Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.03.11 12:00 |
|
|
Pesu ugyan ezt taglaltam eddig a fúvókárol.hogy most nagyon nagyon ...de mi lessz kánikulában.
A láncról egyébként mindenkinek más a véleménye. Egy biztos ha O vagy X gyűrűset veszel drága mint az arany, de jó esetben egy motort kiszolgál(pláne a mi 10envalahány lőerönkel).Szinte 100%hogy soha nem fog elszakadni.Nem nyúlik így a lánckerék is tovább él,minimum 1,5-2X eres élettartam várható. Az hiszem amit most kiadsz a réven bejön a vámon,de mondom én is mindig sajnáltam rá a pénzt pedig szerettem volna.
akkor a végső változat:17 kerék és M&D o gyűrűs lánc?
Ha igen szerintem jó döntés.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.11 12:06 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.11 16:57 |
|
|
Így van, de a 110 es fúvókát még nem vetettem el. Má csak azért sem, mert azt mondják, hogy a nagyobb első fogaskerék miatt, lesz egy kis végsebességnövekedés, visznt lesz egy kis teljesítménycsökkenés is. Na ezt akarom áthidalni a fúvókával. Ebben azért is hezitálok egy kicsit, mert a motor most teljesen rendben van motorikusan, tehát pl -10 ben is indul ( igaz 5.-6. próbálkozásra és úgy hogy az első hengerem 2 perccel később ébred)
Ezen kívül szereném még kicserélni a hátsó sárédőt, azért is kérdeztem hogy a SL- é tetszik csak nem tudom hogy mennyire kompatibilis. Na meg azon is filózom, hogy lefestetném feketére az egészet egyszer ( most fekete- krémszínű)
na majd meglátom, holnap jön a lánc és a lánckerék...
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.03.11 17:21 |
|
|
Az sl kerékmérete kissebb 1 collal mint a cruiseré,szerintem az iv 100%,hogy nem stimmel hozzá.A szélesség más tészta.Nekem volt sl nem nagy távok vannak a kerék és a sárvádőív és szélesség között! Emlékszem a hátsó csomagtartórögzíténél,machinálni kellett a csavarozással,mert 1 -1 centi maradt az önzárő anya és a gumi között. végén belülre kapupántcsavart kellett tenni+ egy 2 mm vastag lemezt alátétnek,így maradt 15-15 mm a gumi és a csavarfej között. Az egy collal nagyobb kerék szerintem nem fér biztonsággal bele.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.11 17:23 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.12 17:01 |
|
|
Hár lehet , de ha szélességre stimmelne, akkor lehet, hogy rendelnék egyet, és csinálnék belőle egy "sárvédőtoldatot" és összegyógyítanám őket.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.03.12 19:03 |
|
|
Pesu nem akarlak lelombozni,de az sl hátsó sárvédője műanyag.Állati erős(az tarja szinte az első és hátsó ülés,csomagtartó stb,majdnem teljes terhét)de műanyag.Bár ügyeskezú szerelő esetleg fuzionálhatná. A vége nekem is teszik,hogy mélyre nyúlik,és íves.
Bár lehet,hogy hülyeséget beszélek mert a lc sárvédője is műanyag?(az ss fém).
Szerkesztette: csiga1 - 2010.03.12 19:06 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.13 08:33 |
|
|
Igen műanyag, és nekem éppen a vége kellne toldatnak, hogy egy kicst "classic" hangulata legyen.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.20 08:13 |
|
|
Bocsesz nem tudjátok, hogy mennyi az első hátsó keréknyomás az LC-nél ( nme kaptam hozzá füzetet.)
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.03.20 17:34 |
|
|
Az LC-nek olyan kereke van mind én 150-semnek.(első 225kpa-hátsó 250kpa. De mivel elég kemény a gumi, én elöl 1,9bar hátul 2bar-használok. Ha te kétszemélyel használod akor 2bar-2,2-persze terheléstöl függő!!A könyv adataival nagyon pattog a gép.) |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.21 07:35 |
|
|
Na bakker akor megyek is a kútra s eresztek le belőle egy kicsit, mert én mindíg egy személlyel járok ( találd ki, hogy ki lehet az az egy...
Szóval lehet, hogy ez a vibráció is meg fog szűnni ami úgy 90 felett maszíroza a lábam meg a f...m) Egyébbként tegnap nyomtam egy Miskolc-Kazincbarcika- Szilvásvárag -Eger- Mezőkövesd -Misklolc kört, és megnéztema végsebességet 120km/h. Viszon sajnos vagy nagyon megérzi a közepes emelkedőt is, vagy nagyon pörgetni kell előtte. Jővő héten megy tuningra akkor majd csinálunk egy másik próbát.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.03.21 08:52 |
|
|
Szia pesu! Bizselgető érzés: A tulpörgés ( erővesztés 5-6000fp-es fordulaton lehet alegnagyob nyomaték. Eredeti lánckerékel nagyob fordulaton 7000-7500-pörög, It már erő veszteség jelenkezik. A géped 70-nél még húz ugye. (Persze agépeden nincs fordulat mérő. igy nehezeb nyomonkisérni.) Próbálkozzál meghozza gyümölcsét!!! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.22 08:04 |
|
|
Na kössza z infót hátsó gumit 2- re elsőt 1.9-re állítottam tényleg nagy a különbség. MEGVAN a fúvóka Miskolci keleti autóalkatrészbol javítókészlet 1700,-Ft. tehát tulajdonképpen most már itt van minden, csak a rossz időt várom, hogy pár napra elvigye a szaki a gépet. ( Már alig várom, hogy mi lesz ebből az egészből, de annak alapján amit írtatok nagyon **** nem lehet...)
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.03.23 14:10 |
|
|
Hali.Az LC gumi nyomása elől hátul 2,3.Angol nyelvű könyv de mégis csak könyvből.Sárvédő: annó berendeltem az LC-hez eredeti háttámlát.Sajna csak úgy lehet feltenni, ha a sárvédő betétet (ez az egyedüli fém) cseréljük a külföldivel.Viszont ezt a külföldi sárvédő betétet nem hozzák sajna ide. Igy az a 3 csavar ami fogná az eredeti háttámlát igy nincs, meg a műanyag sárvédő ülés alatti része sem úgy van vágva. A háttámlát a classic sárvédő formára(szoknyás, és hosszabb is) és fém sárvédő betétre lehet felszerelni. A miénkre nem.Igy letettem a felszerelésétől pedig a classik szoknyás forma nekem is jobban tetszene.Képem van az LC eredeti felszerelt bukó keretéről,de nem tudom feltölteni,ha valakinek kell, privát emilben átküldöm,jelezze. |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.03.24 08:53 |
|
|
Ma reggel vettem a mocimba olajat és egy kicsit sziven ütött,hogy a megszokott olaj mennyivel lett drágább és nem is kaptam az első kútnál, utána kellett járnom.Kérdésem az lenne,hogy milyen fajtájú és tipusú olajat használtok az LC motorba? Igazán szivesen áttérnék olcsóbb megoldásra és olyanra amit a legtöbb kútnál kapható. |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.24 13:34 |
|
|
Na most a sárvédőt a következő képeen tervezem. Mivel én egy szermélyesre alakítottam át a gépet ( hátsó ülés levesz, és szereztem egy háttámlát csináltam hozzá egy konzolt és most közvetlenül az első ülés mögött van) ezért nem is ehhez a problémához mérném a megoldást. Úgy gondoltam, hogy sárvédő toldatot csinálnék, ( mondjuk egy superlight sárvédőjéből.) Esetleg egy kicsit meg is erősíyteném egy plussz rúddal. ekkor már a rendszámtábla tartót oda teszem ahova akarom, és nyilván a két elem találkozásához akarom. így lesz tökéletes az illúzió... Ezen kívül nem tudom valaki gondolkodott már azon, hogy hogy nézne ki totál feketén ez a kis gép?
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.03.24 14:08 |
|
|
Hm.El elég munkaigényes vállalkozás lesz.Ha én csinálnám akkor én csinálnék egy új sárvádőt műanyagból.Mivel ehhez a művelethez le kell mindenképp szedni az eredeti sárvédőt azt használnám fel az új sablonjának.Leválasztóval bekenném, rá üvegszálas szövetből, műgyantából egy formát csinálnék, amihez a hosszabbításnak megfelelő szoknyás részt egyszerű vékony alumínium lemezből hajitanám a megfelelő méretre és formára, ezt a sablonhoz rögzíteném folytatásnak.Ha ez kikeményedett, felület kezelése után (ugye,hogy szép sima legyen) leválasztó és jöhet az üvegszál vagy karbonszál rétegzés a megfelelő vastagságig.Ha kész,kikeményedett,csiszolható fényezhető,fúrható.Mivel az eredeti sárvédőt használja az ember mintának igy az összes furat (oldal konzol,hátsó világítás...st oda esik ahol eleve volt. ÉS ! ki lehet bármit alakítani még rajta.A műgyantát meg lehet rendelni 3kg kb. 3-4eFt edzővel együtt és ugye ez a mennyiség elég a forma és a kész termékre (szerintem).Ami azért inkább több ha szénszálasra csinálod,mert az négyzetméterre igen erős árat képez.Drágább mint az üvegszálszövet.Aki hajókat csinál vagy hasonló dolgokat annak gyerekjáték lenne egyébként,és ha sorozatban csinálná talán lenne rá itthon is kereslet, ha már külföldről nem hozzák be.Kár hogy nincs gyártója. |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.24 15:18 |
|
|
Verzoooo meg fogsz gazdagodni !!!! Hát ugye ki milyen technikával szimpatizál vagy inkább ért. De szerintem is vétek egy ilyen szép kis cruiserre ilyen sárvédőt rakni...
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.03.25 19:25 |
|
|
Sziasztok fiuk!! Sárvédő jakefa jeligére: Mohácson az Ipariparkban( pontosabban www.Polimobi.hu Sinski 150-es első és hásó sárvédők, klaszikus szoknyás! Alkatrész kaphatsz érdeklőgy!! Örülök ha segithetek !! GITMIKI.. |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.03.26 07:22 |
|
|
Pesu!Meg fogok gazdagodni? Jó jó de mikor má? :-)Jó lenne pedig.A lényeg, hogy szerintem egyszerübb így megcsinálni a sárvédőt,persze én sem ezzel foglalkozom, csak egyszer csináltunk egy ilyen hordót üveggyapotból és megmaradt a technologia.
Olajról nem nyilatkoznátok?Milyen márkát használtok.(ez itt a reklám helye:-) |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.03.26 19:37 |
|
|
gitmiki !
Nem mérnéd le neke , hogy menniy a Sinski 150-es hátsó sárvédőjének a szélessége ?(belső)
Kösz.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.03.26 20:56 |
|
|
Szia pesu! Kérésed teljesült! Lemértem a hátsósárvédő belső méretét, ami (19,5-cm lefényképezem a sárvédőt. És megpróbálom felteni, talán sikerül? Majd kérek segitséget. Üdv gitmiki!!! |
|