Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2014.05.26 20:23 |
|
|
Jut eszembe még egy tipp: úgy tudod kiszűrni hogy a generátor jó-e, hogy testhez képest méred a 3 kivezetést. Fordulat függvényében emelkedik a fesz (váltakozó feszültséget mérj, mert itt még nincs egyenirányítva és szabályozva!), akár 40-50V-ot is mérhetsz. Terheletlenül ezeknek nagyjából azonosnak kell lenniük. Azért mondom, hogy nagyjából, mert ha a fesz.szab döglött, akkor 1, vagy 2 fázist szabályoz csak a 3-ból, ergo, amelyiket nem szabályozza, az nem terhelődik (valamivel magasabb a feszültsége).
Hát, nagyhirtelen ennyi.
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2014.06.07 17:49 |
|
|
Szia Pytzoure!
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, de ma oldódott meg a problémám. Ki kellett cserélni a generátor állórészt, mert testzárlatos volt! Tehát a tekercsek nincsenek földelve! A töltésem tökéletes lett, csak a buxtárcám laposabb! Azért köszi a tanácsot! Mindenen végigmentem, minden jó volt, csak a tekercsek szigetelése égett-repedezett meg. Ha valaki ilyen munkára adja a fejét, az készüljön fel új csavarokkal és jó adag birkatürelemmel! A kis kínai/hogy törjem le a kicsi kezeit/ minden csavart beleragasztott a menetbe - nem csavarrögzítővel, hanem valami fehér ragasztóval- és a csavarokat nem lehetett megmenteni. Még egyszer köszi! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2014.06.07 21:59 |
|
|
Hali!
Hát, nem egyszerű látatlanban találgatni, az biztos :-) . Amúgy nincsmit ;-) . Félek, hogy inkább megkevertelek a túl sok információval, mint hasznos segítségedre lettem volna :-( .
De azért érdekes, amit mondasz, mert azt ki kellett volna tudni mérni. Mindegy, lényeg, hogy megoldódott :-) .Egyébként papamaci is így járt anno dacumal, az ő állórészét is ki kellett cserélni. Amúgy, ha elviszed egy tekercselőműhelybe a darabot, akkor elvileg újra tudják tekerni. Nem tudom, hogy az új most mennyibe fáj, de gyanítom, hogy olcsóbb a tekercselés. Papamaciét megkaptam tavaly, de még nem szántam rá magam, hogy elmenjek és megkérdezzem, hogy mennyiért tekerik meg...
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2014.06.08 10:22 |
|
|
Sziasztok! Tegnapelőtt eltörött a hátsó lengéscsillapítóm szára. A menetes rész törött le. Szerintetek hegeszthető? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2014.06.08 16:35 |
|
|
Az új állórész 10.000.-Ft ! / komplett, jeladóval együtt /Szerintem ennyiért nem tekercselik újra. Arról nem beszélve, hogy utána agyalás a beszerelésnél. Az újat meg berakod és kész! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2014.06.08 20:03 |
|
|
Az a 10 rugó nem is hangzik rosszul. Főleg, hogy benne van a jeladó is. Jóval többre gondoltam, mivel elég rossz híreket hallok mostanában a keewayesek árképzéséről (lásd CDI, 4005 HuF-ból már valami 48000 HuF-nál tart, amit a mai napig sem értek). Ennyiért szerintem megtekerhetik, de nincs értelme, ha új is van érte.
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Pytzoure
Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08 |
Elküldve: 2014.06.08 20:15 |
|
|
Csabi, hegeszthető, de csak akkor, ha a hegesztendő résznél már nem dolgozik, mert ha ott is becsúszik a szár, akkor tönkreteszi a porvédőt meg a szimmeringet. És még valami: jól ki kell gyökölni mert különben nem tart, ha szépen le van köszörülve. Ja, és gyanítom, hogy nem csak egy sima szerkezeti acél, hanem valami keményebb anyag, úgyhogy nem szabad hirtelen lehűteni, hagyni kell lehülni mert különben kiridegül és az első komolyabb kátyúnál elpattan. Úgyhogy csak odafigyelve. Ha nem sikerül így sem, úgyis újat kell venned. Én azt mondom, hogy egy próbát mindenképp megér.
[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i] |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2014.06.09 06:44 |
|
|
Köszönöm. Már vettem használtat, de megpróbálom megcsináltatni. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2014.08.14 09:10 |
|
|
Sziasztok! Elszakadt a kilométer meghajtó spirálom. Megrendeltem email-ben, és vártam hogy visszaigazolják. Dudálnak, látom a futár, meghozta. Nem kellett 24 óra, és itt van. Le a kalappal előttük. Még ki kell bányásznom a meghajtóból a beletörött darabot. Egyelőre várok, hogy a jó utak majd kirázzák belőle. Hétvégén az Alföldön voltam. Ne tudjátok milyen sz...-ok a főutak. van ahol a mellékutak jobbak. Itt most esik rendesen, de remélem szombatra megjavul az idő. A masina a kezdeti gondok ellenére szuperül működik. Kezdem megszeretni. Persze lekopogom többször. További szép napot, sikeres túrázást. Üdv: Csabi |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2014.10.19 18:01 |
|
|
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Szeretném levenni a motoromról a hengerfejeket. Szerintetek, ha nem mozdítom meg a hengert - azt nem szeretném lehúzni -, akkor kell talptömítést cserélni?
Ha nem kellene, akkor megúsznám a két dekni levételét, mert a hengerfejbe könnyen be lehet űzni a vezérműláncot. A hengerekbe már sokkal körülményesebb! Ha valakinek van ilyen tapasztalata, várom az útbaigazítását! Köszönöm! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2014.10.19 19:48 |
|
|
Hivatalosan új tömítés kell oda is.Ha megmozdul,alatta verni fogja az olajat.Szedheted szét az egészet.Ha van egy kis szerencséd jól oda van tapadva,és nem mozdul meg.Bár kétlem.De ha vezérműláncot cserélsz a blokk deklit úgy is le kell venned.A hengerfejek fixre húzása előtt a kipuffogókat fel kell szerelned,mert a kiömlöknem csatlakozni kell, azon nem mindegy hogy fekszik. Szval szerintem remémytelen.Ha meg folyik alóla,az kiba.. sok munka lesz újra szétszedni új hengerfejtőmítés stb.Viszont bármihez nyúlsz,előtte érdeklődd meg Szentendrén ,hogy tutira van-e minden hozzá!A héten voltam kinn pont cruiser alkatrész kellet a cimbiminek,hát nem minden van....és akkor még finom voltam...
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2014.10.20 06:31 |
|
|
Köszi Csiga ! Nem vezérműláncot akarok cserélni, csak a szelepeket akarom becsiszolni. Az enyémben gyárilag D.I.D. lánc van és nagyon bírja. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2015.01.17 22:14 |
|
|
Sziasztok! Tudna valaki cdi bekötésről rajzot adni? |
|
Szerző |
RE: SS250 |
lazsuteso
Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15 |
Elküldve: 2015.01.21 23:28 |
|
|
Sziasztok! Annyira új vagyok hogy azt se tudtam hogy az ss250 az én mocim jelnti. Csiga1 irányított ide. Lánckerékkel kapcsolatban olvasgattam mert hogy nekem is gondom van vele. Így vettem egy hete. Megvettem a szilenteket de az írottak alapján be sem építem. Abban szeretnék segítséget kérni hogy Pesten tud e valaki esztergályost ajánlani aki legyártja nekem a szilenteket.
Egyenlőre ennyi. Lessz még biztos rengeteg kérdésem mert még csak pislogok hogy mi micsoda a mocin. Köszönöm a segítséget előre is. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
lazsuteso
Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15 |
Elküldve: 2015.01.25 11:10 |
|
|
Nos azóta megoldódott a problémám hézagolás szilentgyártás. Minden oké lett.
Viszont van némi aggályom azzal hogy nincs semmi kontrol hogy van e olajnyomása a mocinak vagy hogy nincs akumulátor töltés. Ezeket meglehet barkácsolni vajon hogy legyen?
Szerkesztette: lazsuteso - 2015.01.29 12:13 |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2015.01.29 14:04 |
|
|
Szia!Én egy digitális voltmérőt kötöttem be. Látod a pillanatnyi feszültséget. Engem is zavart, hogy nem tudtam van -e töltésem.http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/merestechnika/index |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2015.01.29 14:07 |
|
|
http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/merestechnika/mini_digitalis_led_voltmero_panelmuszer_3_5_30v_2030716220.html |
|
Szerző |
RE: SS250 |
Csabi
Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13 |
Elküldve: 2015.01.29 14:16 |
|
|
Van zárt /vízmentes/is. Olyat keress! |
|
Szerző |
RE: SS250 |
lazsuteso
Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15 |
Elküldve: 2015.01.30 00:01 |
|
|
Olajnyomásra kontrolra ötlete valakinek? Kössz a tippet a töltésre. |
|
Szerző |
RE: SS250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2015.01.30 19:33 |
|
|
Jobbról a két henger között a talpaknál van egy csavar,azt kicsavarod ott tudsz mérni.Mlegen kb 1-1,5 atm van.Az már jó.
Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog! |
|