CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 43 / 102 << < 40 41 42 43 44 45 46 > >>
Szerző RE: SS250
kicsi1971




Hozzászólások: 94
Lakóhely: Csikvánd
Regisztrált: 01.10.09
Elküldve: 2010.02.21 16:29
sziasztok egy kérdés,,,nem indul a moci,,,,,,,olyan jelenség van ,, a gyertyát kiveszem,pipa rá,hengerhez értet gyujtás,inditás SZIKRA SEHOL AMINT ELVESZEM 1MM-ERT AZONNAL DOBJA A SZIKRÁT MINDKÉT HENGERNÉL EZ A JELENSÉG.........BENZIN VAN UJ GYERTYA +TRAFO+PIPA.
MIT CSINÁLJAK???????????MIKOR LERAKTAM SEMMI BAJA NEM VOLT..(DECEMBERBEN)


sziasztok,,,Az életet, nem a lélegzetvételek száma határozza meg,hanem azok a pillanatok amitől eláll a lélegzeted,,,,,,,,,
06303873897 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
szecsa




Hozzászólások: 57
Lakóhely: Kismaros Kossuth L. út 30
Regisztrált: 06.04.08
Elküldve: 2010.02.22 08:07
Szia kicsi1971!

A problémáddal nem csak te vagy egyedül! Szinte az összes KW ilyen! Ez sajnos egy típushiba! Nem mindig egy időben jelentkezik!
A gyertyakábel és a pipa anyaga nem alkalmas nagyfeszültségű rendszerhez. Ajánlat: Kár volt kicserélni a trafókat! Cserére szorul a gyertyakábel és a gyertyapipa. Szívesen ajánlom a kispolákét! Vigyázz! Ne cseréld fel a jobb és balhengert! Ugyan duplaszikrás a rendszer, de fordítva a forgásirány miatt nem megy!

Üdv: Szecsa
06-30-438-1491 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.22 10:16
Szia kicsi!Csak megerősíteni tudom szecsa-t!
Az én esetemben még az sl-em 2006 telén produkálta ugyanezt a hibát. Én azon a télen ha lehetett sokat motoroztam,és este leraktam reggel nem indult.Ugyan ez volt a jelenség gyertyánál nincs szikra,viszont"ugratva" 2 centiröl is ment. Valami csörgyött a gyertypipában,gondoltam meg is van a hiba. Hazafelé vettem egy gyönyörű és állati drága pipát amihez a hordókónusz is kellet a gyetya végére,hát a hiba még rosszabb lett. Trafó cdi csere(az sl-hez ezek fillérek voltak az utikészletemben minden volt)de semmit sem segített.Munkahelyemen kértem meg egy vilamossági szerelőt aki este hazajött velem mindeféle mérőmüsszerrel felszelelkezve,hogy úgye"Sárkányra megyünk"legyen ott minden.
Belépve a garázsba már elmesélésem alapján,mondta is a konkluzíót,nem jó a gyertyapia ugyanis amit vettem nincs benne zavarszűrő ellenállás ezért a cdi-gyújtáshoz nem kompatiblis. A régi gyertapipámban pedig " szétfagyott" az ellenállás,mint kimérés után kiderült.
Úgy,hogy egy ilyen banálisd hiba okozott nálam ugyanilyen hibát.
Én azóta csak minimum 5 ohmos ellenállású pipát használok(javaslom a champion piros szilikongumisat) valamint zavarszűrt gyertyát pl nekünk- ss cruiser - NGK cr7hsa-tip. A gyertyáan az R betű jele nti,hogy zavarszürt.

A miértjét fentieknek nem értem csak elmesélem,hátha neked is segit.
Bocs ha belevau,szia csiga1.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.22 10:16
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.22 16:48
Ma korszakalkotó felfedezést tettem!:-)
Rakom" összefelejbe" a motorom(úgy nézki,hogy a karburátor és indítási probléma a farslevegővel eggyütt megoldva,nem beszélve a folyó gyorsítóról!/csak el ne kiabáljam/).

A benzincsapomon három állás van:
-felfelé: egy üres pohár(jó kicsi van az alján)jelsmiley-
- alsó állás :egy teli pohár jel,
-vizszintesen :egy pri felirat.
Namármost felső állásban folyik a benya szabadon.
Alsó és pri állásban nem folyik szabadon.
A motor viszont alsó és pri állásban is gond nélkül üzemel!!!
Ezt nagyon nem értem?
Tettem egy átlátszó szűrőt a csap után és alsó és pri állásban ütemesen pumpálódik a benzin!
A benzincsapot is vezérli ezek szerint a vákum,minden Ac pumpa ütemmel megeggyezően kinyit bezár engdeve az Ac müködni!
Csak azt nem értem minek a két üzemi állás?Mi a különbség a kettő állás között?Megvalósitották a kinaiak a mechanikus elektromos benzincsapot?vagy mi a gyík?

Nektek is ilyen a csap?
Szecsa??Pytzoure??Kain Joci?? és többiek?
Mikor melyik állást célszerű használni szerintetek?
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.22 19:07
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.02.22 18:35
Szia csiga1 !

Az alsó állás az üzemi pozíció / a benzinpumpa adagolja a benzint / !
A felső állás a tartalék / ua. mint az alsó, csak mostmár tudod, hogy a nyolcadik utas a benzinkutas / !
A PRI a hosszabb állás után ejtőtankosként feltölti a karburátort kb. 3-4 perc alatt !
Ha PRI-ben is pumpálódik a benya, akkor valamit rosszul kötöttél be !
Szerkesztette: bacisteve - 2010.02.22 18:38
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.22 19:06
Hát ez az,nekem felső állásban folyik szabadon, a másik kettőben viszont pumpál az Ac, ezt nem nagyon értem.A csövek úgy vannak rajta, ahogy azt Szentendrén odadták.Adja(?)magát. De a régi is ugyanígy volt bekötve.Figyelmesen(lefényképeztem mielőtt hozzányúltam)szedtem szét cseréltem ki.Igaz azt nem elenőriztem, hogyan miből ,melyik csőből mi- mikor folyik,de korábban mesélt vétel utáni indithatatlansági kínlódásom miatt-alatt az Ac-t illetve a benzin csapot is cseréltem.Igaz tök feleslegesen,mert nem ott volt a grimbusz.
Az új csapot viszont szét kellett szednem mert már újonan folyt,nem volt teljesen összerakva.Talán ott belül baltáztam el valami?

De egy dolgot Teve így sem értek,mikor van akkor zárva????

Az üzemi állás lenne a "zárt "állás-(általad említett üzemi állás)-mert akkor nem tud folyni csak az Ac szívhatja ki?

A másik, tartalék állásban sem volna szabad kifolynia akkor is csak szívni szabadna csak(gondolom én?)?
Ezek szerint (gondolom én) két üzemi állás alul(normál működés) - felül(normál müködés tartalék üzemanyaggal) ,között volna a szabadkifolyós állás??

Ezek szerint nekem a két"üzemi" állásom a normál működés és a tartalék állás keveredett össze,a szabadkifolyással?
Most már akkor csak azt kéne megtaláni melyik csövön mikor jön a benzin,hogy pariba állítsam a jelzésekkel?


Jól értem Bacisteve????
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.22 19:10
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.02.22 20:03
Szia csiga1 !

A potos bekötés most nincs előttem, de a csapból 1 benzincső megy a szivattyúhoz, 2 cső megy a tanktól a csapra és van egy vákuumcső .
Nincs a csapnak zárt állása, mert a PRI-n kívül csak akkor folyi az anyag a szivattyúba, ha a motor jár és a vákuum nyitvatartja a csapot - tehát álló motornál nincs ami nyissa. A PRI állás kikerüli a vákuumszelepet és igy tud folyni az üzemanyag . Ha jól rémlik, akkor a motor eleje felé mutató csonk a csapon a vákuumé .
A dolgot egyébként jól látod .Holnap megnézem az enyémet és megírom a bekötést !
Szerkesztette: bacisteve - 2010.02.22 20:04
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.22 20:34
Üdv, Csiga!

Bacisteve jól mondja (amit küldtem leírást, abban ez azt hiszem hibásan van feltüntetve). A benzincsapnak nincs zárt állása, ezt a funkciót egy membrán látja el a tartalék és normál üzem állásban, amikor leállítod a vasat és nincs vákuum. Vagy felcseréltél valamit, vagy, ha nem te, akkor feltehetően az előtted szerencsét próbáló játékos smiley. Valamelyik állás fel van cserélve az átfolyó állással, de még az is lehet, hogy egyik sincs jó helyen. A motor járásán jóformán észre sem lehet venni, hogy átfolyón van. Egyébként pedig a kérdésre a válasz: igen, a középső (PRI) állás a szabad átfolyás, alul normál, felül tartalék.

Sok cseresznyét!

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
szecsa




Hozzászólások: 57
Lakóhely: Kismaros Kossuth L. út 30
Regisztrált: 06.04.08
Elküldve: 2010.02.22 21:10

Sziasztok SS 250-sek!

Benzincsapdát észleltem! Nos ez valóban egy nagy csapda!
Helyes az állítás, miszerint felül a tartalék, alul az üzemi állás. Sok bosszúságot okoz ez a fajta megoldás.
Nézzük a bosszúságok okait:

1, Hamar kifogy az üzemanyag!
2, nincs a tartalék és az üzemi tartomány között különbség
3, nincs zárt állás
4, folyamatosan folyik a brenya
5, szakaszosan adagolja az üzemanyagot.

Nos kezdjük azzal, hogy a megoldás jó, de a konstrukció nem ér semmit!

1, ha hamar kifogy a brenya annak vagy tömítetségi okai, vannak, vagy túl magason van az üzemállás, és úgy vesszük észre: Ó már tartalékra kell tenni?

2, ha nincs a tartalék és az üzemanyag között különbség, akkor vagy repedt a szűrő, vagy a tömítő gumi szelence szakadt el.

3, ha nincs zárt állás ugyan ez a probléma, mint a felső sorban, de más furatra nézve.

4, ha folyamatosan folyik a brenya nyitott állásban, akkor a membrán tömítő gyűrűje szakadt el, vagy sérült meg.
(csak magas ford. jelent problémát!)

5, ha szakaszosan adagolja a benzint, akkor eltömődött a szűrő vagy a befolyó cső esetleg a membrán luftot kapott. A szakaszosságot előidézheti a repedt vákuumcső rezonálása is!

Azt hiszem a benzincsapdát hatástalanítottam!

Üdv: Szecsa

Sok motorozást és jó egészséget!


06-30-438-1491 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.22 21:30
Mikor a benzincsapot szétszedtem ott egy négylyukú tárcsa előtt forog egy lyuknélküli tárcsa(ezen van a karocska amivel mozgatod).A két tárcsa között van egy gumilap,amin viszont csak három lyuk van.Ez nem volt a helyére rakva az új csapban. Én felraktam egyféleképpen ,de fogalmam sem volt,melyik lyukat kell takarnia. Így lehet,hogy ezt raktam be rosszúl.Én eddig szentűl meg voltam győződve róla,hogy a tartalék állás az ejtőtartály rendszerű, középen ,mivel nem folyt a benzin zárva van,alul meg mivel járt így a motor,nyitva.Ma zavarodtam meg egy kicsit mikor próbajáratás során elfelejtettem kinyit a csapot és a motor vígan pöfögött....
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.22 21:33
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.23 06:18
És köszi,hogy ennyien segítetek!Rámfér!

Ilyen motorom, amivel három hónapja küzdök,de még a 10 kilómétert nem haladtam meg vele,még nmem volt.Remélem ezután a gyömölcsöző együtlét évei következnek.Nem egy egyszerű típus. Olyan mint egy telivér mediterrán csaj,be kell tör-meg kell hódítani, de egy pillanatra kihagysz,már mást csinál mint amit kéne.Remélem egyszer betöröm vagy meghódítom(vége lessz az örök szerelés -hibajavításnak) és arra haználom amire való-motorozok vele.

A feleségem is mondja már- Ez fiam jó csere volt!-Miért nem legót vagy puzzlét vettél?Azzal is elmolyoltál volna egész télen de legalább nem lettél volna koszos!smileysmiley
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.02.23 06:39
Szia csiga1 !

Ahogy ígértem a bekötés a benzincsapon :

- a motor eleje felé mutató csonk a vákuum ;
- hátsó felső, a tankon a belső csonk ;
- hátsó középső ,a tankon a külső csonk ;
- hátrafelé az alsó a benzincsonk / innen megy a benzin a szivattyúra /

Ezzel működnie kell, ha nem, akkor a benzincsap a bibis !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.23 16:35
Köszi az infót Teve! Már meg is csináltam.
A legalsó volt felcserélve a legfelsővel
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.02.23 18:34
És működik ?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.23 19:06
Müködik persze.Bár eddig is müködött,csak most ott van minden funkció ahol írtad.
Persze nem értem,hogy hogyan működhetett,mert a kifolyó cső,mely az Ac,hez megy nekem az volt a jobb tankszekció befolyó csövének helyére kötve.A tankszekció csöve meg arra a csöcsre amiröl az Ac felé menő vezeték került most.
Az a szomorú,hogy mielőtt megbontottam lefotoztam,ma is megnéztem mert el van rakva,a kép, gyárilag is rosszúl volt bekötve.Ja és a márkakereskedés aki miután kifizettem ,közölte, hogy nem csak a vételkor nem tudták beindítani,hanem soha .De ez nem késztette öket nyomozásra.Persze annak tudatában vettem meg,hogy dög,nem indul,(gondoltam-láthatólag helyesensmileysmiley-hogy ha átforog,és minden alkatrésze megvan vagyok olyan motoros,hogy megcsinálom-igaz max egy hetet szántam rá..én a kis naív:-)))de szakmai kivagyiságból is három év alatt,üres napjaimban,míg vevőre vártam volna,csak megcsináltam volna.
De láthatólag a kitartás meghozza gyümölcsét.Három év sem kellett,jön egy hülye:Én-és elviszi dögön ,hogy három hónapig legózzon és majd belehülyüljön...smileysmileysmiley
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.02.23 19:50
Üdv, Csiga!

Csodálatra méltó a kitartásod! Bár, ezt én is megkaptam anno, mikor a prüszköléssel küzdöttünk és csakazérse adtam föl smiley. Amúgy valamelyik hozzászólásodban írtad vala, hogy reméled, hogy mostmár a motorozás következik. Csak azt tudom kívánni, hogy ÚGY LEGYEN! Bár, tudom a miénkről, hogy azért ez sajna nem egészen így van, valami nyifáncája mindig van, amivel foglalkozni kell. Amikor mi így küszködtünk vele, én is azt hittem, hogy sosem érek már a végére, de hogy lekopogja, most nincsenek vele nagy bajok, amik mozgásképtelenséget okoznának.
A váltó mondjuk most köszörül egy kissé 5.-ben, amivel egyelőre nem tudok mit kezdeni és nem tudom, hogy mi okozza, de majd szétborítom és talán megoldódik ez is. Csak még helyem nincs egyelőre, mert ha lenne, már nekiugrottam volna.

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.23 20:50
Mostmár azért úgy érzem a vége felé járok. Azért tartott ilyen sokáig mert előszőr nem tudtam ,mit,hogyan csináljak meg rajta.Aztán másfél hónapra bezárt Szentendre,aztám meg állat hideg lett és nincs fütött(csak fűtelen)garázsom,meg aztán plexi szerelés,bukócső szerelés, új ülés készítése,táskakonzol szerelés.hátsókerék megelőző szilentezés-damiddozás,nagyobb lánckerék szerelés,hosszűtükörtartó ,akkukábaelezes akkutól végig(mind szét volt repedve a szigetelés fél centinként)stb.

Az biztos,hogy csak a motor beinditása és stabil járás elérése(mostmár az van) kb 40-50 munkaórámban van.Ebben benn van a tanácstalanság-hogy rossz nyomon indultam a hiba nyakát kitekerni-meg a hozzá nem értésem is. Elkell ismernem ,azért nem véletlenül tanúl valaki 4 évig autó-vagy motorszerelőnek. Kalapom minden szakember előtt,nem egyszerű ez,mint amilyennek kinéz,elsőre.

Ha nem jön közbe semmi(most száradnak a konzolok a bukocsőhöz,és táskához,hosszú tükörhöz,egy héten belül megteszem az első lépéseket, megkisérelem bejáratni szépen aztán hajts..........:-))) csak mostmár egy darabig ne legyen ele semmi ,mert megbolondulok.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.25 14:24
Na ma végre gurultam 55 km-et!!!!!!!!!!A motor tökéletes,bár rendkívül szoros, 8-10 kilcsinként régi P21 emre emlékeztetett, elgyengüléseivel, ami kis behúzott kuplungos 10 másodperce kigurítással orvosolható. A P 21 em bejáratása anno csak másodikra sikerült(elsöre megragasztottamsmileysmileyde ez jó lecke volt).


Viszont -ma igen ráérős napom volt/hála I.ten/-hogy értsétek alattiakat.
Első elindulásom alatt megkaptam az általatok oly sokszor leírt durrogást,lövöldözést.lo kilcsi után vissza is fordultam,és- a 100 . tanklevétel után már 10 percen belül hozomsmileysmiley-újra szétkaptam a karbit.smileysmiley
Az úszószintet felvittem 20 mm re, beraktam a szecsa által korábban írt,és általam megvett 110 es főfúvókát,subertút kihúztam a legamagassabb rovátkába-(gondltam felmegyek a felső határra),és láss csudát megszünt a durrogás lövöldözés.
Hihetelenül szépen jár.Pöcce indul hidegen!!!-és a meleg minden fázisában. (hazajövetel után félóránként pöccentettem a kihülés minden fázisában.)
Üzemben kitünő igaz 60-70 et nem haladtam meg, de egy- egy kisérleti (de tényleg csak ennyi) odrántásra sem fulad hanem indulna,hogy majd lesek róla.
A kezelésiben javasolt 5. ben 45 km tarthatalan,hiszen 5. 45 nél szétrángatja magát. A kezelési könyvnél nagyobb fércművet még nemláttam!!.

Az úszószint állitást mostmár úgy végzem,hogy a belső űszóházfedél alsó-belső peremét véve a O.mm-nek.Átjelőltem a 17-20 mm es méretet a külső oldalára így gumicsővel gyerekjáték az állítás.

Kiséreltező kedvű barátaim kiváncsi lennék,ha valaki megcsinálja,neki-mondom 10 perc meló-ha bejön,nem durrog megéri-mi a véleménye.
A 110 es fuvóka bármely hagyományos autósboltban beszerezhető-(5mm es menet lada fuvóka, 100 astól töl 5 önként 175 ig ömlesztve árúlják ,én 200 ft ért vettem)Az eredeti nekem 92,5 es volt.
A gyertyaképem 40 kilcsi után világos őzbarna-tehát a keverék jónak tűnik. Igaz most nkg cr6 hsa van benne cr7 hsa helyett de télire ezt jobbnak látom-jelzem a Yamaha xvs 250 gyári előírása a 6-os illetve a 110 es főfúvóka is. Persze kiváncsi leszek,ha " ...A nyármelegtől a kopár szik sarja".. smileylesz pl. 30 fokl mi lessz ,de most állati jó.
Ha valaki kisérletezik,az az úszót mérje meg sublerrel ,hogy honnan indul,ha nemjó vissza tudja állítani az eredetire.
Én a nyelvecske és az úszőtest közötti távot mérem. Vigyázni,mert 1 mm távemelés kb 2,5 mm szintemelést okoz!

Pytzoure! A bukócsóvel vigyázz,én is megszívtam. Otthon tők jónak tünt a QM vista. Az úton beér az első sárvédőben satuféknél.
Az első sárvédő majdnem eléri a fesszabáléyzót,berugázás végén.Fene sem gondolta.. Magasabbra kell emelnem,pedig olya állató jól megcsináltam...smiley Viszont így az is látszik, hogy nagyon körültekintően kell választani hozzá.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.25 14:29
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.25 18:22
Most jöttem a garázsbólsmileysmiley 6 óra állás után,tök hidegen,egy fél !!!fordulatra indulsmiley félszivatóval durrogás,fulladás nélkül jár, kb 4-5 perc után tök meleg,és húzható a gáz,veszi a fodulatot,nem durrog,nem köpköd.

Hát remélem nem kiabálok el semmit, de,hogy most iszok egy pohárka rumot vagy viskast-vagy mindkettőtsmiley az biztos,rámférsmiley
Hogy mi lessz vele + 30ban nem tudom de hogy egynlőre nem buherálom a karbit az tuti.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: SS250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.02.26 12:34
Egész éjszakai +délőtti állás után ,egy pöccenésre indul hidegen ,félszivatóval meglegszik,utánna veszi a fordulatot mint kisanygyal.-Kiváncsian várom(és állatira)a meleget,(mármint jőidőtsmileysmiley)remélel az sem lomboz le(nem kell visszaállítani mindent!).
Szerkesztette: csiga1 - 2010.02.26 12:34
Privát üzenet küldése
Oldal: 43 / 102 << < 40 41 42 43 44 45 46 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK