CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja
 
Ma 2024. március 28. csütörtök, Gedeon napja van.
Holnap Auguszta napja lesz.
"Klubtag szeretnék lenni. Mit tegyek?"
Kattints -> IDE!
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Navigáció
Főoldal
Hírek
Cikkek
Fórum
KRESZ
ELADÓ cuccok
GyIK
Letöltések
Linkek
Kapcsolat
Keresés
Eseménynaptár
Szavazás
Nagy divat manapság az okostelefon és a mobilinternet. Használsz mobilnetet az okostelefonodon?

Persze, mobilnet előfizetésem is van

Igen, néha-néha, de csak előfizetés nélkül

Okostelefont használok, de nem netezek rajta

Nincs okostelefonom, de tervezek venni egyet

Nem okostelefont használok

A telefon nem internetezésre való

Nincs mobilom

Mi az az okostelefon?

Szavazáshoz be kell jelentkezni

Eredmények
Hozzászólások : 3
Archívum
Szótár
Fórumtéma megtekintése
CsaMoVáK - Csattogó Motoros Vándorok Klubja | Publikus | Szervizkönyvek
Szerző Keeway QJ250-H 19830 km és utánna...
Dreamer




Hozzászólások: 243
Lakóhely: Debrecen
Regisztrált: 02.11.06
Elküldve: 2007.02.21 20:51
Az első Keeway motoromat 2006.10.23-án vásároltam 19825 Km futásteljesítmény után. A motor 2003-ban került legyártásra (a forgalmi szerint), és 2003 október 10-én helyeződött forgalomban. Érdekes keveréke az első és a második kiadásnak, mert a blokk jobb oldaldeknijén a HONOR felírat látható. A paripa viszont alufenivel rendelkezik (bár lehet, hogy az első tulaj cserélte). A lámpa is kissebb, Mesemondó szerint a "jobbik". Nem emlékszem, hogy a porlasztó rendelkezne előmelegítővel. Az indexek a kissebbik fajtából valók (ez is a régebbi "design"smiley.






Harmadik tulajdonosa vagyok. Az első hétezer kilóméterrel adta el. A második tulajdnosa elmondása alapján egy kissebb borulás után átfényezte a motort gyöngyházfeketére (eredeti színe egyébként bordó volt). Látható a festésen kívül, hogy a tükör cserélve lett, szögletesre (szerintem az eredeti boruláskor megsérülhetett és erre lett pótolva). Más nyomot egyelőre nem találtunk, a borulást illetőleg. Előéletéről csak annyit tudok, hogy "nemrég" cserélve lett a lánc KNC-re.

A motorhoz megvételkor tartozott villatáska, valamint két oldaltatyó (kb 6-8 literes). Kaptam még bónuszba IGOL motorolajat (állítólag erre lett cserélve nemrég), illetve lánc sprayt.

A motorhoz két kulcsot, két távirányítót (a riasztó működtetéséhez és beindításhoz), törzskönyvet, forgalmi engedélyt kaptam. Sajnos az eredeti kézikönyve, valamint szervizfüztete sajnos nincs meg. Remélem a kézikönyv problémában egy klubtag majd segít (igaz Mese? smiley ).

Első guruláskor feltünt, hogy az üres megtalálása némi játékot igényel, mindenképpen megszokás szükségeltetik. Úgy tudom, hogy ez nem egyedi...

Utánfutóval hoztuk haza új otthonába, Debrecenbe.

A következő hibákat fedeztük fel vásárlás előtt és után:

No.1:





A gumik kopottak. A futásteljesítmény illetőleg magyarázható is, ráadásul az eredeti KENDA gumiabroncsok feszülnek a felniken. Mindenképpen márkásabbra szeretném cserélni (hiszen a motorosok élete elsősorban a két tenyérnyi gumin múlik).

No.2:





A hátsó lánckerék imitt-amott elég hegyes, ráadásul a szilentek is sajnos széfosták már magukat (bocsánat a szóhasználatért), sajnos emiatt lánckerék lifeg, lötyög. Mindenképpen új fogaskerék és szilentek. Gondolkozom a Yamaha közdarab megvalósításán is.

No.3:
Az egyik blokkhoz közeli üzemanyagvezeték eléggé elérett, repedezett. A üzemagyagvezeték 1-2 "bilincse" lötyög. Mindenképpen jóminőségű benzinálló csövekre cserélni, bilincsekkel együtt. Tervbe illik is egy direktszűrő beiktatása

No.4:





A "műszerfalon" a távolsági fény visszajelzőlámpája nem működik.

No.5:





A féklámpa lábfék használatára nem világít. Még nem foglalkoztam vele, de elképzelhető egy egyszerű kontakthiba, vagy kapcsoló beállítás, esetleg csere. A csere kemény 1000 Ft körüli összeg lenne.

Elsőre ennyi.

Tavaszig tervezem az előzőeken túl, olajat (természetesen szűrővel), fékolajat, fékcsöveket (fémre), gyertyákat, levegőszűrőt cserélni. Az akkumulátor is eredeti, szóval a gondos téli tárolás ellenére is elképzelhető, hogy cserére érik. A kunéros pontokon csavarok cseréje önzárósra.

2006.10.25
Szorgos és kitartó munkával megkötöttem a mocira a biztosítást. Mivel a munkahelyem által némi kedvezményre jogosulunk a Allianz-Hungária biztosítónál, és ezáltal próbáltam egy kis forintot megfogni (Newcommerként B0-ban 2000 Ft/negyed év). Meg kellett küzdenem, mert legalább 5 telefon és két nap kellett hozzá, de MEGVAN! Sikeresen vettem az első (legkönnyebsmiley akadályt!


Kérem véleményeteket, hogy ezen naplót bővítsem folyamatosan, avagy új fejezezetek nyissak a motorom javításának minden egyes mozzanatakor?


Dreamer
"Belülröl bomlasztok! Megvárom, mig körbeépítenek, aztán belüröl is tudom verni a falat...!!!"
dreamer_hu 30/463-25-24 http:\\debmot.extra.hu Privát üzenet küldése
Ugrás a fórumra:
Pontos idő
Eseménynaptár
<< 2024 Március >>
Ke Sz Cs Sz Va
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             

Nincs esemény

Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

KainJoci
2024.03.19 07:16
Köszönöm szépen!

kymco2
2024.03.18 17:12
Isten éltesse A Sándorokat, Józsefeket,!

KainJoci
2024.03.14 08:08
Szép napot!

Suti
2024.03.08 18:41
Köszönöm a nőnapi jókívánságokat! smiley

gitmiki
2024.03.08 17:04
Boldog Nőnapot kívánok Csamós csajszik !

Archívum
Rádió
Válaszd ki a rádiót a listából, és kattints az OK gombra

Copyright © CsaMoVáK