Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2012.05.11 18:21 |
|
|
Sziasztok !!
Bocs hogy beleszólok,de már írtam egyszer a karbi cseréről !!
A torok méretre válasszatok egy Japán egyhengeres négyütemű karbit,és egy csapásra meg szűnnek az ide vákum oda vákum problémák !! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.05.14 12:27 |
|
|
Sziasztok,
Ma volt a mocim (cruiser)vizsgán átment.Kerestek rajta ADAT TÁBLÁTde nincs rajta,nekteksincs? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.05.14 12:33 |
|
|
SirPalya!
Igen kéne másik karbi az tuti.Vagy átalakítani inyektorosra feltéve ha lehet.kérdés az új mocik mennyire váltak be inyektorosan,és mennyi lenne az átalakítás.??De hogy a karbi totál csőd az tuti.Nekem a 110 fúvókával megy rendesen,de hogy nagy hidegben besem lehet indítani a motort ez azért nemsemmi.
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.05.14 12:36 |
|
|
csiga1!
Minden tiszteletem a tiéd amiért megosztod a tudásod velünk. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.05.15 19:41 |
|
|
Mai napon sikeres vizsgát tett a motorom, semmi gond sem volt, igaz csak a fékeket nézték meg fékpadon és már került is fel a matrica.
Az adattábla a fényszóró mögött van, ha az lenne az, oda van szegecselve valami tábla. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.05.18 13:40 |
|
|
Hogyan lehet átalakitani a kipufogot úgy, hogy hengerenkent egy kipuf. legyen? ne osztott legyen, mint most, ne legyen alul az a kis dob...?
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2012.05.18 16:44 |
|
|
Szia Tigyo !!
Saválló csőből kel hajtatni,vagy vasból és barnítani,vagy krómozó műhely!!
Sima cső kiput szeretnél,akkor az eredetit leveszed,annak a helyére hajlítani csövet!! Én így csinálnám,te hogy gondoltad Tigyo ?? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Ori
Hozzászólások: 35
Lakóhely: Nyíregyháza
Regisztrált: 25.07.11 |
Elküldve: 2012.05.19 04:32 |
|
|
Én is gondolkodtam már ezen az átalakításon, és szerintem nem véletlenül így tervezték meg ezt a kipufogót. Ha mégis elhatároztad az átalakítást, mindenképpen szakemberrel végeztesd. Ha komolyabb hangra vágysz, akkor érdemes lehet belefogni az átalakításba, mert tényleg harmat gyenge hangja van a gyári dobnak. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.05.19 20:15 |
|
|
Úgy érzem nekem sikerült ! Ide a honlapra nem tudtam feltenni a képeket, de levélben szívesen elküldöm annak aki kéri
http://youtu.be/PSeItN6LiRU
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
honda vt
Hozzászólások: 31
Lakóhely: Kerepes
Regisztrált: 25.04.08 |
Elküldve: 2012.06.10 21:53 |
|
|
SirPalya!
szia érdekelne hogyan tettél szert a háttámládra.Légyszi írdle nekem honnan miként és merre,és mennyibe került?Szeretnék énis egy ilyet!!!
|
|
Szerző |
RE: SS250 |
Tigyo
Hozzászólások: 202
Lakóhely: Debrecen-Ondód
Regisztrált: 26.01.11 |
Elküldve: 2012.06.11 13:38 |
|
|
SirPalya!
Nagyon jól néz ki, élőben biztos a hangja is szép. Hogyan csináltad, miből, (s mennyiért)?
"Sokkal jobb motorozás közben gondolkodni Istenről, mint a templomban ülve gondolni a motorozásra." |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Babikata
Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11 |
Elküldve: 2012.06.12 19:21 |
|
|
Sziasztok!
Korábban valaki már leírta, hogy az első teleszkópba milyen olaj és mennyi szükséges, de sajnos nem találom. Legyetek szívesek segíteni!
Üdv. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.06.13 08:56 |
|
|
Szia chopperforum 61 oldal 2011 03 18 -ai beirás
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
cvendel
Elnökségi tag, Admin
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 1347
Lakóhely: Jászberény
Regisztrált: 25.07.09 |
Elküldve: 2012.06.13 13:06 |
|
|
Babikata, ha már Csiga kikereste:
Hogy könyebben megtaláld, katt ide
"A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el."
Szent Ágoston |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Babikata
Hozzászólások: 15
Lakóhely: Bánréve
Regisztrált: 25.01.11 |
Elküldve: 2012.06.13 19:55 |
|
|
Köszi, meglett. Elsiklottam felette. A régi olaj leeresztése a telóból: kerék ki, teló aljából csavar ki. Vagy másként? Gondolom magát az egész telót nem kell kibontani. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.06.14 07:46 |
|
|
Ha kiveszed az alsó csavart,nagyon elrontod a napod......Húzd ki a telót a helyéról és egyszerűen a tetején öntsd ki.Vigyázz a rugó és alátét ne huljon ki,vagy vedd ki előre és jegyezd meg hogy voltak.Öntsd edénybe,hogy lásd mi volt benne,törmelék sorja stb,hogy lásd van-e szükség további bontásra.Olajbetölténsénél voszont már legyen benn a kerék,ami nem érhet a földre,hogy tuti széthúzza ütközésig a telót!Ekkor töltsd be a pontosan kimért 2,5 dl olajat.A tetejétől mérj pontosan szívd le a felesleget.Biztosan több lesz mert teljesen nem fog kifolyni,de ez nem gond.Ha többet hagysz benne,kiütheti a simeringet.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.06.14 23:14 |
|
|
Kicsit lemaradtam a kérdések megválaszolásával......
A háttámla keret úgy lett "csináltatva" egy krómozott lábú székből, hozzá lemezből hajtogatva és hegesztve a csomagtartó, a kereten pedig az eredeti cruiser kapaszkodók. A háttámla párna része egy alakra vágott fa rétegelt lemez amire egy régi kabátból kivágott bőrt (zippzárral) varrattam, benne sima szivacs. Összesen kb. 5e. Ft.-ba volt nekem, mert a szék egy leselejtezett darab volt kidobva .....
Jó is volt az egyedi legyártás, mert egy kicsit csámpás volt a mocim hátulja így a pontos/szimmetrikus gyártás nem jól mutatott, igazítani kellett rajta.
A kényelméről csak annyit, hogy drága feleségem rendszerint elalszik menet közben
Aki csinálta, az nem más mint az a barátom aki a kipufogót is hegesztette (Esztergomban).
Ha valaha sikerül képet feltennem, akkor rakok föl az aktuális állapotáról.
Csiga1 a teló dolgot én is ellenőrzöm, mert a korábbi első gumim kicsit kagylósan kopott.
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.07.02 07:36 |
|
|
Szóval karbi....sokadszor......
Most beszerezve egy kínai qvad csodát,Loncin 250 es blokk,pofonegyszerű karbi,indul hidegen melegen,gombnyomásra,se gáz se egyéb koreográfia,húz mint a Titanic,nyomatékos nem fullad,nem köhög,beindítás után azonnal megy 38 fokban terepezés után is pöccre indul alapjáraton...Szóval ma már én (is) kivezetnék csövet a hengerekről jobbra vagy balra,ahogy tetszik,és rá a Loncin vízszintes áramlású karbiját ,ác nélkül ejtőtartályal, és minden gond megoldódna szerintem..............és nem 85 000 egy karbi hanem 15000 ft..fene se érti ezt.......se éghajlati csavar se levegő,se vákumos biszbosz,se idegbetegen pontos benzinszint,kutya se tudja hányas a fúvóka,oszt még is jó..Igaz annó a sl 150 esemen sem tudtam mi az a karbiálítás..csak ment..
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.07.02 07:37 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
SirPalya
Hozzászólások: 123
Lakóhely: Piliscsév
Regisztrált: 14.10.08 |
Elküldve: 2012.07.03 19:13 |
|
|
Akkor leírnád a cikkszámát vagy, hogy miként is lehet hozzájutni egy ilyen csodához? Csak, hogy ilyet kérjek a közelgő szülinapomra !!
Ennyiért kár másra költeni a zsebpénzt
Komolyan érdekel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SirPalya |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2012.07.04 07:20 |
|
|
A karbi,vagy a qvad érdekel:-)))?
A wexxtor.hu-t nézd meg,ott külön linken van a qvad alkatrész,üzemanyag ellátás,karbik, van vagy 10 féle-kb 10 torokméret, a 250 es loncin blokkhoz való "noname" karbi van az enyémen is,még cikkszámot sem találok benne.Első nap szétkaptam,kipucoltam,de tiszta volt.Három csavarral szét lehet kapni.
Nincs benne semmi csak két fúvóka ,meg egy súber,se gyorsító se semmi,mégsem fullad még hirtelen gázra sem.Szívatót kb 3 másodpercre kér igaz meleg van.de secánk még ilyenkor is első indításra kért némi szavatót az első 10-20 másodpercben.
Szóval kell egy elhatározás, 20 centi rozsdamentes cső,védőgázas hegesztő a karimához,csőhajlító-egyszerübb egy csőszerelő ismerös-jó, ha kicsit iszákos/láda sör :-)))/ -oszt kész.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Szerkesztette: csiga1 - 2012.07.04 07:21 |
|