CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 73 / 102 << < 70 71 72 73 74 75 76 > >>
Szerző RE: SS250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2012.02.02 06:36
Szia Ori!

Piros szilikonos gyertyapipa! Az a tuti! Csak hamar beporosodik a külseje, így gyakrabban kell tisztogatni, de kiszolgál egy életen át, na meg jól is mutat.


"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
aircooled




Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12
Elküldve: 2012.02.03 15:27
Sziasztok, köszi az infót, közben voltam közeli motorosboltban ott adtak 5 ohmos NGK pipát ők is ezt rakják a Jinlun Spartanokra (a Jinlun ua műszakilag mint a keeway). Rendeltem tőlük O gyűrűt darabját két fontért, de úgy voltam vele, hogy ez itt van hétfőre az otthonról rendelt, meg lehet, hogy hetek.
Egy kérdés, ti szoktatok a szívócsonk és a hengerfej közé szürke krém tömitést is tenni, vagy tuti lesz az is ha csak az O gyűrűt rakom be? Csak mert más motoros fórumokon írják, hogy érdemes ilyen motyót használni (yamabond 4 vagy threebond a neve az anyagnak).
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
aircooled




Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12
Elküldve: 2012.02.08 13:20
Szevasztok, megköszönném, ha valaki aki érdemben megoldott hasonló problémát kicsit kiokosítana. Tehát van ez a Cruiser, sok levegőt kap, mert ha rongyot tömök a légszűrő helyére akkor tökéletesen működik, ellenben ha nincs fojtás akkor nem hajlandó felpörögni (vagyis csak lassan) ha gázt húzok rá fullad. Helyzet az, hogy nekem ebből a szerkezetből elegem van, amint ismét működik azonnal eladom mindennapi használatra alkalmatlan csak rabolja az időm és a pénzem. Egyébként vadonat új szívócső van benne új ógyűrűkkel. A karbiban minden gyári, és mielőtt hozzányúltam nem tökéletesen ugyan de ****án működött (néha hidegben az első henger beköpte a gyertyát stsmiley, de működött felpörgött nem voltak vele ilyen gondok. Karbi többszörösen kipucolva, itt nap közben nagyjából 1-2 fok lehet most. A fórumot többször átolvastam de mivel nincs kedvem és időm (mert ugye keresés az nincsen) az egészet végigolvasni újra, hogy megtaláljam hol vannak azok a részek tapasztalatok amik engem érinthetnek. Ugye elhangzott hogy subert tű feljebb, meg nagyon főfúvóka (110), én azt elfogadom, hogy az jó, de akkor a gári beállításokkal miért működött hasonló hömérsékleti körülmények között ez jól?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Ori

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11
Elküldve: 2012.02.09 03:53
Én nem igazán értek hozzá, de 8-10 fok alatt nem használom a gépet. Szenvedés nekem meg a motornak is. Pár hete muszáj voltam menni vele egy kicsit és ha ráhúztam nem akart felpörögni, de többnyire ilyenkor nem használom. Szerintem ez szezonális dolog, mármint nekem. Amúgy jó időben soha nincs ilyen panasza. Eddig egyik motoromnak se volt gondja a hideggel csak ennek, pedig volt egy pár. Tipp: Nem az éghajlati csavar rossz beállítása okozza a problémát?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
alvaro84

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 39
Lakóhely: Fehérvárcsurgó
Regisztrált: 30.01.12
Elküldve: 2012.02.09 08:29
Lehet, hogy hülye kérdés, de érdekel: Keeway-ék átálltak-e az új évjáratokon injektorra? Csak mert azzal valószínűleg könnyebb lenne: Teresával -7 fokban is mentem haza munkából. Ciliegiával meg nem próbáltam ennyire hideget, pedig akkor lenne karbis tapasztalatom. 0 fok tájékán még ment, mindenesetre (bár eleinte elég kelletlen még szivatóval is), de mivel nincs rajta bekötve csatlakozó a kesztyűfűtéshez, így hanyagoltam. Meg nem is az enyém (hanem a páromé), ha nem muszáj, nem akarom még jobban összekeverni, hogy melyik kilométer kié smiley
alvaro_acwellan@hotmail.com Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Ori

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11
Elküldve: 2012.02.10 03:54
Na ez engem meglepett! Azt hittem csak mókus vakítás ez az injektor kiírás egyes kereskedőknél, hogy bejön a manus, aztán mondanak minden szép és jót úgyse ért hozzá smiley.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
aircooled




Hozzászólások: 14
Regisztrált: 28.01.12
Elküldve: 2012.02.10 21:58
EFI Cruiser: http://motos.anuncioneon.com/keeway_cruiser_efi_250cc/600459.htm

Tudja valaki, hogy eredetileg melyik rovátkára van állítva a suber tű?

Nekem most a középső rovátkában van összesen öt van a tűn, a gyári 102-es főfúvókánál.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
dupla

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 210
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 26.03.10
Elküldve: 2012.02.12 21:30
Sziasztok!
Hosszú keresgélés után találtam fém H4-es fényszóróbetétet az SS250-hez. Lengyel gyártmány 5-6mm-el kisebb átmérőjű mint a gyári és helyzetjelző is van benne. Közbetétnek az eredeti lámpa műanyag búráját használtam fel, úgy, hogy körbevágtam,így tökéletesen illeszkedik a keretbe és az eredeti tartók fogják be. Nem mellesleg 4500Ft-ba került az egész mutatvány. Gyakorlati tapasztalatom még nincs, de a gyárit biztosan nagyságrendekkel felülmúlja. Ha vkit érdekel a dolog csinálok képet róla, illetve megadom az elérhetőségét a boltnak, ami Vácott van. Esetleg tudok segíteni a beszerzésben is, feltéve, ha nem tegnapra kell.
Szerkesztette: dupla - 2012.02.12 21:32
06-30/748-8450 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
CactusJack




Hozzászólások: 13
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 30.05.11
Elküldve: 2012.02.26 12:49
Sziasztok!

Tudom, hogy ez a kérdés eléggé furcsa lesz, meg távolról az orvos sem tud diagnosztizálni, de már kínomban nem tudok mást tenni, mint Titeket kérdezni!

SS250 mocim decemberben a hideget már igen nehezen viselte. Volt, hogy nagyon nehezen indult be (1-2 fokban), és ekkor ugye az akksi is igen gyenge a hideg miatt. Szóval volt, hogy reggelente megszívtam, és végülis tömegközlekednem kellett. Gondoltam, nem gáz, hideg van, csak jelzi, hogy ideje téli álmot aludni. Le is került a pincegarázsunkba, akksi kikerült belőle, benzincsap folyamatos folyásra lett állítva, aztán jó éjszakát.

Most, hogy kezd tavaszodni, gondoltam felébresztem. Vettem új akksit is (CB9L-A2), mert már az amúgy is ráfért. A régi is üzemképes még, azzal szerettem volna először használni. A moci viszont megmakacsolta magát, és több napja egyszerűen nem tudom elindítani. Gyertyákat (NGK CR6HSA) már vagy 25x kivettem, megtisztogattam, hézagot is beállítottam 0,7mm-re, ellenőröztem, hogy szikráznak. Mindezek ellenére meg se nyekken. (Egyszer volt valamelyik nap, hogy 5 máspdpercre beindult, de nem tudtam "életben tartani"... azóta semmi.) A gyertyáknak benzinszaga van, ahogy a mocinak is, ha indítózok sokat.

Nagyon megköszönném, ha tudnátok tanácsot adni, vagy akár régebbi tapasztalatokat megosztani. Szervizbe nem nagyon tudom elvinni, lévén, hogy a pincében van... Feltolni nem nagyon szeretném, mégiscsak 2 mázsa...

Előre is nagyon köszi!


Üdv:
Jack
Szerkesztette: CactusJack - 2012.02.26 12:49
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2012.02.27 08:43
Sziasztok!

Na Csütörtök éjszaka és pénteken délelőtt összeraktam a vasat.
Amit cseréltem rajta:
- első lánckerék: 17-es (JT)
- hátsó lánckerék: 38-as (JT)
- CZ lánc arany-fekete 120-as (asszem 110 kellett belőle)

Pénteken meg is lőttem.
A tapasztalat (azon a közel 20 km-en):
130-at simán vitte (igaz, hátszél is volt...) Tovább nem mertem húzni neki, így is majd szét szedett a szél smiley
Vettem egy új sisakot is hozzá (Motowell FU3B Silver), kellett is hozzá, mert iszonyatos szél volt.
De a régi áttétellel még a 115 sem ment!
Igaza volt Csigának mindenben!!! 1/5-öd gázzal simán viszi a 90-es utazót. Az az 5. sebesség pedig egy ajándék!
És nem rázza szét a lábad, nincs visítás.
Bátran ajánlom mindenkinek. Szerintem még a fogyasztása is jobb lesz (termelni azért nem fogja a benzint).
Köszi Csiga!


"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2012.02.27 19:22
Hát örülök neki,hogy végre igazoltál...Használd egészséggel,legyen sok örömöd benne.Én is ekkor éreztem,hogy ez egy majdnem igazi motor ,csak a kínai szaktársaknak nem szabad lett volna "átkölteni".Virágóst még nem hallottam panaszkodni,pedig szinte minden ua.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Babikata




Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11
Elküldve: 2012.02.28 17:03
Sziasztok!
Örömmel olvasom, hogy kis és nagy lánckerék cserével az utazó és a végsebesség is kedvezően növelhető. Eddig gondban voltam (vagyok) előzés esetén. Az esetek 95%-ban másodmagammal motorozok, és sajna a jelenlegi áttétel esetén (gyári) százszor meggondolom, hogy egy pl. 80km/h sebességgel haladó teherautó előzésébe belekezdjek. Az általatok leírt áttétel esetén másodmagatokkal próbáltátok már? Mit tud ilyenkor ez a moci? Egy csere esetén mire is számíthatok?
20 254 6993 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2012.02.28 19:47
Nos utast én nem nagyon vittem-talán ha kétszer-gyári áttétellel,borzasztó gyenge volt.Itt, mit már ezerszer leírtam a négyes hosszú.Így esetleg a hármas négyes átsegít az kritikus sebességtartományon.Egy fővel élvezet előzni,az tuti.Mint ezt is sokszor írtam-----könyörgöm tudom fárasztó de olvassatok előre,egy biztos én most írom le utóljára-hogy ez a moci az általam leírt beállításokal alúlról húz, végfordulat közelében gyengűl.Gyárival lent gyenge fent húz de hamar kifogy az áttétel miatt a szusz.Prólákozz a láckerék cserével te is.Legfeljebb láncaidat vesztheted:-)).Egy próbát megér.Különben ,ha nem sikerült volna motorozhatóvá tenni, az eladáson gondolkodtam,mert pont utazón volt hasznavehetetlen. igaz így is eladtam ....de ez egy másik történet.-


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Ori

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11
Elküldve: 2012.02.29 04:15
Sziasztok!

Örülök neki Tigyo hogy meg vagy elégedve a vassal. Én úgy érzem kicsit alul méreteztem az enyémet. Bár még nagyon keveset mentem vele, de ha eljön a jó idő, akkor majd meglátom kell e cserélni.
Az én áttételem 2.1875 a te 2.2352-hoz képest nem nagy az eltérés. Az a baj hogy túl korán váltok fel, és rángat picit, de majd ha 5-6 kilométernél több tapasztalatom lesz akkor mondok véleményt.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Babikata




Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11
Elküldve: 2012.02.29 07:18
Üdv mindenkinek!
Csiga köszi a reagálásodat, de nem bosszantani akartalak. Olvastam természetesen az előző tapasztalataitokat. Nagyon hasznosak és sokat segítenek, csupán arra lettem volna kíváncsi, hogy az elvégzett lánckerék módosítások után két személlyel milyen tapasztalatok vannak. Eddig erről nem nagyon nyilatkozott senki. Mint említettem másod magammal használom az SS 250-emet, és a gyári áttátel ebben az esetben egyáltalán nem mondható megfelelőnek. A tapasztalataitok alapján tervezem a szükséges lánckerék cserét elvégezni.
Szép napot mindenkinek!
20 254 6993 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2012.02.29 12:19
Sziasztok!

Kedves Babikata!

Kérdezd meg "Duplát", ő szerintem szinte 100 %-ban "duplán", azaz másodmagával motorozik (hozzánk is így jöttek el tavaly nyár végén a kisTígyó látogatására...ráadásul részt vettek a "Kráter-tavi offroad túrán is... smiley...ezért mondjuk kis híján meglincseltek..."smiley Szóval az előző hozzászólásokban már vele is értekeztem a témáról, s asszem nekem pont ugyanolyan az áttételem, mint az övé.

Illetve érdemes szinte az összes hozzászólást itt elolvasni ahhoz, hogy "jó vasat" lehessen faragni a sárkányunkból.

Ori!

Nekem is még friss a "műtét" a motoron, s még én is beleesek abba, hogy - az előző motorozási szokásokhoz híven - túl korán váltok fel, s rángatózik. Na de ezt egy pár kilcsi után szerintem megszokjuk! smiley

Apropó!

Az első két lábtartót kicseréltem a Cruiser lábtartóira. Eddig is a váltókarom a "lábujj-sarokváltókar" volt, na most máshogy nem is tudok váltani, mint lefele lábujjal, felfele sarokkal. Nos azt akarom kihámozni az egészből, hogy nekem néha megesik, hogy 2-es helyett a 3-asba ugrik, vagy 3-as helyett a 4-esbe a sebeségi fokozat felfele váltáskor.
Ez mitől van?
Ha "óvatos" vagyok, akor minden OK, de ha sietősen berakom a sarkammal a sebességet, akkor néha 2-őt ugrik felfelé. smileysmileysmiley

Kedden a hátsó fékem "szállt" el, valami zégergyűrű, vagy alátét esett ki a bowden felfogatásánál... megyek, s megszerelem smiley

Széles utat!
smiley


"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
dupla

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 210
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 26.03.10
Elküldve: 2012.02.29 21:34
Szia Babikata!
Nekem 17-42 van fenn és nagyrészt, mint ahogy Robi írta két személlyel járunk. Nyáron (tavaly) megjártuk Velencét is. Szlovéniában az autópályán folyamatosan 120-as tempóval haladtunk hazafelé elég tetemes túlsúllyal (kb: 200-220kg) 4 literes fogyasztással ugyan, de simán bírta. 100-110-es tempót kényelmesen tudja 3-3,5 literrel.Mondjuk a nagyobb hegyek egy kicsit megfogják, de 4. fokozatban is 110 felett megy. A gyárinál nagyságrendekkel jobb. Mondjuk, kipróbálnám egyszer Robi gépét összehasonlításképpen és máris okosabb lennék, de félek, hogy két személlyel már nem az igazi. Azért csak 18 paci dohog ezekben a motorokban a legjobb esetben is, ami lássuk be a csodához kevés.
Remélem tudtam segíteni, ha valami még érdekel nyugodtan kérdezz,igyekszem válaszolni.
Üdv: dupla
06-30/748-8450 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Ori

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11
Elküldve: 2012.03.02 03:54
Sziasztok!

Na tegnap olyan jó idő volt, hogy mentem egy pár kilcsit. Most már nem nagyon váltok korán, az 5-ödik pedig egy ajándék smiley. Igaz 110-nél nem mentem többet a forgalom miatt, meg amúgy sem szoktam száguldozni smiley, de most jónak tűnik ez az áttét.

Tigyó!

Nem az lehet hogy sarokkal nem érzed annyira mint lábfejjel és ráduplázol? Velem is fordult már elő a duplázás, igaz hogy akkor begörcsölt a lábam azért. smiley
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Tigyo

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11
Elküldve: 2012.03.05 07:57
Ori!

Igazad lehet, mert azóta én is ezen agyaltam, hogy mi lehet a gond, aztán rájöttem, hogy ez nem "traktor", amin be kell b*szni a sebességet, hanem finoman kell váltani vele. Már kezdem megszokni.
Mikor jársz a mocival Debrecenben? Gurulhatnánk egy jót együtt...smiley


"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
(20) 925-2850 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
honda vt

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08
Elküldve: 2012.03.05 17:15
sziasztok!érdeklődnék hogy cruisernél mi a legjobb lánckerék összeállítás és hol lehet hozzá kapni az alkatrészt?olvastam a főfúvóka cseréről is 110-re,ok és hol lehet beszerezni.ha tudtok akkor telefonszámmal legyetek szívesek segíteni.előre is köszönök mindent.sziasztok.
Privát üzenet küldése
Oldal: 73 / 102 << < 70 71 72 73 74 75 76 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK