton.Visszaváltani bármikor tudsz és fürge lesz.Olvasd a fórumot végig ott még a cikszámok is megvannak.Meg a tapasztalatok is.Ilyen gumiágyazás nélküli motorok kinyírják a lábat 6-7000 fordulaton.Ettől tudsz megvállni,a lánckerékmódosítással.Gyorsabb,fürgébb nem lesz.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2015.01.09 14:49
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
KoxyT

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 213
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 27.06.14
Elküldve: 2015.01.17 13:04
Sziasztok! Nagyon köszönöm a segítséget ! Átolvastam, megrendeltem , következő nap meg is jött. Az esztergályos hozzá alakította. Összeszereltem , kipróbáltam , jó lett . Kevesebbet pörög . A seb. fokozatokat jól kilehet húzatni . Nagyon jó a PINK MOTORS- tól a rendelés , a neten megvannak a kódok. Most van télen a motor szerelgetés ideje. Már sok apróbb módosítást megoldottam az SL-emen. Várom ,hogy eljöjjön a motorozás ideje, sokat akarok menni, Veletek is ! Még egyszer köszönöm ! Sziasztok ! KoxyT .


06 30 2467784 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
papamaci
Örökös tag

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 518
Lakóhely: GYÁL
Regisztrált: 09.04.07
Elküldve: 2015.01.17 13:25
Szia Koxyt!

Remélem tavasszal összefutunk valahol. Addig is jó szerelgetést!
Üdv Maciék!smiley
csopixws 0670 2650369 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
KoxyT

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 213
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 27.06.14
Elküldve: 2015.01.17 19:44
Köszönöm !Úgy legyen !


06 30 2467784 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Superlight 125/150
Jazzkedvelo




Hozzászólások: 23
Regisztrált: 14.04.14
Elküldve: 2015.02.03 22:32
Kedves Superlightosok,

Nekem is lenne két kérdésem, ha lehet...

1. Gumi ügy, hátra. A felni elviseli a belső nélküli kivitelt, vagy inkább hagyjam benne csere setén? Illetve tud valaki ajánlani, milyet érdemes használni? Mondjuk valami jó ár minőség viszonylatban. Hamarosan szükségem lesz a cserére, de abszolúte nem vagyok járatos a gumik terén....

2. Létezett olyan Superlight amiben volt valahol valamilyen fojtás mondjuk bejáratás idejére? Ha igen hol? Én úgy tudom nincsen benne meg nem, is volt, de aztán lehet nagyot tévedek.

Köszönöm előre is

Attila
Privát üzenet küldése
Oldal: 10 / 12 << < 7 8 9 10 11 12 >
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2022 Június >>
Ke Sz Cs Sz Va
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

kymco2
2022.06.27 15:06
Isten Éltesse A Lászlókat!

gitmiki
2022.06.27 14:06
Emberfeletti a hőség,nagyon vigyázzatok magatokra !

gitmiki
2022.06.27 06:17
Szép jó hetet kívánok !

kymco2
2022.06.26 14:40
Mi Is Rendben Hazaértünk! Lajos Mi Is Köszönjük ezt a Hétvégét Neked! Nagyon Jól Éreztük Magunkat A Részt Vevőkkel! Köszönet nekik Is!

Obysteff
2022.06.26 13:52
Sziasztok Szerencsésen hazaértünk. Lajos köszönnet mindenért. Jól éreztük magunkat.

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK