Szerző |
RE: Land Cruizer 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.02 20:33 |
|
|
Most egy teljes motorképet küldök ez ilyen.
gitmiki hozzácsatolta az alábbi képet:
|
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.02 20:43 |
|
|
Közeli kép hátsósárvédöről!
gitmiki hozzácsatolta az alábbi képet:
|
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.02 21:01 |
|
|
Meglepően szép ez a motor. Én még nem is láttam ilyet.A cruiser első villái,az sl blokja, a shadow ülése, láncburkolata.Ismeretlen típus háttámlája,de szép.
Nagyon teszik komolyan.A blokk- helyesbítek -inkább a speed re hajaz.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.02 21:04 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.02 21:16 |
|
|
Szia csiga1!! A sinski 150-es Suzuki Marauder 125-tös másolata. Egyéb módositásal most nemakarom sorolni. ( köszi a dicsit) Üdv gitmiki !!! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.03 16:49 |
|
|
Szép gép.A sárvédő is jól mutat.Ha valaki ráillesztette az LC-re szivesen venném ha leírná hogyan, esetleg képekkel,méretekkel.
Üdv
Gábor
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.04.05 09:07 |
|
|
Na menet közben jöttek infók a motorról-még mindíg a szerelőnél van.
Azt mondja, hogy a karburátor totál koszos, szennyes volt, rozsda, valószínűleg a tankból stb. Szerinte ennél a típusnál szinte kötelező lenne a vásárlás után szétszedni éppen ezért. a 112-es fúvóka benne van azt mondja szépen jár jól indul stb. Most még lesz egy olajcsere és mehet fel a 17 -es fogaskerék, nagyon kíváncsi leszek, hogy megszűnik -e a vibráció. Ja még azt is mondta, hogy van valami hőgomba karbiba ami gyakorlatilag nem volt bekötve és az szebályoz valamit amit pedig kellett volna eddíg is. Remélem érti a fiú a dolgát és nem fog nekem megállni a bükkben, legalább is annak alapján amit a karbi beállítatatlanságáról írtatok nem alaptalan a félelmem.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.06 12:28 |
|
|
Megkértek rá,hát megkérdem: Találkoztatok már olyan problémával,hogy az LC 250-260 kilométert minden gond nélkül megy, aztán amikor a tankban a benzin ennyi kilométer után eléri ezt a szintet akkor el kezd lehorkolni, meg leállni a motor?Álló helyzetben egy kis idő mulva újra lehet indítani.Ilyenkor indításnál kifejezetten segít ha ful szivatót húznak rá és akkor felpörög és visszanyomva a szivatót jár rendesen a motor, húz is,horkolva felveszi a fordulatot és megint megy egy darabig (kb. 10-15 km-t) aztán ismét kezdi a lehorkolást és leállást.Egyértelmű,hogy üzemanyag ellátási gondja van,de mi lehet szerintetek a baj? A pumpa,a tank kifolyó csöve vagy más?Esetleg szennyeződés vagy valami?Ha találkoztatok ezzel a problémával,írjátok meg mi volt a baj?
Kösz.
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.06 13:43 |
|
|
És ha ilyenkor,nem szivatóznál,hanem tartalék állásra -vagy pri állásra(szabadátfolyás)kapcsolnád a benzincsapot akkor mi történik?(történne)?
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.06 13:55 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.06 14:33 |
|
|
Szia verzo! Egy ismerősöm ugyanigy járt. A probléma oka benzincsap, tulhosszú a bennelévő cső. Ha kiveszed a csapot a szürönbelül van műanyag cső. Abból kel levágni( ismerősöm félbevágta). Amikor belenézel a tankba, még jocskán vanben benya ügye? Üdv gitmiki!!! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.06 14:57 |
|
|
Pont az van, hogy ha áttekeri a tartalék állásba akkor tud vele menni, illetve ha áll vele egy kicsit akkor ismét.Amikor belekukkolunk a tankba,félig van vagy az körül.Én is azt mondtam,hogy biztos a nívó cső ami magasabban van és ez miatt szív levegőt a cucc amikor elér a 250 km körüli lefogyáshoz,de azt mondja a skac,hogy a szervízben direkt megnézette és azt mondták neki,hogy jól,azzal nincs baj, igaz hibát sem találtak neki.Kérte kérdezzem meg.Majd hétvégén elhozatom hozzám aztán kiveszem én azt a csapot,nem olyan ördöngősség és kiderül a bibi.
Kösz a hozzászólást.
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.06 15:10 |
|
|
Szia verzo! Ismerösömnek ugyanezek voltak a tünetek! Igy orvosolták máig probléma mentes. Üdv!!!! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.06 22:46 |
|
|
Ma néztem a KEEWAY.hu honlapot!
Motorok:
Árlista:Keeway Cruiser EFI E 3. - 599 ooo + reg!
Ez azt jelenti itt az új LC befecskendezős???
Monjuk így forgalomba helyezve túl van(lessz) a 800 ooo-on nem kicsit!
És ha egy becskendező játsza el azt amit nekem a karbi....................hááátt....
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.06 22:49 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.07 16:28 |
|
|
Hali!! Ha az LC-nek Kinai befecskendezője lesz, az szerintem nemkevés problémátfog okozni!!Valahol a neten láttam, olyant a membrámos karbit hagyományosra cserélték, Azthiszem Yamaha V2-es 250-vagy valami nagyob. Lehet hogy LC-SS-250-esnek is jóttene?? Csak egy ötlet!! Üdv Gitmiki::: |
|
Szerző |
RE: Üzemanyagmérő |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.08 11:27 |
|
|
Hali! Nem láttatok véletlenül ilyen üzemanyag mérőt ami a tanksapkába van beépítve?Én a neten csak elektromos(gomb elemmel megy) és mezőgazdasági géphez való mechanikusat találtam.Az elektromos kifejezetten tetszene, (beletenném az LCmbe)de itthon nem láttam.Nem találkozattok velel véletlenül?Mellékelem a fotót róla.
REMOVE BEFORE FLIGHT!
verzo hozzácsatolta az alábbi képet:
Szerkesztette: verzo - 2010.04.08 11:32 |
|
Szerző |
RE: Üzemanyagmérő |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.08 11:37 |
|
|
Itt egy másik kép.
REMOVE BEFORE FLIGHT!
verzo hozzácsatolta az alábbi képet:
Szerkesztette: verzo - 2010.04.08 11:37 |
|
Szerző |
RE: Üzemanyagmérő |
verzo
Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.08 11:38 |
|
|
Csak ilyet táláltam traktorhoz. :-(
REMOVE BEFORE FLIGHT!
verzo hozzácsatolta az alábbi képet:
|
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
bonus6
Hozzászólások: 50
Lakóhely: Tatabánya
Regisztrált: 19.04.08 |
Elküldve: 2010.04.08 16:07 |
|
|
gitmiki írta:
Hali!! Ha az LC-nek Kinai befecskendezője lesz, az szerintem nemkevés problémátfog okozni!!Valahol a neten láttam, olyant a membrámos karbit hagyományosra cserélték, Azthiszem Yamaha V2-es 250-vagy valami nagyob. Lehet hogy LC-SS-250-esnek is jóttene?? Csak egy ötlet!! Üdv Gitmiki:::
Az aprilia Sr is kiadott ugye injektorost.. És az is problémás Szoval szerintem ,nem szabad megvenni a Kinai injektorost.. |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.04.08 17:14 |
|
|
Na erre mondjatok valamit !
következőt csináltam:
első lánckerék 1-es ( ez ok hosszabbak a fokozatok nem pörög anyira, nem vibrál úgy mint ez előtt.
Viszont a mi totál hidegzuhany az az, hogy a fúvókát is kicseréltem 112-esre és a motor 5. -ben olyan lett mint a lepkefing. Ezt úgy értem, hogy eddííg ment 120-at a régi fúvókával, most meg alig akar 105-re felkúszni de azt is brutál lassan. Előzni pedig sansztalan. Közben próbáltam neki egy kis szívatot húzni, úgy sem hajlandó menni. Na most érezni a fordulatszámon, hogy az áttétel miatt még lenne benn potenciál, de azt a motor gyengesége miatt nem tudom kihasználni. A szerelő szerint azért van ez, mert túl sokat benyát kap. Azt javasolja, hogy cseréljük vissza a régi fúvókát ( ami szerinte 90-es). Akkor viszont attól félek, hogy még gyengébb lesz ötödikben, mert a lánckerék cseréje után ez a logikus. kérdeztm, hogy nem -e lehetne állítani a levegő mennyiségen ( mondjuk sport légszűrő vagy vlami ilyensmi, se szerinte nem lehet. Totál csalódott vagyok, mert az egyik probléma megoldva, viszont a 112 -e fúvókás sztoritól csodákat vártam, vagy lagalábbis azt, hogy ugyan olyan erejű lesz a gép. Jövő héten cseréli vissza az eredeti fúvókát, de ha addíg van valakinek mentő ötlete, akkor azt szívesen venném.
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk
CsaMoVáK Klubtag
Hozzászólások: 983
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.08 18:40 |
|
|
Szia pesu! Elsőnek szereldki a gyertyát, nézd meg milyen szinevan. Ha őzbarna az jó, De ha lucskos kormos, akkor benya a baja. Lehet hogy 112-es fuvóka a 90-eshez képest tulságosan nagy. Szerintem 100-as fuvóka eléglenne tuningnak. Enyémen karbiba teljesen felhúztam a tűt. A gyertya özbarna és huz a gépem, az enyém 150-es Chopper. Nekem joblet lánckerék cserével( pedig ezcsak 13LE-ös. De ezt látnikéne, könnyeb lenne segiteni! Üdv gitmiki::: |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1
Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.08 21:14 |
|
|
Én is azt mondom nézd meg a gyertyaképet!
A szintet hova állította?Lehet túl magas a benzinszint.
Nekem most a melegebb időkben is vigan húz a 110 fúvókával,és a legfelső subreberállással.Igaz rengeteget kajál, 3,5 lityit. De húz mint az állat . 1300 kilcsi van benne. 80 et negyed gázzal 100 at félgázzal meg. Igaz még mindig csak kóstolgatom a 80 felettit.
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.08 21:18 |
|