CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway chopperek
Oldal: 17 / 29 << < 14 15 16 17 18 19 20 > >>
Szerző RE: Land Cruiser 250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.07 17:22
Üdv, Pesu!

A vibráció problémád szerintem a láncáttétel módosításával meg fog oldódni, de első és hátsó lánckerék fogszám kérdésében nem foglalnék állást, mert nem tudom, hogy az LC-n milyenek vannak, azonos-e az SS-éval. A karbihoz szerintem ne nyúlj, ha nem tapasztalsz gázadáskor torpanást, kihagyást (főleg hideg időben, 10-15 fok alatt) esetleg lövöldözést, durrogást. Ha gázadáskor torpan, akkor cserélheted a főfúvókát. A 92.5 és 110 azt jelenti, hogy ekkora a főfűvóka furatának átmérője századmilliméterben értve. Mi abból indultunk ki, hogy a 250-es Yamaha virgácson (amiről ugye az SS koppintva lett) ugyanilyen Mikuni karburátor van, a blokk is ugyanaz és a Yamahánál 110-es főfúvóka van a karbiban. Nincs is semmi baja, egy Yamahát sose hallasz prüszkölni. Láss csodát, 110-es főfúvókával (Csiga elbeszélése alapján) az SS sem prüszköl hidegben és nemcsak hogy nem fogyaszt többet, jobban is megy.
Nem akartam belevauvau.

Respect&Peace
Pytzoure




[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.07 18:03
Pesu, én azt javaslom vagy várd meg Dinit-hogy megcsinálja az ő mociján és milyen eredményel-értds- érdemes-e vele foglalkozni, vagy várd meg,hogy az én mocim mit csinál ezzel a beállítással melegben.

Gondolom akkor olvastad motorom "nehéz megszületésének történetét"?
Azért lehet ott még nincs minden kőbe vésve.Nálam az "átlaghoz"képest a benzinszintem is magasabb, de Bacisteve által lefordított ,yamaha kezelési szerint lehet ok is,ez a szint még a gyari utasítás szerint is. Azt is várd meg, hogy Dini-ha szétszedi-kimérje a karbit, hogy a végül is felülről mérendő 16 mm lehet alulról 20 mm,és akkor tényleg azt találtam el amit elő is írnak.

Ha meg az van előírva,teljesen temészetes,hogy a három millivel alacsonyabb szintnél egy ország secája cruisere durrog hidegben,az lenne a csoda ha nem így lenne.
De lehet,hogy ha bejáródik a gépem,vagy még hibát találok az egész tarthatalan lessz nálam,. . Egy biztos nekem most 20mm a benzinszintem alulról, 110 es a főfúvókám, legkülső a subertűállásom, és elöl egy foggal nagyobb a lánckerekem.
Más műszaki modosítás nincs a gépemen. Ezzel az áttétellel 60 at éppen megy 5.ben,de 55 nél mindenképpen vissza kell váltani.

A porlasztó beállítás hosszas kiséletezés során ,nekem most ezzel lett a legtökéletesebb.
Egy biztos ezzel kb +10 fokban így bejáratósan kitünően indul-PÖCCRE HIDEGEN DE TÉNYLEG- ÉS PÖCCRE MELEGEN DE TÉNYLEG-szerintem ezt kevés seca és cruiser csinálja.Monodom most + 10 ben!!!Kb 4 perc kicsi (fél )szivatóval való pötyögés után húzhatő. cr6 hsa gyertyáim így 60.al tötyörögve őzbarnák. Így gyetyakép alapján a keverék(benzin lvegő) a szakkönyvek szerint tökéletes kell lennie.

Azt hogy meleben mi lessz,és most ugye negyedgázzal járok, így ok,de ,hogy fél háromnyed és full gázon mi van,mi lessz azt nem tudom.
Ennek tükrében olvad, beszámolóim az jelenségről!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2010.03.07 19:42
Sziasztok fiuk!! A Kinaiak motorjaikat nagyvárosi közlekedésre tervezték. Ezért mindegyik motor rövid átételel van elátva.(Ja meg azért hogy nelegyen olyan teljesiményű, mind amiről másolták. Ezért mindent elkövettek hogy lefojcsák. Én 150-sem kipufogó könyök csövébe kisújom sem fér beke. Igy nemcsoda 11-12 LE-TELJESíT.. ÜDV GITMIKI!!!!
06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.07 20:04
Gitmiki, ez volt az én gyanúm is, hogy folytás gyanánt van benne a 92.5-ös fúvóka. A LC viszont lóerőre is valamivel erősebb, úgyhogy nem vagyok benne bitto, hogy abba is 92.5-ös fúvóka van-e? LC-sek, esetleges karbi szétszedés alkalmával megnézhetnétek. Köszi!

Respect&Peace:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.08 07:35
Szia Gitmiki. Nem akarom a cruiser fórumot elvinni,Sl fórumba,de jobb ha valamit itt válaszolok meg neked.
Látom megtaláltad a folytást a kipuffban!
KI NE VEDD!!!!
Tapasztalatból beszélek én már túl vagyok a keserű igazságon.
Egy barátom sl 125 én fedeztük fel annó kb 4 éve,mikor egy bukás után cserélnie kellett a kipuffját.
Több sem kellett,levettük az enyémet is (150)láss csudát abban is volt.
Lelkesedés 110% ra ugrott,hamar köszörűt ide! Ész nélkül köszörűltünk mind a ketten mint a drótostót.
Na lett is nagy" csudálkozás" ,a várt 20??? lőerős(álmunkban) sl helyett egy 3000 fordulat alatt motorozhatalan, erőtlen kipuffogóba durrogó motor lett.. 3000 felett,viszont ha sikerült fél perc alatt kipörgetni tényleg állati erőt produkált,hogy féltettem a motorkártól.De mondom azalatt kritán alul üzemelt mindkét szerszám.
A lig gyüztünk olyan hegesztőt találni aki a kipuff krómleégetése nélkül vissza tudta pontozni.
Mint késöbb(kár ,hogy csak későbsmileykutyafitty elmagyarázta, hogy az 500 as négyüteműt is vigan kiszolgáló dupla látványkipuffogó miatt van szükség erre az utólagos folytásra,mert ennélkül alacsonyabb fordulaton szinte üzemképtelen a motor.A kpuffogó olyan kiömlést okoz ami telsen üzemképtelenség határára teszi kis gázon és fordulaton. Teljes gázon viszont majd szét esett.Mondjuk egy igazán hozzávaló kupuffgóval reményteljes lehetne.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
gitmiki
Házi költőnk

Felhasználó avatara

CsaMoVáK Klubtag


Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10
Elküldve: 2010.03.08 15:35
Szia Pytzoure:A haverom ss 250-se ( Tuning kipúfogo lamelák ki, hátsó lánckerék 4-fogal kiseb. Igy 100-110 -utazó és nem vibrál a gép. Karbit nembántoták, Kétszemélyel járnak igyis birja 100-110-et. Sajna többet nemtudok róla.. Üdv gitmiki
06/30/8524340 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
Pytzoure

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 421
Lakóhely: Pécs
Regisztrált: 11.09.08
Elküldve: 2010.03.08 16:51
Üdv, Gitmiki!

Hja, valószínűleg mi is megmókoljuk majd a láncáttételt, de mi nem kis darabok vagyunk, úgyhogy majd akkor kerül rá sor, ha már nekem is lesz egy gépem és a feleségem használja csak.

Üdv:
Pytzoure


[i]Csak óvatosan! Egy motornak 2 kerékkel kevesebb van a minimum ajánlottnál![i]
30/350-7377 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
Dini

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 33
Lakóhely: Székesfehérvár
Regisztrált: 05.04.08
Elküldve: 2010.03.08 18:09
Üdv! Itt is hozzászólnék a 110-es fúvóka témához! Bár nem mondtam, nekem is LC-m van! Nem tartottam fontosnak mert az LC és az SS is ugyanaz a moci! Az én mocim teljesen tökéletesen működik ( bár hidegen néha egy kicsit köhög) azért tökéletes kísérleti egyednek tűnik a 110-es fúvóka cserére! Először csak a fúvókát cserélem minden más dolgot változatlanul hagyok! A tapasztalatokat persze megosztom veletek is! Addig is türelem!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.08 19:58
HÁt nagyon köszönöm a válaszokat, ezekből úgy látom, hogy tényleg meg kellen e várnom a kísérelti nyulat(Bocs Dini). Úgy látom Ti iinkább a hátsó lánckerékre szavaztok, ha már cserélni kell. Azt még valaki ossza már meg, hogy ha kérni kell a boltban akkor pontosan milyen tipust vegyek lánckerékből is és láncból is.

"kitartás jön a tavasz"


rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.08 21:42
Pesu és pont fordítva gondolom jobbnak,ha az elsőt nagyobbítod meg.
Egyrész harmad ár,másrészt ha a hátsót veszed kissebbre a lánc beleérhet a lengőkarba.
Én az enyémre(ss250,de tök mindegy a tengely meg minden ugyan az)
az M&D motor(bikeparts.hu) 50-32016-17 tehát 17 fogas lánckerekét raktam. 2800 ft +postaköltség.De van 18 fogas is 50-32016-18 cikszámon 3200 ft ért.
Semmin sem kell vátoztani,két csavar aztán kész.A 18 as is simán elfér.
Az erdeti áttélet 16:45=2,81

A 17:45=2,64 es áttételt hoz.
Ha az erdedeti elsőhöz 16 fogas,40 fogas hátsó lánckereket teszel16:40=2,5,
De ugyan ezt éred el 18:45=2,5 el is csak harmad áron,és egy tizednyi munkával.Mondom jobb is mert igy a lánc nem közelebb ,hanem távolabb kerül a lengőkartól. Az erdeti lánc mindkettő kiadja,hosszban.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.08 21:44
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.09 18:46
oké de nem fog nekem rángatni ha mondjuk a 18-as lánkereket választom 50-nél 5. ben? És ha már rendelek, renelnék hozzá láncot is azt milyet érdemes?


rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.09 19:36
Pesu nekem 17 es van fenn, most így bejáratósan 55 alatt csak negyedik.Az a rángatási határ.Viszont én 10 kilómétert mentem csak a 16 ossal,de már az éleg volt,hogy láttam , ha így hagyom nem leszünk barátok. Utálom ha egy chopper pörög.Kettővel ezelőtt suzuki gs 500 am volt az pörögjön ez ne.De mivel már ez (17)is hosszabb a negyedik 55 is pörgésmentes.Nézd az ár nem tartalmaz komoly kockázatot,ha mindkettőt megveszed 17-18, együtt kicsit 6000 felett vannak.
Az M&D motor fogaskerekeit csak ajánlani tudom. A mi falunkban közszájon forog,mindenki onnan rendel láncot fogaskereket már fennálásuk óta.Kiváló minőséget adnak,jó áron. A fogaskerék német import,a láncok az olcsobbak(gyűrű nélküliek németek,a gyűrűsek japánok.Én tölük veszek kenőanyagtól akkuig mindent.Hidd el nincs üzletem benne, de néhány éve elegem lett a sok kutyaütő lehúzó boltosból.
Ma próbáltam a motort reggel minusz 6 fokban egy fordulatra beindult,lassan pötyögve járt, élvezet volt hallgatni.Felöltöztem addig bemelegdett,kicsit pezsdítettem az aksit,majd leállítottam és elmentem autóval dolgozni..................
Nekem biztosan ez a beállítás marad további intézkedésig.Ha kánikula lessz meglátjuk, deaddig biztos.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.09 19:38
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.10 12:51
Na bakker most meg azt olvasom, hogy így viszont lomhább lesz a gép. Tök jó, hogy ilyen krvára határozott tudok lenni néha...


rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.10 12:53
ja nem tudja valki, hogy mennyi a SL hátsó sárvédőjének a szélessége?


rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
bacisteve




Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08
Elküldve: 2010.03.10 14:28
Pesu !
Én 17-es JT lánckerékkel járok. Nem vettem észre, hogy lomhább lenne, viszont sokkal kulturáltabban lehet vele közlekedni .
A Yamaha gyári leírás szerint a 17-es első fogaskerék a legnagyobb, amit ajánlatos használni . Ennél nagyobbat én nem javaslok . Ha leveszed az oldaldeknit, látni fogod, hogy néhány dolog közel lesz a lánchoz !
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.10 19:40
A 18 as elfér nincs gond hiszen árúlják ,12-18 a viragó kiskerék készlete és 38-50 a nagykerék készlete.
Az M&D nél viszont nekem azt mondták, adtak el többet Virágóra és ott 10-15 öt csökent a végsebesség,a Keewaynál ez hatványozottabb lehet,emiatt döntöttem én is a 17 es mellet.A 17 es állandó raktárkészlet a 18 ast viszont 3-4 hetes rendelésre mondták.
Tudod én két éve majdnem vettem egy Hyosung gv 250 et. Szerelmes voltam a gépbe.A falunkba vett egy srác az utcában(szerencsére). Mentem vele egy kört, a minőségi különbséget nem zongorázni,hanem orgonázni kell a kewayhoz képest, viszont 100 nál 7800 at pörgött.Egy chopper!Nevetséges!Előzésnél simán 8-8500 ig kellett huzatni 5000 alatt semmi erő,hát ehhez képest a keeway egy nyomatékgyár.de ez csak az én chopperfilozofiám.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.11 06:32
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.11 09:41
Na köszönöm a tanácsokat ténylg sokat segtettetek, végül megrendeltem, a 17 -ess lánckerelket. Anyi gondom van még, hogy az M8D azt mondta, hogy csak valami 18.000 Ft- os láncuk van, rááadásul az hosszabb is mint kéne, és így ki kell venni belüle szemeket. Ma 15.OOh -ig kellene visszaszólni, hogy mi legyen vele. vegyem, vagy valami olcsóbb megoldát tudtok?



rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
csiga1

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09
Elküldve: 2010.03.11 09:49
Ha 18 akkor az minimum O gyűrűs!Igaz az minimum 25 -35000 km et kibír.és elég kétezrenként kenni(terkintve egy molly vagy castról lánckenő árát egyáltalán nem biztos,hogy nem kifizetődő-igaz én mindig sajnáltam egyben fizetni:-))))A szemkivétel nem gond.(Azt azért kérdezd meg patentszemes-e vagy sem,mert a petentszemes kivétele egy perc,ha nem patentszemes akkor kell egy szemező szerszám is!) Ha nem patentszemes és jó rá az sem gond,a hátsó teló alsó csavarját kell kivenni,meg a lácburkoló kromlemezt lés a lánc egyben felrakható patent nélkül(a kiskereket leveszed elől, ráakasztod a láncot a hátsó nagyra ,aztán a láncal"körbetekert" kicsit felhúzod a tengelyre).Ha nem akarsz O gyürűset nézd meg a nagyvasnál,vagy a bázismotor-nál. Ott az O gyűrűs ugyan ennyi de a gyűrű nélküliek 10-12 ért vannak.
VISZONTsmileyesu én nem tudom eddig-nem tudatosult bennem,hogy neked cruisered van-e vagy ss-ed mert a két lánchossz nem egyforma!Ha jól emlékszem az ss114 a cruiser 118 szemes. de nem,vagyok benne biztos!! nem vagyok a motor közelében, legjobb ha megszámolod ,hogy most hány szem van bebbe ami a mocidon van.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.11 10:04
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
APe




Hozzászólások: 5
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 09.07.09
Elküldve: 2010.03.11 10:53
Pesu! Szerintem túlzás egy nagy teljesítményű láncot venni az LC-re.
Én a Nagyvastól rendeltem:JT ASAHI erősített meghajtólánc (J520H.120), egységár: 6720,-
Mindenki 120 szemes láncot árul, de nem tart semeddig kiütni belőle kettőt. Patentszemes, annak meg mindegy hogy hol a lánc vége.smiley (Persze csak párosával szép az élet!)
Miután felraktam pár kilóméter után beállítottam, azóta semmi! Néha megfújom, állítani nem kell. Már mentem vele 2000km-t.


Apé
Szerkesztette: APe - 2010.03.11 11:00
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Land Cruiser 250
pesu




Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09
Elküldve: 2010.03.11 11:15
LC-m van csiga, de a srác a M&D-nél azt mondta, hogy ismeri a Cruiser méreteit, és ennek alpján mondja , hogy ki kell vbelőle venni szemeket. Közben felhívtam a szerelőmet, aki rábólintotta a dologra van valami présgépe amivel megoldja. Mondott még valamit a 110 -e s fúvókáról amit nem igazán értettem 100 % osan, de az volt a lényeg, hogy a hőmérseklettől függ minden. Azt mondta, hogy ha 40 fokra (nyár) hangolja, akkor, valószínű, hogy mondjuk 10 fokban ( én már akkor motorozom) nem lesz monden oké. Mind1 jövő héten megy a moci a sráchoz mert eddíg csak 1000 km- et mentem vele ( mondjuk életemben összesen egnnyit motoroztam) és mivel az előző gazdával kapcsolatban vannak fenntartásaim megkértem, hogy hozon ki belőle amit lehet, illetve nézzen át mindent. Van még egy két kisebb dolog rajta ( pl.: tettem rá kormánymagasítót és kell alátenni egy alátétet stsmiley ha meg lesz vele a srác megosztom az élményeimet.

Ja egyébbként a M&D- s srác kifejezeten dícsérte a Keewayt- mint márkát, azt mondta mostanában már egyáltalán nem lehet leírni őket.


rákendroll vazz...
70-274-52-81 Privát üzenet küldése
Oldal: 17 / 29 << < 14 15 16 17 18 19 20 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2022 Június >>
Ke Sz Cs Sz Va
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.29 10:50
Üdvözletem küldöm Hévízről!

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK