Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.05 17:30 |
|
|
ja igen és mégvalami. hogy a fenébe tudom megemelni a mocit????cruiser-hez miféle emelőt ajánlotok?nagyon köszönöm előre is a válaszotokat.
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.03.06 03:38 |
|
|
Tigyó!
Hát mostanában nem terveztem, de ha megyek minden képen értesítelek, mert én is gurulnék már egy jót.
Honda vt!
Szerintem nincs különbség az áttételben. Ami jó az SS-re az jó a Cruiserre is. Lehet hogy rosszul tudom, de nem 112,5-ös fúvóka van benne gyárilag? Ezért szokták 120-ra cserélni. Amúgy én 120-as Mz fúvókát tettem bele. A lényeg hogy 5-mm legyen a menete.
Nekem ilyenem van:
mármint az emelő nem a motor . A neve Rothewald chopper emelő.
Remélem segítettem. Üdv!
Szerkesztette: Ori - 2012.03.06 03:39 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.07 15:56 |
|
|
Szia!Köszi az infót.Bár azért még megkérdezném hogy a 120-a fúvókával mit értél el?Könnyebben indul?Nagyobb végsebesség?És így mennyivel fogyaszt többet?Az MZ fúvóka pont belement?mert itt a menet emelkedés számít.Az emelő nem tűnik bonyolultnak azthiszem szánok rá pár órát és csinálok egyet. Üdv. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.03.08 03:53 |
|
|
A helyzet hogy nincs még tapasztalatom benne, mert még nekem is friss az átalakítás, de ha lánckerékkel együtt cseréled a fúvókát, akkor ér valamit, mert amit vesztesz az áttételen, némileg visszajön avval a pár lóerővel a fúvókán. A fogyasztás se lehet vészes, mert az áttétel módosítás miatt alacsonyabb fordulaton tudod tartani. És nem utolsó szempontként, nem fog annyira rázni.
Összegezve:
Könnyebben indul? - Nem!
Nagyobb a végsebesség? - Igen ha lánckerékkel együtt cseréled a főfúvókát!
Fogyasztás? - Nincs tapasztalatom még!
Az MZ fúvóka pont belement? - Igen! (menet emelkedés számít) nem tudom mire gondolsz? Nem fontos hogy MZ legyen, lehet akármien típusú, a lényeg hogy 5-ös menete legyen.
Az emelőhöz pedig jó munkát, tényleg nem bonyolult.
Szerkesztette: Ori - 2012.03.08 04:07 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.08 06:02 |
|
|
neked milyen a lánckerék összeállításod?ha interneten rendelted hol?és ha esetleg,meglenne még a cikkszáma az is jó lenne.mert itt olvasok többféle összeállítást.17-42 17-38 stb.
Én pedig arra gondoltam ha kicserélem a fúvókát könnyebben indul majd,mert most Pl:ezekben a mínuszokban nehezen indul,és sokáig rajta kell hagyni a szivatót,akkor ezek szerint a karbi fűtés semmit sem ér?? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.08 06:19 |
|
|
.
Szerkesztette: honda vt - 2012.03.08 06:22 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.03.08 08:04 |
|
|
Kedves honda vt!
Lánckerék első: bikeparts .hu rólcikszáma:-50-32016-18 yamaha viragó 250 18 fogas.Belül boshh köszörűvel 0,3 mm le kell minden bordát köszörülni,vagy esztergálni,mert a tengelyen nem elég mélyek a hornyok.Érdekes a 17 fogas felcuppant.Mindegy furóba fogva 2 perc. most 3100 ft.
hátsó:nagyvas.hu rólcikszáma: 135844 honda cmx 250 rebell ,40 fog,belül fel kell esztergálni 58-60 mmre most 4920 ft "
135846: 42 fog, 135371: 17 fog
Nekem 17:38 van fennt.
Jól megy
Motoremelő:
én ezt csinálom meg, bár nekem nem a tengelyt fogja majd meg, hanem a hátsó lengővillát támasztja majd meg; így nem fog felborulni, s könnyen kijön a kerék szereléskor...
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.03.08 08:05 |
|
|
Kedves honda vt!
Lánckerék első: bikeparts .hu rólcikszáma:-50-32016-18 yamaha viragó 250 18 fogas.Belül boshh köszörűvel 0,3 mm le kell minden bordát köszörülni,vagy esztergálni,mert a tengelyen nem elég mélyek a hornyok.Érdekes a 17 fogas felcuppant.Mindegy furóba fogva 2 perc. most 3100 ft.
hátsó:nagyvas.hu rólcikszáma: 135844 honda cmx 250 rebell ,40 fog,belül fel kell esztergálni 58-60 mmre most 4920 ft "
135846: 42 fog, 135371: 17 fog
Nekem 17:38 van fennt.
Jól megy
Motoremelő:
én ezt csinálom meg, bár nekem nem a tengelyt fogja majd meg, hanem a hátsó lengővillát támasztja majd meg; így nem fog felborulni, s könnyen kijön a kerék szereléskor...
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra."
Tigyo hozzácsatolta az alábbi képet:
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.03.08 13:02 |
|
|
Sziasztok!
S.O.S.!!!
Az első lánckerék környékét tisztogattam, amikor egy csúnya repedést vettem észre a nyilakkal jelölt helyeken!!!
Felteszek egy másik képet is, azon látszik egy csavar... talán azt húzhatták meg erősen?
Mindenesetre aggasztóan hatott rám a látvány
Szerintetek ez befolyásol bármit is? tovább repedhet? Semmi folyást, csordogálást, szivárgást nem látok.
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.03.08 13:09 |
|
|
kép
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.03.08 16:59 |
|
|
Kép nincs, de talán így nem os olyan ijesztő
A repedés sohasem jó !!!!!!!!
Valami csalafintaság lehet a fúvókák területén, mert nekem (cruiser-2007) a fő fúvókára 92,5 vagy 95,2 van írva és a 120-ssal nem is megy rendesen. Amennyiben volna valakinek fölös 110-s vagy valami ide való akkor szívesen "átvenném" , talán azzal is érek valamit.
Minden megoldás érdekel
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.09 08:14 |
|
|
Sziasztok.na most már teljesen összevagyok zavarodva.Egyiknek jó a 120-as fúvóka a másiknak nem.Most akkor mi a helyes megoldás.Nekem egyetlen egy baj van a mocival hogy ilyen hidegben amik most vannak nagyon nehezen indul,én tulajdonlépp erre keresek megoldást.
SirPalya! Kistarcsán az M V motoros boltban érdeklődtem MZ főfúvóva után ami állítólag pont passzol a cruiser-be és ott a hölgy több féle méretet felsorolt lehet hogy van 110 amit keresel 0628471350 a számuk ,érdeklődd meg hátha postán küldenek neked.
Arra mindenképp kíváncsi lennék hogy neked a cruiser-ed ezekben a mínuszokban hogyan indul.
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.03.10 09:30 |
|
|
Szia honda vt !
Amióta az éghajlati csavart a "zárt" állapotúra tekertem, azóta pöcc/röff , bár előtte sem volt nagyon vészes.
Bavallom, hogy a fúvóka terén meg is lepődtem, hogy miért ilyen kicsi van nekem eredetileg amikor mondenki 110 körüliről írt, hogy azt cseréli éppen 120-ra. Ötletem szerint aki lecserélte már, annak nincs szüksége a régi kb. 110-re és Ő ír nekem egy priv emailt amiben megkérdezi a címem, hogy borítékban elküldje a fölösleges fúvókáját . Akár portósan is feladhatná a borítékot .
Nem spúrkodni akarok tényleg először próbálgatni kell a méreteket, hogy melyik jön be ......
Na majd meglátom, ilyen könnyen nem adom fel !
Még a lánckerék csere is elöttem van, de csak fokozatosan tudok tenni/venni.
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Babikata
Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11 |
Elküldve: 2012.03.10 12:52 |
|
|
Szép napot mindenkinek!
Valaki mondja meg, hogy a hátsó kerék agyból a szilentet hogyan lehet eltávolítani. Gondolom annak is megvan a módja, és ti már túl vagytok ezeken. A szilent külső gyűrűjét tökéletesen fogja az alu agy. A durva beavatkozás feltételezem nem egészséges.
Üdv.: Attila |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.03.10 18:50 |
|
|
Csiga1!Szia! A karbi fűtés patron működését úgy is ellenőrízhetjük,most ebben a hidegekben hogy indítás után rádugunk a vezetékekre egy voltmérőt?visszaolvasgattalak elég sok infót leírtál,amit ezúton is köszönök.Nekem hideg indítási gondjaim vannak,most reggel hajnali 4 körül az indítás a következő képp zajlik.szivató rá,beindul felpörög aztán leáll,ezt négyszer ötször megismétli mire fojymatosan működik.6 km re a melóhelyem de szinte végig szuvató rajta mert ha visszatolom fullad esetleg leis áll.nagyon sokára melegszik fel úgy hogy szivató ne kelljen.Nyáron tökéletesen megy.de mondom ezek a kritikus leg hidegebb időszakokban vannak.mivel éjjszakás vagyok melóban este 10-re megyek és már hideg van mide jövök reggel 6-kor még mindíh a mínuszok vannak.menet közben visszatolom a szivatót és húzom a gázt de ha meg kell állnom útkereszteződés stb...szivató vissza.Nos én ezzel küszködök.a karbi még sosem volt szétszedve három éves a cruiserem. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
alvaro84
Hozzászólások: 39
Lakóhely: Fehérvárcsurgó
Regisztrált: 30.01.12 |
Elküldve: 2012.03.11 07:37 |
|
|
honda vt írta:
6 km re a melóhelyem de szinte végig szuvató rajta mert ha visszatolom fullad esetleg leis áll.nagyon sokára melegszik fel úgy hogy szivató ne kelljen.
Ilyen körülmények között mennyit változik a fogyasztás? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.03.11 08:07 |
|
|
Nos...A fúvóka cserét mint korábban sokszor leírtam csak komplex beállítás után lehet megcsinálni.Ha eddig működött 95-100-110 es sel akkor ha becsavarod a 120 ast xar az egész....Szal fúvóka csere a korábban leírt,módon,Pogirobi által megcsinált profi fotók alapján.
TISZTA LÉGSZÚRŐT!!!!elenőrizni!
Hidegindítás-hideg durrogás érőtlenség szívató...
Három dolog okozhatja.
Itt is óva intek mindenkit a kisérletektől,profi ,mindenre kiterjedő ellenőrzést kell végezni(kb 1 óra az egfész!) különben xar az egész, molyolsz aztán miden marad a régiben...
Szal megnézni
-az eghalati csavart, alulról zárt e?(sokszor előbb leírva, hogyan, miért)
-aztán a benzinszint a fordított "F" en van (korábban sokszor leírt)
-aztán megnézni a szívőcsőtömítés nem foksta el magát?(rendelni újat kb 50 ft /db
-aztán mükszik -e a patron és a vezérlő,
hidegben ,menet közbeni" szívatókérérésért"általában ez a bünös.
Én módszerem:Kicsavarod a patronokat ,testet a patron menetére,a polusra + -vezetéket vinni,forró-nem forró.."ez itt a kérdés"
Ha nem forró xar.
Vezérlő: Levenni berakni mélyhűtőbe,kb fél óra, kesztyűvel kivenni(mert ha kézzel fogod meg mire felrakod kikapcsól a kezed melegétől) felrakni,beinditani,a patronhoz vezető egyik vezetéket előkészíteni,rácsatlakoztani egy letestel 5 w os próbalámpát világít -nem vilgít.Ha így nem világít(hideg vezérlővel) akkor xar a vezérlő vagy kontakhíbas valhol az odavezető "drót"!
Silent..
Közepét nagycsavarhúzóval kibányászni a hüvelyből-általában könnyen kijön-külső gyűrűt egy jól kiélezett hidegvágóval harmadig bevágni tengelyirányban,úgy ,hogy a kereket lehetőleg ne rongáld meg.Utánna a hüvely és a kerék közé beütsz egy csavarhúzót és a hüvelyt beroppantod.
Utánna persze vissza ne rakd a gyárit!!!Damamid metamid hüvelyt neki!!
Róbi neked mi repedt????
A fentiekre!Egyszerűnek látszik de ha nekiáll valaki, azért némi müszaki ismeretekre,gyakorlatra azért szükség van.Mint többünknél kiderült a módszer jó! Tehát ha valaki megcsinálja és a hatás elmaradt akkor a hiba nem a módszerben,hanem az ŐN készülékében van.Ha felkészületlenül ,gyakorlatlanul áll neki valakik írgalmatlan drága dolgokat tehet tönkre!A rosszul felrakott láckerékszilentel lánckerékkel akár ki is nyírhatja magát!!! Tehát azért megfontoltan,vagy szerelő!
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.03.11 08:13 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2012.03.11 09:15 |
|
|
Szia Csiga ! Hogy van a törött bordád, javul ?
Más! Benzinszint beállításkor, hogyan lehet elérni, hogy a mérőcsőben ne legyen buborék ? Tegnap beállítottam , de azt hiszem valami nem stimmel, mert 40 fokos olajnál is csak szívatóval veszi a fordulatot.
Én úgy csináltam, hogy a cső lefelé állt, majd párszor megemeltem a végét, így a levegő visszament az úszóházba. Így állítottam 17 mm-re.
Pöccre indol, csak fuldoklik. Szerinted ? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.03.11 19:04 |
|
|
Szia Bacis! Hát még mindig nem az igazi.....8.hónap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lassan uj ember is megszületne!!!Három még mindig mocorog! Ha nagyon sokat fickándozok felödémásodik kicsit ez a három a végénél,fellazul és akkor minden mozdulatra nyekergek!Már megszokhattam volna de borzalmasan idegesít még mindig.5 viszon példásan összefort,felül.A lapockám az darabokban maradt.Valszeg soha nem forr össze.Ez igazán csak a nehezebb tárgyak cipelésében okoz gondot,meg ez is nyekereg mintha kavicsok görögnének a bal hátamban.Amúgy ok.
Cső..én anno pöcögtettem a mipolánt csavarhúzóval és így bubi mentes lett.
Bacis ne milire hanem a fordított F re állítsd.Akkor ok! Popgirobitól kérd el a képet amit csinált!Ott tökéletesen látszik mit hova.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.03.11 19:39 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2012.03.11 19:11 |
|
|
Köszi csiga ! Remélem rendbe jössz nemsokára !
|
|