Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2011.11.15 06:09 |
|
|
Ráadásul nem biztos, sőt biztos, hogy nem indul be sztenderes indításnál, ugye Csiga Barátom?
Sirpalya: küldöm a képeket-leírást.
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.15 06:16 |
|
|
Beindulni beindul,de fuladoznia kell oldalstenderen,mintha túlfolyna az úszó.
Na akkor viszont "lábon"kiváló!
Állítólag minden karbi ilyen,aminek ennyire kicsi az úszóháza.Alig van benne tér.Minden pozicióválozás ,nagyon nagy változást hoz létre,hogy mi milyen mélyen merül a benzinbe.
Egyszerűen nincs müködési tartalék benne.Ha beállítod a szintet müködéshez,más pozcióban végletesen megváltozik.Itt ha nem pontosan ott van minden ahol lennie kell,tré az egész.Teljes autós motoros fűnyíros motorosfürészes csonakmotoros(más nem jut eszembe:-)))pályafutásom során ilyen karbival nem talákoztam.Egyik sem ilyen érzékeny.Esetleg túlfogyaszt,de hogy bármitöl azonnal elszálljon egy gépből az erő,ne induljon be..nonszensz.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2011.11.15 06:21 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2011.11.15 20:05 |
|
|
Majdnem mindent sikerült megcsinálni, a benzinszint maga a tökély (hozzá se kellet nyúlni a szinthez), kaptam MZ 120-as fúvókát is, de az éghajlati csavar úgy begyógyult hogy nem tudtam kinyomni se elfordítani, és nem úgy áll ahogy kéne. Nem tudom hogy lehetne kioperálni azt az izét.
Ja kipróbáltam és érezhető a javulás, bár most túl hirtelen indul meg, húzom finoman aztán egyszer csak megindul. Sajnos karbifűtés sincs mert még a régi cucc lehet. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.15 21:13 |
|
|
Ori!Áztasd a karbit petróba egy éjszakára!Egy erősebb tűvel belülről ki tudod utánna(remélem) nyomni az egéghajlati csavart.Az nem is csavar hanem egy "C" kersztmetszetü réz palást.Mintha egy darab esőcsatorna volna ,úgy néz ki.
Ha a karbi alja felöl nézed,nem szabad belelátnod a éghajlati csavar testébe.Akkor jó ha ugy néz ki alúlrol mintha egy réz rúd lenne.Ekkor belülről nyit össze két csatornát a karbiban.Ha ki tudtad venni,így beállítva told vissza a helyére.Előtte tisztitsd ki petróval a lyukját lehetőleg.Lehet forgatni kívülről nem tudod,ezért úgy dugd vissza,ahogy állnia kell.Ha nem mész a szaharába vagy az Antarktiszra,hozzá soha többet nem kell nyúlni.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2011.11.16 18:45 |
|
|
Alaposan eltörpengtem a kapott válaszokon és meg kell dícsérjem a gépsárkányom, hogy ennyi és ilyen csámpás állásban is képes hozni vinni Már én is szemet vetettem a 85 Ft.-os 120-s fúvókára Télvíz idején megteszem a megtehetőt és csak napos parádézás idejére adom vissza a chopper formát.
A fogaskerék szett csere erőt vagy sebességet eredményez (lusta vagyok gondolkodni inkább kérdezek) ?
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.16 19:10 |
|
|
Leginkább egyiket sem:-)
Csak fúvoka-karbi állítás után állj neki.
Nyugodtabb motorozhatóságot erdeményez.
A karbiállítás után alulról alapjárattól fog nyomatékosan húzni.Kis ,dohogos fordulattal lábrázás nélkül tudsz motorozni mint a nagyok.Utazó kényelmesen 110 kis fordulattal.Az 4 olyan lessz mint most az 5.
Ha van türelmed és átléped a 110-120 közötti lépcsöt,fenn újra megtáltosodik 5. ben és egészen 130 körüli tempóig tud. 110 körül gyengül be5. ezután kell némi türelem és ha van szived, tudsz gyorsabban menni.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2011.11.17 21:50 |
|
|
A jövőhéteen beszerzem a fúvókát és mivel úgy sem motorozós idő várható, hát nekikezdek.
Ma visszaeresztett elsővillával durrogás, dadogás és minden probléma mentesen döngicsélt a V2 . Hát erről ennyit.
Köszi
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.18 09:45 |
|
|
Palya! Fúvóka cserénél :Atompontos bezinszint,subertű alapba(egyik végére se legyen állítva), levőgöszűröt népzd meg szükség esetén mosd át, lehelletvékonyan olajjal ,syloconnal,vagy légszűrő sprayal fújd be.Alajárati levegőcsavar ütközésig be, utánna 1,5-2 fordulat ki(igény szerint).Gondolom éghajlati csavarod alulról zárt?
Kb ennyi
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.18 09:45 |
|
|
Palya! Fúvóka cserénél :Atompontos bezinszint,subertű alapba(egyik végére se legyen állítva), levőgöszűröt népzd meg szükség esetén mosd át, lehelletvékonyan olajjal ,syloconnal,vagy légszűrő sprayal fújd be.Alajárati levegőcsavar ütközésig be, utánna 1,5-2 fordulat ki(igény szerint).Gondolom éghajlati csavarod alulról zárt?
Kb ennyi
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2011.11.20 05:38 |
|
|
Ezt hogy a subertű alapba(egyik végére se legyen állítva), nekem nem világos.
Nekem most így néz ki.
Van 5 rovátka, akkor a 3-as az alap?
Szerkesztette: Ori - 2011.11.20 05:44 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2011.11.20 05:52 |
|
|
Egy pár érdekes kép.
Berohadt éghajlati csatorna.
Szétbarmolt csavar.
Összetevők.
Ázik a cucc petróleumba.
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.20 10:12 |
|
|
Igen Ori ugy értem.4és5 rovátkás tű létezik.Mindketztővel volt dolgom.Azt nem tudom ,hogy a kúposságuk is változik,vagy csak bővebb állítási lehetőséggel bírnak.Az 5 rovátkás tűn még egy plussz fokot lehet kihúzni.Nekem ilyet küldtek mikor rendeltem.Komplet suberharangos készlet 5 rovátkás tűt tartalmaz.Külön tű 4 rovátkás(ezt add össze??)Nekem az volt benn,Közepén volt.Előtte 4 rovátkás volt.Azt régi 95 ös fúvókával teljesen kihúzva használtam.Mikor 120 as fúvóka ment bele akor egy rovátka volt kihagyva.!Ebből értelemszerüen 2.3. a közép.Ezt már ki kell játszani,mivel megy jől és mivel barna a gyertya.120 asnál a kíhúzott tű már túl sok.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.20 10:21 |
|
|
Bizony Ori ez nem áll jól....Ki kell kocogtatni óvatósan.Ha tönkre megy csak esztergáltatni tudsz.Sőt a nútpályát maratni kell.Korántsem hiszem,hogy könnyen fellelhető egy olyan preciziós marógép mely ezt el tudja készíteni.
Ha végképp elakadsz,van egy hiánytalan alighasznált komplett karbim,jól belőtt csavarral, egy cimborám hozta egy német bontóból,mikor küzdöttem ,de addigra már elkészült a sajátom.Megbeszélhetjük ha végképp problémád van a csavarkiszdéssel.Egy üres ház 40 fölött van! Légy óvatos!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2011.11.22 06:20 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2011.11.21 22:53 |
|
|
Most már türelmesen megvárom Ori végeredményét és csak a levont tapasztalatok után látok neki
Brutál, hogy a leg sérülékenyebb és egyben legfontosabb alkatrész ilyen aranyáron van csak elérhető
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2011.11.22 06:28 |
|
|
Mikor én küzdöttem 78 000 volt a karbi.Szentendre zárva volt leltár miatt.Megkérdeztem a yamahát.Ugyan az a mikuni (még a karbifütés nélküli!)278000 volt náluk.A gyorsító szivattyú meg 15-16 000 volt a keeway meg 3000. Mots már a keeway karbi is 80 fölötti.
Az volt a gáz ,hogy nekem egy alkatrész hiányzott,nem volt benne egy stift ami a súberkelyet rögzítette.Necces volt,hogy be tudom e rakni.Azért jártam utánna a témában.
Mire megcsináltam, a cimbim hozott egy Haigerlocki bontóból egy 2000 km et futott, görbevázas Keewayról egy karbit.Ez lealább "lábon" pusztult el.Gondolta ez biztos müködik.Igaz az csak 100 eurómba fájt....de addigra sikert -sikerre:-))) halmoztam karbijavításban.
Tényleg eddig nem gondoltam rá ,hogy eladjam ha valakit érdekel,keressen. 25 pénz az ára.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2011.11.22 07:27 |
|
|
Sziasztok!!
Bocs hogy bele szólok a nagyok dolgában,de egy Keeway videóban láttam.
Egy sima ráfolyós karbit tettek az SS 250-nes re,gyönyörűen ment és húzott mind állat.A szívó csonk volt át alakítva,hogy rá lehessen fogatni a gyorsító fúvókás karbit,olyan karbi volt rajta mind az én Sinskimen.Egy ügyes lakatos ember csőből simán meg tudná csinálni,és nem kellene annyit ****akodni a karbi be állításával.Ha nekem lenne SS 250-nesem biztos meg valósítanám!! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2011.11.22 08:13 |
|
|
gitmiki esetleg nincs róla fényképed vagy valami oldal ahol meg lehetne nézni közelibb képen ?
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2011.11.22 09:55 |
|
|
Szia SirPalya!!
Hát sajnos nem emlékszem hol melyik oldalon néztem,de épített chopperok voltak.Ott kellene keresgélni,és azon voltak kínai motorok is át építve.Megyek meg próbálom meg keresni,talán rá akadok,ahogy a motort mutatták úgy lehetett látni az át alakítást.Beszélni,vagy írni nem írtak róla,de én meg látásom szerint nem egy nehéz dolog fel rakni.Igaz én mek mester vagyok,lehet hogy azért tűnik egyszerűnek.Fém szívó csonk volt rajta,és a végén mind a P 21-gyesen úgy volt a felfogatása a karbinak,két csavar fogta. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2011.11.22 11:03 |
|
|
Szia SirPalya!!
Meg találtam a videót!!!
Lifan chopper videó,eszt be ütöd és már jön is a fazon a chopperral.És szépen rá közelit a kamera a karbira.
Örültem ha segíthettem!! Üdv. Gitmiki !!! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2011.11.22 11:28 |
|
|
Szia SirPalya!!
Egy kicsit pontosítok,hogy ne keljen keresgetned!!
Ha be ütöd,hogy Lifan chopper videó,akkor aszt nyisd meg ahova ez van írva,akkor jön ez a chopperCustmd by oji)Start Run Sound(pls click high)
Így már biztos jó lesz,mert le ellenőriztem!! Üdv: Gitmiki !!! |
|