Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.09 06:40 |
|
|
Meg szerintem így baromi nehéz lessz belőni,hogy nem te csinálod.A szerelők aprólékosságáról egyébként meg van a magánvéleményem,minden össze van csapva-tisztelet a kivételnek- aztán jöhet az uj kuntsaft....
Én is csak 10 kilóméteres gurítás után álltam a végleges(?) mértekre. Ezt garázsban -műhelyben belőni nem lehet.
A fúvókával biztosan nem lehet gond-mert olvashatod az ss lc forumokban általánosabb a 110-112 mint gondoltam.
Szerintem a bezinszint lehet eltúlozva,vagy alapra kell húzni a subertűt és onnan indulni.
A márkaszervíz-nézd meg a ss fórumban-milyen állapotban nyomtak a kezembe egy forgalomba helyezett motort...
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.09 08:48 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
APe
Hozzászólások: 5
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 09.07.09 |
Elküldve: 2010.04.09 13:00 |
|
|
Szia pesu!
17-es első lánckerékkel nem fog kipörögni a motor, mert a hoszú áttételhez már kevés a nyomaték. Az enyém is 105-110 ötödikben, de negyedikben kipörög 120-ra. Sajna kevés a ló ezekben a gépekben. A fuvókacserélgetésből ne várj sok plusz lovat. Egy jól beállított motornak is hosszú a 17-es kerékkel az áttétel, de gurulni nagyon kellemes. 
Apé |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
bacisteve
Hozzászólások: 148
Lakóhely: Kecskemét
Regisztrált: 20.11.08 |
Elküldve: 2010.04.09 15:17 |
|
|
Szia Ape !
Akkor ott valami gond van ! Az enyémnek /SS250/ 17-es elsővel 125 a vége ötödikben és még ezután jön a főfúvóka-csere 92,5-ről 110-re . A súlyom 90 kiló körül van .
Szerkesztette: bacisteve - 2010.04.09 15:18 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.04.09 16:21 |
|
|
Ape csak erősiteni tudom bacistevét!Az enyém negyed gázzal megy 80 at fél gázon 100 at, 17 es kerékkel.Ha odahúzok neki 5. ben száznál úgy indulna,hogy csak na.De még nem akarom gyilkolni(1300 km mutat az óra).És ezek a gázállások eqzakt módon jelölve, ugyanis- én a kis precíz- a bejáratáshoz festékjelekkel megjelöltem a gázmarkolaton a krómgyűrűt, nehogy túlhuzzam. 
Szerkesztette: csiga1 - 2010.04.09 16:22 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
pesu
Hozzászólások: 29
Lakóhely: Miskolc
Regisztrált: 28.07.09 |
Elküldve: 2010.04.12 08:39 |
|
|
Na akkor mondjam azt a szerelőnek, hogy tegye a subertűt ( vagy mi a fenét) a legfelső állásba? Mondjuk ennyi az egész?
rákendroll vazz... |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.12 09:16 |
|
|
gitmiki írta:
Szia verzo! Egy ismerősöm ugyanigy járt. A probléma oka benzincsap, tulhosszú a bennelévő cső. Ha kiveszed a csapot a szürönbelül van műanyag cső. Abból kel levágni( ismerősöm félbevágta). Amikor belenézel a tankba, még jocskán vanben benya ügye? Üdv gitmiki!!!
Sziasztok.Na a hétvégén megnéztem ezt az ominózus benzincsap kérdést.Két csap állt a rendelkezésemre, a sajátom és a skacé.Kiszedtem mindkettőt.A helyzet a következő: az enyémnél kb.10 mm-rel rövidebb a cső, igy én azt tapasztalom,hogy 350-400km körül kell tartalékra átkapcsolni és még marad kb 3 liter a tankban amikorra megint el kezd rángatni,tekintettel,hogy az a három lityi rendesen elterül abban a nagy lapáj tank aljában és időnként már levegőt is kap...stb.
A havernak a belső szűrő második keresztbordájáig ér fel ez a cső. A baj azzal volt, hogy nekem is(bár nekem jó a magasság) és neki is ez egybe van fröccsöntve a szűrővel.Igy nem lehetett kivenni és úgy elvágni ezt a nívócsövet.Azt a megoldást alkalmaztam,hogy egy pillanat forrasztó pákának a pákacsúcsát meghosszabbítottam (két réz vezeték hajlításával) és nagyon óvatosan (hogy a szűrőt ki ne égesse) benyultam alulról a szűrőbe, és azon a magasságon ahol nekem volt a cső vége, egyszerűen elégettem ezt a csövet.Aztán fúróval sorjátlanítottam meg kicsit pengével meg minden dologgal az olvadt részeket eltávolítottam tekintettel,hogy a szűrő tetejét le lehet venni.Igy a cső magassága ugyan az mint az én csapomon.Mentünk is vele(kicsit eláztunk)egy karikát,és úgy néz ki bevált.Készültek fotók is,majd ha lekicsinyitettem felteszem ha kell.
Még annyit,hogy a mi csapjainknak nincs átfolyó állása.Csak tartalék,normál és zárt állás van.(Ezt a záró elemből néztem ki.)Ezt azért írom,mert sok helyen olvastam erről a mizériáról.
Köszönöm a reagálásokat,igy ez megoldódott.
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.12 09:23 |
|
|
...még annyi jutott eszembe,hogy nem lehet,hogy a shadows szűrőjét teszik néha bele a cruiser tankjába vagy véletlenül után szerelés során vagy gyárilag alkatrész hiánykor? Tekintettel,hogy döntött a tank és ugyan annyi tartalékhoz ugye magasabb nívó kell így indokolt lenne az eltérő cső hossz.(De ez csak egy gondolat...)
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.04.12 17:08 |
|
|
Szia verzo! Megérzésed jó!! Ezek a mocik kalodában érkeznek, azaz minden moci külön ládában. Tartozékok külön: irányjelző, kormány, kezelőszervek. Előfordúl hogy valami hiányzik, igyhát feláldoznak egy egész mocit alkatrésznek. Így könnyen előfordul a másik csap. Szentendrén szerelik össze a motorokat. Üdv Gitmiki!!! |
|
Szerző |
RE: lc |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.13 19:45 |
|
|
Ma kaptam a hírt,hogy az LC-hez lehet rendelni háttámlás sárvédő betétet.Erre lehet felszerelni az LC eredeti háttámláját.(teszek ide egy képet róla párna nélkül,mert ilyen fotóm van egyenlőre.) Cikkszáma: 65720N0LP001 sárvédő betét 1 db 3806,-Ft. Lehetségesnek tartják,hogy lesz szoknyás sárvédő is, de pontos beérkezést nem tudnak mondani.(május környékén jön a konténer).
(már harmadszor próbálkozom képet felrakni, már akkorára lekicsinyítettem,hogy látni nem lehet, a formátum jpg, mérete is jóval alatta van az engedélyezettnek még sem engedi feltenni.bocs)
REMOVE BEFORE FLIGHT!
Szerkesztette: verzo - 2010.04.14 08:35 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.14 11:20 |
|
|
Hali! Van valakinek tudomása,hogy az LC blokk melyik yamaha blokk pontosan? (koppintása) Konkrétan az olajbeöntő csavarja miatt érdeklődöm.Melyik yamaháé jó ide?
Üdv
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
APe
Hozzászólások: 5
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 09.07.09 |
Elküldve: 2010.04.14 13:24 |
|
|
Szia verzo!
A yamaha XV250
http://www.incolmotos-yamaha.com.co/incolmotos/design/incolmotos/images/Importadas/XV250-1997.pdf
Benne van a csavar amit keresel. 
Apé |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.04.15 08:44 |
|
|
Szia Apé! Ha jól értem akkor az 1997-es széria részleges koppintása a blokk? Csak azért mert sok helyen amikor alkatrészt keresek a Cruiserhez (blokkjához vagy valami), mindig azt kérdik melyik évjáratú Yamaha Virago-ról van szó? Ha a 97es XV250 akkor már meg tudom nézni a blokk számát is,későbbi alkatrész kereséshez.
Köszönöm a segítséget.Üdv
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.05.11 13:14 |
|
|
Kb. két-három hete úgy döntöttem, hogy lecserélem én is a Cruiseremen az első lánckereket,és megnézem mégis hogy muzsikál vele.Gondoltam megosztom a tapasztalataim,most,hogy már jó néhány kilométer mögöttem van az átszerelés óta.17-es kereket tettem rá, röpke fél óra szerelés volt lecserélni.Azt tapasztaltam, hogy induláskor a nyomaték (ami ebben az esetben ugye csökken a sebesség rovására)meglepően lecsökkent, és lényegesebben oda kell húzni neki,hogy ne áljon meg.Menet közben viszont nagyon szépen egyneletesen jár, a 90-100-as (nekem ez az utazóm) tempót egyenletesen és szépen tartja(lendületben van) a rázkódás is lényegesebben csökkent.Mondhatom, hogy lágyabb lett a motor, nem pörög annyira és kultúráltabb, váltáskor a kapcsolat valahogy a fokozatok között egyenletesebben adódik át.Két személynél igazából nem nagyon vettem észre változást,inkább csak hosszabb partnak felfelé.(ez mondjuk meglepett,rosszabra számítottam)A fogyasztása nem nagyon csökkent(esetleg 1-3dl de ennyit a vezetési stílus is dob egyénenként),tekintettel,hogy jobban kell húzatni 5ben,főleg partnak.Minden esetre jobb hogy nem rázza annyira szét a mocit.Nekem tetszik.
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.05.11 20:33 |
|
|
Nekem is az ss -en ez van és tetszik.Az ismerősöm viszont kipróbálta a 18 ast is és motorozhatalan gyenge lett a motor.Hitetlen egy fog ennyit számít.
El akorom hozni tőle a 18 as kereket, de még gipszelt kézzel nem tok motorzni...
Kipróbálom én is. Állítólan 4. ben kell kipörgetni,mert 5. ben már csak vánszorog 110 ig,de még a legkisseb szellő is visszafogja. Hiába kevés a nyomték.Ez azért furcsa mert a jóval gyengébb sl em simán kibírt elö két foggal nagyobb hátul 3-4 már nem emlékszem, kisebbet. Az pedig jóval nagyobb változás volt,mint a mi250 es gépünkön az az egy nyomorult fog....
Én is éreztem ,hogy az egy fog határ,többet nem szeretne,de az az egy viszont"kötelező"!
Szerkesztette: csiga1 - 2010.05.11 20:34 |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.05.12 15:34 |
|
|
Szia csiga1! Egyszer már irtam, nem az első kereket cserélgettyük. A 150-nes váltólya rövid áttételű, ss250-sé eleve hosszú. Az én 150-sem 17-36-fogszámú, a régi(17-42-volt óne rezgés és 100-fölé menne. Ha halytanám, egyszer bemértük 110-et ment. Az SS250-es hátsó lánckerekét, 4-foggal kissebre gyerélve bevált. Más nemlett vele csinállva. Maradt nyomaték, alacsonyabb fordulaton kb 20km/ó pluszt kaptunk.( 7000-nél 100km/ó 6000-nél 100km/ó a külöbség) |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
csiga1

Hozzászólások: 712
Lakóhely: Halásztelek
Regisztrált: 13.10.09 |
Elküldve: 2010.05.12 19:13 |
|
|
Miki, nekem az sl-en 18-36 fog volt(utánna néztem).Az ss -lc -n azért tanácsosabb az elsőt buherálni mert egyrészet olcsóbb, másrészt a láncal könnyebb egy-két fogat tolerálni, harmadrészt,kisebb hátsó lánckeréknél a lánc hozzáér a lengőkarhoz,és motorféknél azon csúszik.
Az első lánckerék ára harmada-fele a hátsónak, a lánc szemkivételét mellőzheted,és bármikor vissz@arakhatod a régi lánckereket,nem kell szemezni,csak feszíteni. Azért ez nem mindegy.
De továbbra is meg vagyok lepődve,hogy az egyhengeres 150 ccm es kis moci mennyivel nyomatékosabb volt(a módosításokat szinte észre sem vette)mint a kéthengeres nagytesó! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.05.12 20:00 |
|
|
Szia csiga1! Ez mind igaz amit irtáll. Jópár mocim volt, amelyiket lehetett variálltam. A haverom ss250-sén megoldtuk ahogy irtam, és beváltműködik. A te 150-seden is elérte a lengőkart nem? A lengőkaron van gumi imi véddi a kart, ezmiatt nem csattog. De nem akarok erőszakos lenni. A nagytesón nálatok még senki nempróbálta, a hátsókerék cseréjét? Hogy lenne valakinek tapasztalata . |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
verzo

Hozzászólások: 66
Lakóhely: Gyöngyös
Regisztrált: 07.11.08 |
Elküldve: 2010.05.13 07:28 |
|
|
...egyébként tudjátok esetleg,hogy LC-re kissebb hátsó lánckereket milyen tipusút és honnan ,mennyiért lehetne rendelni? Mondjuk a szóban forgó 4 fggal kissebet vagy aki már tett fel kissebet,milyet tett fel?Üdv
REMOVE BEFORE FLIGHT! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.05.13 14:43 |
|
|
Sziasztok! A haverom faterlya esztergályos, ők az eredetiből esztergállták és marták a fogakat. Keresni új kereket: BIKEPARTS.HU VAGY PINKMOTORS.HU A lényeg lánckerék közepén levő lyukméret, felfuggesztő csavarok lyukjai módosíthatók. Ha lehetséges a forgalmazó raktárában, keresgélni. Örülök ha segithettem !!! |
|
Szerző |
RE: Land Cruiser 250 |
gitmiki
Házi költőnk

CsaMoVáK Klubtag

Hozzászólások: 943
Lakóhely: Szabás
Regisztrált: 30.01.10 |
Elküldve: 2010.05.13 21:05 |
|
|
Szia csiga1! Én most vettem hátsó lánckereket, 3200ft -ért ez szerinted drága. Akartam csinálltatni 13000ft-tot mondott a mester. Az első lánckerék, Hondánáll 2300ft-ba kerül. Ügyhogy nem nagyon húzós,a láncból kivenni nemnagy dolog. De ti tudjátok!!! |
|