CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 29. péntek, Auguszta napja van.
Holnap Zalán napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Keeway motorok | Keeway sportmotorok
Oldal: 7 / 12 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 08:19
Igen, van benne olaj. Lehetett korábban hallani, hogy valami nem stimmel, ez lett belőle. Még nem volt időm szétszedni. Addig marad egy Peugeot robogó, de ezt Svájcból hozták, benne van a fojtás, 50-nél többet nem megy. Kis híján elalszok rajta.
Az én gépemre raktam digitális km.órát, tényleg 10-zel többet mutat az analóg. Max. 100, de az is csak hátszéllel. Önerőből 95-96. Én ezzel a sebességgel jártam be Pestre sokszor nap mint nap, oda-vissza 100 km-t. Ez sem hiszem, hogy használt neki. Annak idején a Simsonom 10 ezer km-t bírt így hajszolva.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 10:36
Meg ott már többet is eszik fél literrel.
A 125-ös vezérműláncos, ez a 200-as meg lökőrudas, ami egyszerűbb és megbízhatóbb.
Az enyémbe sajna nem tudom mennyi km van, mert az előző tulaj nem volt valami megbízható. Most 9000-en áll a mutató, de 10 000-el több lehet benne (gyári gumi elkoptatva, lábtartó szintén megkopva).

Az hogy besült mit jelent, hogy történt?
Meg se mozdul a dugattyú, kompresszió van benne?
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 11:54
Meg se mozdul. Menet közben egyszer csak visszaesett a fordulat, majd állóra fogva a kereket megállt.
Maximum gázon is eljártam vele 4 literes fogyasztással melegebb időben, hidegben 4,2. Szét fogom szedni, amint lesz rá időm, utána eldől, hogy van-e értelme megcsinálni. Ha nincs, irány a bontó.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 12:46
Ez a 4 liter nagyon sok.
Állítottál rajta?
Nekem 70-80km/h val járkálva 2,5 liter a fogyasztás.
Csutkán meg 3 liter.
Tettem rá egy nyitott dobot, így nagyobb a nyomaték, és nagy fordulaton is jobb. Csak hangos egy picit.

Egyébként van típusazonos blokk más gyártótol (az is kínai), mivel a Keeway nem foglalkozik vele.
Ha jól tudom vezérműtengely pl. már nincs nekik, de máshonnan beszerezhető.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 15:23
A beállítás gyári. Mikor Bp.-en laktam és szinte csak ott használtam, az enyém is max. 3,2 litert evett. Állandó csutkagáz ennyit jelent. Autóval 130-cal a pályán is igencsak megnő a fogyasztás.
Dob is gyári.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 15:50
Lecseréltük a gyári dobot, és 5.-ben már csúszott is a kuplung.
Kicsit rá kellett engedni, hogy ne annyira kint fogjon.
Nagyon jó hangja van, durrog, meg minden.
Legalább egy 400-as hangja van, csak nem megy annyira smiley

Ha megragadt a dugó, akkor a hengert is fúrni kell szerintem.
De ha van kedved csinálhatnál majd pár fotót, hogy mi is történt vele (benne).
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.04 21:14
A kuplunghoz még hozzá sem kellett nyúlni, hibátlan.
Ha rentábilis megjavítani a motort, akkor kipufft is cserélek. Nekem inkább a vázzal kellett foglalkoznom, az egyik lakatos kollégám már számtalanszor hegesztette. Még a blokk alu füle is elrepedt.
Persze, hogy csinálok képeket.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.05 05:32
Érdekes...Nekem a vázzal nincs gondom.
Pedig terepen hajtották már (előző tulaj).

Szerintem ott rosszul volt betéve a blokk, szorult, vagy ilyesmi a vázban.
Havernak szétnyílt a váz a tank alatt, de azért mert kivette a blokktartó vasat a blokk elejéről, és hát a gravitáció széthúzta a vázat.

A légszűrőházad egyben van?
Nekünk a cső elvált a házból, ami a porlasztóval köti össze.
Szerintem falsot is szív, érezni nem lehet.
Gyári már nincs, szerintem teszek rá valami sportszűrőt, jobb lesz mint így.

Ja és a lánc is elkezdte csipegetni a lengővillát, ugyanis a láncvezető elkopott.
Most farkasfogas is lett az első lánckerekem. Nagyon nyúlik a lánc, pedig Asahi, erősített. 8-10ekm-nél nem bír többet egy szett.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.05 08:26
Nem tudom, szorult-e a blokk, így jártam.
Légszűrőházzal együtt kapható a cső Szentendrén, 2 ezer Ft. Nálam a karburátorfelöli része repedt el, zsugorcsővel, szigszalaggal megoldottam a dolgot.
A láncvezető lassan az enyémen is gatya, bár most nem kopik, ugye...
Japán láncra és nem tudom milyen lánckerekekre cseréltem a gyárit, több, mint 20 ezret mentem ezekkel, még semmi gond. Ja, és nem volt drága.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.05 14:24
A Keewaynél (Szentendre) voltunk a múlt héten, és már nem volt légszűrőház.
JT lánckerék és Asahi lánc van az enyémen, szettbe cseréltem (10eFt volt tavaly).

Milyen olajjal jártál és milyen sűrűn cserélted?
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.05 21:29
Kb. két hónapja voltam ott, akkor még volt.
Motul, évente cserélve.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.06 07:56
Fél szintetikus 10W40?

Szerintem egyszerűen csak anyagfáradás okozta a problémád.
Ez bármelyikkel előfordulhat.
Kíváncsi vagyok az enyém meddig bírja.
A szabadonfutót már cserélnem kellett, mert szétment.

A váltó- és lánckerék szimeringjénél engedi az olajat egy picit.

Komolyabb gondom az, hogy ha belemegyek egy kátyuba, akkor egy pillanatra elmegy a hajtás, de nem tudom hol. Mintha megcsúszna a kuplung. Ezért rossz úton nem tudok gyorsítani.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.08 12:40
Hajtáskihagyást nekem is csinált.
Az olajat az enyém is engedte egy kicsit. Először azt hittem, ott, ahol nálad, de jobban megnézve csak ott csöppent le. Az önindító tömítőgyűrűje fáradt el, ott szivárgott ki, a szimmering fele folyt le.
Szabadonfutóhoz nem kellett nyúlni, viszont az indító szörnyen nyiszorgott. Kivettem, szétszedtem, bekentem, meggyógyult.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Saycz007




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 18.07.11
Elküldve: 2011.07.18 14:32
Üdv Mesterek.
Nemrég vettem egy használt 2005-ös Zongshen ZS125-ös endurot, Ami elvileg teljesen ugyanaz mint a keeway exceed. Na most a Műanyag idomok itt is teljesen nullásak, repedtek töröttek hiányosak tákoltak. Néztem, h Szentendrén a keeway-nél elvileg lehet őket kapni, fejidom nélkül durván 25K-ból kijönne az egész. Kérdés, h érdemes-e? Mert itt olvastam, h utána ugyanúgy eltörtek a fülek és csak a tákolgatás maradt. Sőt láttam itt olyan képet, ahol a tank-idom nincs is rajta a gépen. Mert ugye fölöslegesen nem akarok kiadni érte pénzt. A másik, meg, megvásárlás után szét lett szedve teljesen a motor, aztán normálisan összerakva, karburátor kitisztítva stb. Aztán olyan csinál, h ha alapjáraton ketyeg és hirtelen ráhúzom a csutka gázt akkor befullad. Ha szép fokozatosan adagolom neki akkor tökéletes. Azt néztem, h a Karbin 1 csavar van ami ugye az alapjáratot állítja, de a keveréket hol lehetne beállítani? Mert gondolom itt lesz a probléma. A segítséget előre is köszönöm!
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Vilekri




Hozzászólások: 37
Lakóhely: Újhartyán
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.19 08:23
Az oldalelemek és a hátsó bírják a gyűrődést, de a tank borítása nem nagyon. Az enyémen nincs rajta. Nyolcadik éve használom, használtam (lásd korábbi írásaimat) motort, de a karbihoz sosem kellett nyúlnom. Gyári a beállítás és tökéletes. A gépem a munkahelyemen van én meg otthon szabin, így nem tudom most megnézni neked, amit szeretnél. Csak hétfőn, de addig biztos ír valaki.
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.19 14:18
Nekem is fulladt az összes kínai 4T-s mocim hirtelen gázra (hidegen, melegen egyaránt).
A tankidom nekem most kezdi igazán megadni magát, többször is volt már műanyagosnál, pár hónapot bír aztán annyi neki.
Főleg ha borul.

Valami láncfeszítőt kéne felrakni mert nagyon veri a láncot.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.23 21:49
Elkezdtem szétkapni a bringát.
Inkább most szerelek mint télen, a hidegbe.
Szokásos dolgok: légszűrő és karbi takarítás.

A tank megint ereszt valahol, és a borítás is egy füllel kevesebbel rendelkezik.
Kicseréltem a láncvezetőt, de ez se tűnik valami tartósnak.
A láncvédőm is tropa lett, kéne venni egy újat, mert unom már ezt a hegesztgetést.
Raktam ledes lámpákat a műszerfal visszajelzőihez, 1 ki volt égve, és ezek kéznél voltak.

Jó lenne egy EXC találka.
A múltkor 1000km-t motoroztunk le a Dunántúlra 4 nap alatt, minden gond nélkül.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Saycz007




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 18.07.11
Elküldve: 2011.07.27 12:00
Üdv. A napokban elkezdett rezonálni az első fékbetét, mondom leszedem és kicserélem. Csak az elöző tulajnak olyan jó k*va erős keze volt, h úgy meghúzta az úszonyereg csavarjait, h beszakította az aluminiumot. Felhívtam a keewayt, jelenleg se fékbetét se munkahenger nincs, de ha lesz is akkor a kettő durván 20.000Ft-. Voltam pár quados boltba, de idáig semmilyen rá passzolót nem találtunk. Nincs valakinek bontott darab belőle?
Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
verpe

Felhasználó avatara




Hozzászólások: 153
Lakóhely: Hajdúsámson
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2011.07.28 06:12
Pontosan ezért nem szeretem, ha más szereli a motoromat.
Sajna ebben én nem tudok neked tippet adni.
Esetleg valamelyik nagyobb robogó fékje?

Francért csinálnak 6000 db fékfajtát.
+36/20/467-6094 Privát üzenet küldése
Szerző RE: Exceed
Saycz007




Hozzászólások: 5
Regisztrált: 18.07.11
Elküldve: 2011.07.28 10:52
Most a Supershadow 250-es fékmunkahengerjét nézegetem, h a felfogatása egyezik-e az exceed-ével, csak még nem irt vissza senki smiley
Privát üzenet küldése
Oldal: 7 / 12 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2022 Augusztus >>
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK