CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 95 / 102 << < 92 93 94 95 96 97 98 > >>
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2014.05.26 20:23
Jut eszembe még egy tipp: úgy tudod kiszűrni hogy a generátor jó-e, hogy testhez képest méred a 3 kivezetést. Fordulat függvényében emelkedik a fesz (váltakozó feszültséget mérj, mert itt még nincs egyenirányítva és szabályozva!), akár 40-50V-ot is mérhetsz. Terheletlenül ezeknek nagyjából azonosnak kell lenniük. Azért mondom, hogy nagyjából, mert ha a fesz.szab döglött, akkor 1, vagy 2 fázist szabályoz csak a 3-ból, ergo, amelyiket nem szabályozza, az nem terhelődik (valamivel magasabb a feszültsége).

Hát, nagyhirtelen ennyi.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2014.06.07 17:49
Szia Pytzoure!
Bocs, hogy ilyen sokára válaszolok, de ma oldódott meg a problémám. Ki kellett cserélni a generátor állórészt, mert testzárlatos volt! Tehát a tekercsek nincsenek földelve! A töltésem tökéletes lett, csak a buxtárcám laposabb! Azért köszi a tanácsot! Mindenen végigmentem, minden jó volt, csak a tekercsek szigetelése égett-repedezett meg. Ha valaki ilyen munkára adja a fejét, az készüljön fel új csavarokkal és jó adag birkatürelemmel! A kis kínai/hogy törjem le a kicsi kezeit/ minden csavart beleragasztott a menetbe - nem csavarrögzítővel, hanem valami fehér ragasztóval- és a csavarokat nem lehetett megmenteni. Még egyszer köszi!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2014.06.07 21:59
Hali!

Hát, nem egyszerű látatlanban találgatni, az biztos :-) . Amúgy nincsmit ;-) . Félek, hogy inkább megkevertelek a túl sok információval, mint hasznos segítségedre lettem volna :-( .
De azért érdekes, amit mondasz, mert azt ki kellett volna tudni mérni. Mindegy, lényeg, hogy megoldódott :-) .Egyébként papamaci is így járt anno dacumal, az ő állórészét is ki kellett cserélni. Amúgy, ha elviszed egy tekercselőműhelybe a darabot, akkor elvileg újra tudják tekerni. Nem tudom, hogy az új most mennyibe fáj, de gyanítom, hogy olcsóbb a tekercselés. Papamaciét megkaptam tavaly, de még nem szántam rá magam, hogy elmenjek és megkérdezzem, hogy mennyiért tekerik meg...


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2014.06.08 10:22
Sziasztok! Tegnapelőtt eltörött a hátsó lengéscsillapítóm szára. A menetes rész törött le. Szerintetek hegeszthető?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2014.06.08 16:35
Az új állórész 10.000.-Ft ! / komplett, jeladóval együtt /Szerintem ennyiért nem tekercselik újra. Arról nem beszélve, hogy utána agyalás a beszerelésnél. Az újat meg berakod és kész!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2014.06.08 20:03
Az a 10 rugó nem is hangzik rosszul. Főleg, hogy benne van a jeladó is. Jóval többre gondoltam, mivel elég rossz híreket hallok mostanában a keewayesek árképzéséről (lásd CDI, 4005 HuF-ból már valami 48000 HuF-nál tart, amit a mai napig sem értek). Ennyiért szerintem megtekerhetik, de nincs értelme, ha új is van érte.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2014.06.08 20:15
Csabi, hegeszthető, de csak akkor, ha a hegesztendő résznél már nem dolgozik, mert ha ott is becsúszik a szár, akkor tönkreteszi a porvédőt meg a szimmeringet. És még valami: jól ki kell gyökölni mert különben nem tart, ha szépen le van köszörülve. Ja, és gyanítom, hogy nem csak egy sima szerkezeti acél, hanem valami keményebb anyag, úgyhogy nem szabad hirtelen lehűteni, hagyni kell lehülni mert különben kiridegül és az első komolyabb kátyúnál elpattan. Úgyhogy csak odafigyelve. Ha nem sikerül így sem, úgyis újat kell venned. Én azt mondom, hogy egy próbát mindenképp megér.


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2014.06.09 06:44
Köszönöm. Már vettem használtat, de megpróbálom megcsináltatni.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2014.08.14 09:10
Sziasztok! Elszakadt a kilométer meghajtó spirálom. Megrendeltem email-ben, és vártam hogy visszaigazolják. Dudálnak, látom a futár, meghozta. Nem kellett 24 óra, és itt van. Le a kalappal előttük. Még ki kell bányásznom a meghajtóból a beletörött darabot. Egyelőre várok, hogy a jó utak majd kirázzák belőle. Hétvégén az Alföldön voltam. Ne tudjátok milyen sz...-ok a főutak. van ahol a mellékutak jobbak. Itt most esik rendesen, de remélem szombatra megjavul az idő. A masina a kezdeti gondok ellenére szuperül működik. Kezdem megszeretni. Persze lekopogom többször. További szép napot, sikeres túrázást. Üdv: Csabi
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2014.10.19 18:01
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Szeretném levenni a motoromról a hengerfejeket. Szerintetek, ha nem mozdítom meg a hengert - azt nem szeretném lehúzni -, akkor kell talptömítést cserélni?
Ha nem kellene, akkor megúsznám a két dekni levételét, mert a hengerfejbe könnyen be lehet űzni a vezérműláncot. A hengerekbe már sokkal körülményesebb! Ha valakinek van ilyen tapasztalata, várom az útbaigazítását! Köszönöm!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2014.10.19 19:48
Hivatalosan új tömítés kell oda is.Ha megmozdul,alatta verni fogja az olajat.Szedheted szét az egészet.Ha van egy kis szerencséd jól oda van tapadva,és nem mozdul meg.Bár kétlem.De ha vezérműláncot cserélsz a blokk deklit úgy is le kell venned.A hengerfejek fixre húzása előtt a kipuffogókat fel kell szerelned,mert a kiömlöknem csatlakozni kell, azon nem mindegy hogy fekszik. Szval szerintem remémytelen.Ha meg folyik alóla,az kiba.. sok munka lesz újra szétszedni új hengerfejtőmítés stb.Viszont bármihez nyúlsz,előtte érdeklődd meg Szentendrén ,hogy tutira van-e minden hozzá!A héten voltam kinn pont cruiser alkatrész kellet a cimbiminek,hát nem minden van....és akkor még finom voltam...


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2014.10.20 06:31
Köszi Csiga ! Nem vezérműláncot akarok cserélni, csak a szelepeket akarom becsiszolni. Az enyémben gyárilag D.I.D. lánc van és nagyon bírja.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2015.01.17 22:14
Sziasztok! Tudna valaki cdi bekötésről rajzot adni?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
lazsuteso

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15
Elküldve: 2015.01.21 23:28
Sziasztok! Annyira új vagyok hogy azt se tudtam hogy az ss250 az én mocim jelnti. Csiga1 irányított ide. Lánckerékkel kapcsolatban olvasgattam mert hogy nekem is gondom van vele. Így vettem egy hete. Megvettem a szilenteket de az írottak alapján be sem építem. Abban szeretnék segítséget kérni hogy Pesten tud e valaki esztergályost ajánlani aki legyártja nekem a szilenteket.
Egyenlőre ennyi. Lessz még biztos rengeteg kérdésem mert még csak pislogok hogy mi micsoda a mocin. Köszönöm a segítséget előre is.
+36304117168 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
lazsuteso

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15
Elküldve: 2015.01.25 11:10
Nos azóta megoldódott a problémám hézagolás szilentgyártás. Minden oké lett.
Viszont van némi aggályom azzal hogy nincs semmi kontrol hogy van e olajnyomása a mocinak vagy hogy nincs akumulátor töltés. Ezeket meglehet barkácsolni vajon hogy legyen?
Szerkesztette: lazsuteso - 2015.01.29 12:13
+36304117168 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2015.01.29 14:04
Szia!Én egy digitális voltmérőt kötöttem be. Látod a pillanatnyi feszültséget. Engem is zavart, hogy nem tudtam van -e töltésem.http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/merestechnika/index
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2015.01.29 14:07
http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/merestechnika/mini_digitalis_led_voltmero_panelmuszer_3_5_30v_2030716220.html
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Csabi




Hozzászólások: 89
Lakóhely: Kocs
Regisztrált: 07.11.13
Elküldve: 2015.01.29 14:16
Van zárt /vízmentes/is. Olyat keress!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
lazsuteso

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 23
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 16.01.15
Elküldve: 2015.01.30 00:01
Olajnyomásra kontrolra ötlete valakinek? Kössz a tippet a töltésre.
+36304117168 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2015.01.30 19:33
Jobbról a két henger között a talpaknál van egy csavar,azt kicsavarod ott tudsz mérni.Mlegen kb 1-1,5 atm van.Az már jó.


Ha a cápa már a tenyeredből eszik,légy biztos benne a lábadból is fog!
Privát üzenet küldése
Oldal: 95 / 102 << < 92 93 94 95 96 97 98 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.29 10:50
Üdvözletem küldöm Hévízről!

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK